zo voelde ik me vanmiddag ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
Oh, iedereen gaat weerBen ik weer helemaal remi
Enlighten us!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef TheZapster het volgende:
Maar wat is nou het verschil tussen een tampon en een theezakje?
Bij jouw hoef ik iig geen thee!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef TheZapster het volgende:
Maar wat is nou het verschil tussen een tampon en een theezakje?
Daarom: koffie!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Bij jouw hoef ik iig geen thee!!
Nee joh, al veel teveel gehad vandaag! Morgenochtend weerquote:
Same here.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, al veel teveel gehad vandaag! Morgenochtend weer
Wat een kutgrapquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Bij jouw hoef ik iig geen thee!!
hai haiquote:
ja, Pino had het dolfijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Pino had het dolfijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was inderdaad wel tof ja
Maar wel iets waar je niet elk jaar heen moet.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Pino had het dolfijn!Ik zag het ja! Ik heb het druk gehad vandaag, maar ik lees overal meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Ik wil er binnenkort ook nog eens heen en misschien nog weer naar de Apenheul komend voorjaar. Of dierenpark Emmen, ook mooiquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Het was inderdaad wel tof ja
Maar wel iets waar je niet elk jaar heen moet.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja hoor, dat ga ik gerust vergetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:46 schreef Evertjan het volgende:
niet vergeten om zo te luisteren naar echte jannen
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |