quote:
twitter:stenders3fm twitterde op maandag 24-10-2011 om 17:54:10Voor de radioliefhebbers, ferry maat een weekie op kxradio des avonds tussen 6-7 begint zo reageer retweet
Zolang ze maar niet dat Swagger Jagger gaan draaienquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom draaien ze Jet Lag nog zoveel?
Ja, die ben ik ook wel goed zat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet dat Swagger Jagger gaan draaien![]()
Gelukkig dat ze nog een beetje wijs zijn bij 3, hij is nog niet voorbijgekomen, toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, die ben ik ook wel goed zat.
Hitje? Reken maar op een enorme hit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Ik denk dat dat Princess of China met Rihanna en Coldplay ook best een hitje kan gaan worden, op een of andere manier.
haha jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
In dat filmpje waarin Sander L. NEEE NEEEEEEEE roept mbt tot het vertrek van Heleen de Geest.
Heleen echt heel droog "Ja" tussendoor.Ik zit nu nog na te hikken.
Ah, ze staat al in de Mega Top 5 alquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hitje? Reken maar op een enorme hit.
Zonder de Bond van doorstarters natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef Evertjan het volgende:
voor de oude soul show liefhebberstwitter:stenders3fm twitterde op maandag 24-10-2011 om 17:54:10Voor de radioliefhebbers, ferry maat een weekie op kxradio des avonds tussen 6-7 begint zo reageer retweet
Ben benieuwd. Dit liedje is ook wel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ah, ze staat al in de Mega Top 5 al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat dat vanavond gaat gebeurenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren, maken jullie dit topic ff dicht? zijn we een dag eerder dan vorige week....
ik snap echt niet wat mensen in Direct zien of horentwitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-10-2011 om 21:27:38Di-rect live is het bese argument tegen vooroordelen in de muziek. Potdomme wat staat die band! reageer retweet
doe je best dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk niet dat dat vanavond gaat gebeuren
Wat geilt iedereen toch opeens op Di-rectquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
ik snap echt niet wat mensen in Direct zien of horentwitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-10-2011 om 21:27:38Di-rect live is het bese argument tegen vooroordelen in de muziek. Potdomme wat staat die band! reageer retweet
![]()
Ben er druk mee bezig!! En ik weet niet wat ik gaan doen, gewoon posten denk ik... Of slapenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe je best dan?Wat gaan we trouwens doen tijdens de EW marathon?
http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonalquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef gerbenp het volgende:
Nu al kerstreclame?. Het is oktober nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |