quote:
Ik heb er geen gehadquote:
Tja, best raar eigenlijk. Ik zit ook in Zwolle op school, en Windesheim had vorige week vakantie, en waar ik zit deze week. Tenminste, volgens mij heb ik eens gelezen dat je op windesheim zat.quote:
Ja, apart geregeld dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, best raar eigenlijk. Ik zit ook in Zwolle op school, en Windesheim had vorige week vakantie, en waar ik zit deze week. Tenminste, volgens mij heb ik eens gelezen dat je op windesheim zat.
Ik zit op het Deltion Sprint Lyceum, omdat ik een bepaalde opleiding op de uni wil gaan doen waar je bepaalde VWO vakken voor nodig hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, apart geregeld dit jaar.
Waar zit jij als ik vragen mag?
Dat dusquote:
Ook belangrijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dus
Maar verder heb ik wel zin in vandaag
Dagopleiding? Zo ja, zit je bij mijn vriendin in de klas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zit op het Deltion Sprint Lyceum, omdat ik een bepaalde opleiding op de uni wil gaan doen waar je bepaalde VWO vakken voor nodig hebt.
Precies, m'n werk is oke en over een paar maanden mag ik lekker op wintersport, dus ik klaag ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook belangrijk
M'n werk is leuk, tijd gaat snel genoeg dus ik heb de vakantie ook niet erg gemist
Ja, ik doe dagopleiding en NG. Wie is je vriendin? (PM?)quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dagopleiding? Zo ja, zit je bij mijn vriendin in de klas.
Zij heeft wel NG btw.
Di-Rect is er de hele dag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gaan ze weer hoor, Di-Rect. Wat is die ochtendshow toch treurig, zeg.
Lijkt me een prima verhaal voor flirt je stijf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ging gister een cupcake halen, en dat meisje achter de balie was eigenlijk het lekkerste cupcakje![]()
Ah een dagje geen 3FM dusquote:
Dat zijn dan ook meteen de leukste programma's op 3FMquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze alleen maar bij Giel, Ekdom en C&S
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima verhaal voor flirt je stijf.
quote:
Hij wordt door velen verguisd, ik vind 'm heerlijk! Ik moet er wel bijzeggen dat ik me pas een paar jaar geleden realiseerde dat het nummer over drugsgebruik gingquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Die clip ook
![]()
Helaas kan ik niet meegenieten door radio Veronica hier in het pand
Is dat zo? Ik dacht dat't gewoon over het leven ging, van begin tot eind zeg maar...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij wordt door velen verguisd, ik vind 'm heerlijk! Ik moet er wel bijzeggen dat ik me pas een paar jaar geleden realiseerde dat het nummer over drugsgebruik ging
Ja toch? Ik hoorde het in een of ander muziekprogramma op de BBCquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat't gewoon over het leven ging, van begin tot eind zeg maar...
twitter:coenensander twitterde op maandag 24-10-2011 om 11:58:31Vandaag is @Di_rectMusic de hele dag bij #3FM. BIj ons spelen ze oa een nieuw nummer van de plaat! #CSSHOW http://t.co/doEBaXke reageer retweet
Ze nemen 3fm over.twitter:RabRadio3FM twitterde op maandag 24-10-2011 om 11:59:03Tafeltjes uit elkaar en telefoons in je kluisje! Vanmiddag speelt @Di_rectMusic het Popduel! #RabRadio #3FM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |