welkom in het stormlooptopic!quote:
nja, tot 15u hoor. daarna ben ik weer een tijdje verdwenen en kom ik op zijn laatst morgen rond 12en weer binnenvallenquote:
Zoals bijna iedereen hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tot 15u hoor. daarna ben ik weer een tijdje verdwenen en kom ik op zijn laatst morgen rond 12en weer binnenvallen
niet helemaal...ik ben er nl nu en van de rest is al uren geen spoor. stelletje mensen met een levenquote:
ja okay tis nu wel rustig, ik luister wel altijd zaterdags, maar ben niet altijd in de gelegenheid om hier te posten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet helemaal...ik ben er nl nu en van de rest is al uren geen spoor. stelletje mensen met een leven
nja, qua posts scoort deze zaterdag beter dan vorige zaterdag mar dat komt vooral door 1 uurtje Stenders vannachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
ja okay tis nu wel rustig, ik luister wel altijd zaterdags, maar ben niet altijd in de gelegenheid om hier te posten.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, draait Timur ook nog Come as you are van Nirvana
en met jou nog zeker 15 miljoen andere Nederlandersquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met jou nog zeker 15 miljoen andere Nederlanders
nog steeds geen reden om te blijven luisteren....quote:
Leuk nummer joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef alors het volgende:
Ik zie nu pas de TT, en ik moet er een beetje van huilen...
gnagnagnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef alors het volgende:
Ik lig aan een infuus met maagzuurremmers, er kwam niks meer uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lig aan een infuus met maagzuurremmers, er kwam niks meer uit![]()
maar nu slaapt het topicquote:
Tnx voor de tip, even opnemenquote:
wtfquote:
Het ziet er iig lekker uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
En een deel van het eindresultaat
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben er afgelopen voorjaar geweest met een groep bewoners van mijn werk, was erg tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef Allrounder het volgende:
De Apenheul zou ik trouwens ook wel weer eens heen willen, dat was zo tof.
Deze halve dag in die simulator gezetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hi.
Heel héél lang geleden ben ik daar ook eens geweest. Was best tof volgens mij.
Simulator? Help me ffquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Deze halve dag in die simulator gezeten
Ik Twitter er wel even eentje ja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tof! Ga je nog een foto online gooien van Flipper?
Ja je kon zo'n soort bioscoopzaal in, met bewegende stoelen en dat kwam je in een soort futuristische onderwaterwereld.quote:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 22:24:25Deze tweet is verzonden onder de brandende zon. Dertig graden en bijna half vijf. Zojuist besloten hier te blijven wonen! reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Evertjan het volgende:
goed nieuws!!!!twitter:Domien twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 22:24:25Deze tweet is verzonden onder de brandende zon. Dertig graden en bijna half vijf. Zojuist besloten hier te blijven wonen! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is er al een hele lange tijd niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja je kon zo'n soort bioscoopzaal in, met bewegende stoelen en dat kwam je in een soort futuristische onderwaterwereld.
Toen ik er zat met 3D bril ging het over een jongen op een piratenschip geloof ik. Er kwamen beien voor in het filmpje waarbij de stoelen gingen trillen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja je kon zo'n soort bioscoopzaal in, met bewegende stoelen en dat kwam je in een soort futuristische onderwaterwereld.
Twee diverse attractiesquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Toen ik er zat met 3D bril ging het over een jongen op een piratenschip geloof ik. Er kwamen beien voor in het filmpje waarbij de stoelen gingen trillen.
Beien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Toen ik er zat met 3D bril ging het over een jongen op een piratenschip geloof ik. Er kwamen beien voor in het filmpje waarbij de stoelen gingen trillen.
Lief!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Twitter er wel even eentje ja!
Bijen idd.quote:
GEEN voetbalspoilers in dit topic aubquote:
zolang je hier niet gaat loperen spoileren vind ik het bestquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zo voetbal dus ik sla deze keer over...
Dat kan best, dit was denk ik wel meer dan 10 jaar geleden, ik zat nog op basisschool..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is er al een hele lange tijd niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |