abonnement Unibet Coolblue
pi_104225027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 05:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Check, alles was en is altijd een stuk interessanter dan m'n studieboeken. niet voor niets 2 keer blijven zitten op de HAVO en m'n HBO studie na 5 maanden maar afgebroken. Bij vlagen gaat het goed, maar heb nog zoveel waar ik goed voor wil gaan zitten waar ik me A) niet toe kan zetten en B) als ik erachter zit na een half hoofdstuk het alweer kwijt ben.

:'(
Hetzelfde hier, na startproblemen met hoge cijfers door de middelbare school gerold (begonnen op de MAVO, dan HAVO en dan nog eventjes een VWO-diploma in 1 jaar).

Toen 4 jaar bedrijfskunde gestudeerd, iets meer dan de helft gehaald, maar met heel veel moeite en het ging steeds slechter. Daarna een jaar gewerkt en sinds september weer thuis gaan wonen en hier in de buurt gestart met een gelijkende opleiding + veel vrijstelling van mijn studie. Eerste tentamenweek weer verklooid en nu maar proberen toch de discipline te vinden om net als op de middelbare school alles netjes af te werken en dan zonder problemen door het tentamen te rollen.

Want er moet iets afgemaakt worden, voor mijn eigen ego + mijn kansen op de arbeidsmarkt + financiën (anders moet ik 4 jaar stufi terugbetalen).

Eigenlijk heb ik er weinig zin in, aangezien ik momenteel een (bij)baan als financieel analist heb en mij daar erg in thuis voel. Ook krijg ik steeds via mijn baas te horen dat opdrachtgevers erg tevreden over mij zijn en dat ik (opmerkelijk voor een autist) schijnbaar de artsen erg goed de nieuwe productstructuren en financiele impact kan uitleggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')