Ik ga toch nog maar even om hulp vragen
Ik begrijp dat kittens druk zijn en dat ze alles willen weten en mee spelen enz. Alleen zodra Noortje iets doet. Eten, drinken, met een muisje spelen, met mij kroelen of wat dan ook. Ze gaat dwars liggen en aan Noortje hangen en irriteren. Als Noortje op bed wilt 's avonds slaat ze haar er gewoon vanaf. En ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen. Als ik nl. in grijp en een keer in mn handen klap schrikt Noortje en die peert hem

Maar als ik Dana in haar nekvel grijp, nat spuit of whatever.. het interesseert haar geen zak. Ze kijkt me aan en doet het gewoon nog een keer.
Al lijkt ze wel onder de indruk van hard 'AU' zeggen, want dan stopt ze wel met mij bijten tegenwoordig
Gisteravond wilde Noortje naar de kattenbak en Dana heeft haar net zo lang zitten treiteren en jennen tot er dus wéér een plas op de grond lag. Ik ben onderhand zo ver dat ik de dames maar gescheiden ga houden of iets. Overdag als ik er niet bij ben lijkt het goed te gaan, maar daar twijfel ik gigantisch over. Ik merk gewoon dat Noortje er onder leid. Het is gewoon een oude trut van een poes (figuurlijk dan he

) en erg gesteld op haar rust. En die gunt Dana haar dus blijkbaar niet
Of ik moet Noortje de hele dag naar buiten laten gaan, maar dat durf ik ook weer niet zo goed.. Of evt. een 2e kitten er bij zodat die elkaar gaan terroriseren en dat ze Noortje met rust laten?
Simpel gezegd: iemand ideeen?