quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Puala het volgende:
ik ben helemaal blij
![]()
Noortje speelt weer! Ze was door t dolle heen net. Ze loopt goed en ze kan weer springen. Het lijkt echt veel beter te gaan
Aaaahquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef Puala het volgende:
Jup. We zijn en match made in heavenKan zo genieten van d'r dat m'n moeder me soms wel verliefd noemt
![]()
Helemaal opgelost. Laatst een twijfelgevalletje in de gang, maar sindsdien niets meer gevonden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaaahwat lief! Zo leuk om te horen!
Hoe gaat het eigenlijk met het naast de bak poepen en plassen? Helemaal opgelost?
Superquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Helemaal opgelost. Laatst een twijfelgevalletje in de gang, maar sindsdien niets meer gevonden.
D'r pootjes hebben nog heel erg lang korstjes van de brandwonden gehad, maar toen ik gister keek waren ook die allemaal weg.
Leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Puala het volgende:
Leuk nieuws ook: er komt een maatje bij voor Noor![]()
Wanneer weten we nog niet. We willen liefst een kitten van een 8-10 weken en die zijn er nu nog niet volop. Dus nog even geduld hebben, goed kijken wat we willen en zorgvuldig kiezen
Misschien heeft ze in jullie nieuwe huis eindelijk de rust gevonden waar ze zo naar verlangdequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Puala het volgende:
Nah ik denk het eerlijk gezegd wel. Mijn huis was XXL en daar kon ze elke dag naar buiten. Hier zit ze in de woonkamer en mag ze naar buiten over een week oid. Nu gaat ze al wel mee naar buiten als wij ook even buiten zijn.
Alleen ze verveelt zich duidelijk. Zo af en toe zet ze de boel op stelten, maar verder is het een heel erg extreem rustig poesje geworden. Terwijl ze bij mij thuis altijd vanalles ondernam. En dat vind ik zelf wel vreemd![]()
Daarom denk ik zelf wel dat een maatje een goed idee is
Wat een leuke foto's! En wat is Noortje nog een kleintje zeg met haar kleine koppiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:50 schreef Puala het volgende:
Zo, weer eventjes een update.
Ik ben laatst met Noortje naar de dierenarts geweest. Ze gaf over en echt alles kwam er uit. Op het moment gaat het goed. Ze heeft nog een keer over gegeven sinds ze van de medicijnen af is. Ik heb er met Oognip wat contact over gehad en die geeft aan dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dat gaf de dierenarts ook aan, dus dat doe ik dan maar zo min mogelijk.
De zoektocht naar een kitten gaat rustig door. Ik ben vanavond wat bezig geweest, maar twijfel. Het ging om een kitten wat met 7 weken al weg zou mogen en dat houd me gewoon tegen. Niet ontwormd helemaal niets. Het lijkt me niet slim. Aan de andere kant, laat het maar hierheen komen. Dan word het in elk geval vertroeteldMaar daar slaap ik even rustig een nachtje over.
En wat foto's om het compleet te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Puala het volgende:
JaZoals het er nu naar uit ziet gaan we kennis maken met Dana van Cat22 op kort termijn
Wat leukquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Puala het volgende:
JaZoals het er nu naar uit ziet gaan we kennis maken met Dana van Cat22 op kort termijn
Was Dana geen meisje danquote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef -moppie- het volgende:
Lees ik het goed, krijgt ze een 'broertje'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |