Allemaal leuk en aardig maar zo'n tent word pas zichtbaarder warm als je er al een tijdje in ligt, niet na 5 seconden.quote:
ja duh, het is Amsterdamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik was vandaag dan maar eens gaan kijken op het damrak, wou het toch met mijn eigen ogen zien. Vond er maar een raar sfeertje hangen, echt van die radicalen en de weedlucht kon je goed ruiken. Er waren totaal geen "normale" burgers, eerder van die krakers en hippie's. Vond het er maar smerig en onveilig om eerlijk te zijn. Dan vind ik de beelden uit Occupywallstreet er nog wel iets beter uit zien, waar je nog wel redelijk "normale" burgers ziet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik was vandaag dan maar eens gaan kijken op het damrak, wou het toch met mijn eigen ogen zien. Vond er maar een raar sfeertje hangen, echt van die radicalen en de weedlucht kon je goed ruiken. Er waren totaal geen "normale" burgers, eerder van die krakers en hippie's. Vond het er maar smerig en onveilig om eerlijk te zijn. Dan vind ik de beelden uit Occupywallstreet er nog wel iets beter uit zien, waar je nog wel redelijk "normale" burgers ziet.
Occupy in China in de banquote:Chinezen die graag deel willen nemen aan de Occupy-beweging, zullen hiervoor niet de Twitter-concurrent Weibo kunnen gebruiken. De regering in het land heeft namelijk een groot aantal gerelateerde woorden, zoals Occupy Beijing en Occupy Shanghai, laten blokkeren.
Zaten wat ongure types bij elkaar, beetje iedereen scheef aan te kijken die daar kwam met normale kleding aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMG... ben jij echt? Onveilig? Onder de steen waar je leefde was het dan waarschijnlijk wel heeel erg veilig.
Erg gekleurd bericht dit, slecht voor de naam en reputatie van TZM.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)-is-een-kankergezwel
Linkdumpje
Rare lui...
Maar intussen wel klagen als er drie laptops uit de mediatent van Occupy worden gestolen.quote:Ons grote doel is een Recource Based Economy, waarbij geen bezit telt, en niemand tekort wordt gedaan'.
Die man is echt eng. En die indianentooi draagt hij als een reisgids die een groepje toeristen rondleidt door een grote stad. Een paraplu is blijkbaar niet opvallend genoeg .quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Linkdumpje
Rare lui...
Bezit telt niet, maar het bezit van de lui aan de top opeens wel. Logischquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar intussen wel klagen als er drie laptops uit de mediatent van Occupy worden gestolen.
Moeilijk zeg, het verschil tussen delen en diefstal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bezit telt niet, maar het bezit van de lui aan de top opeens wel. Logisch
Djeez, mensen gaan afrekenen op hun verentooi. wtf is het nut van 'n stropdas eigenlijk ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Linkdumpje
Rare lui...
quote:Bezit telt niet meer, want alles is van iedereen. Iedereen heeft een fiets. Iedereen heeft een huis. Woningnood bestaat niet meer. En hoewel jij gewoon mag blijven in jouw huis, is het jouw huis niet meer'.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:43 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Moeilijk zeg, het verschil tussen delen en diefstal.
Het geeft wat mij betreft wel mooi aan hoe sommige mensen van Occupy er denkbeelden op nahouden die niet te rijmen zijn met de menselijke natuur. Mensen zijn net als veel (alle?) andere diersoorten bezittelijk, en daarom zal elk systeem voor een grote maatschappij dat gestoeld is op iets anders dan kapitalisme keihard falen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:43 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Moeilijk zeg, het verschil tussen delen en diefstal.
Dat is wat de westerse massa is wijsgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het geeft wat mij betreft wel mooi aan hoe sommige mensen van Occupy er denkbeelden op nahouden die niet te rijmen zijn met de menselijke natuur. Mensen zijn net als veel (alle?) andere diersoorten bezittelijk, en daarom zal elk systeem voor een grote maatschappij dat gestoeld is op iets anders dan kapitalisme keihard falen.
Komt bij dat veel mensen er niets voor voelen om dat waar zij zelf hard voor gewerkt hebben te moeten delen met mensen die zelf geen klap uitvoeren. Denk dat daar ook wel een pijnpunt zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het geeft wat mij betreft wel mooi aan hoe sommige mensen van Occupy er denkbeelden op nahouden die niet te rijmen zijn met de menselijke natuur. Mensen zijn net als veel (alle?) andere diersoorten bezittelijk, en daarom zal elk systeem voor een grote maatschappij dat gestoeld is op iets anders dan kapitalisme keihard falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |