Inderdaad, je hoort gewoon met je tengels van andermans auto te blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar zo is het in ieder geval wel duidelijk wie de criminelen zijn .
Ja , www.occupyradio.nl in Amsterdam te beluisteren op 88.3 fm ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef heartz het volgende:
Is er al meer vernomen van de radiozender?
quote:Occupy Amsterdam moet vóór de intocht van Sinterklaas verkassen naar de Zuidas, vindt burgemeester Eberhard van der Laan.
In een interview met stadszender AT5 liet de burgemeester weten dat de overlast en inkomstenderving in de buurt van het Beursplein anders de spuigaten uit dreigen te lopen, nu al zeker 120 tenten er zijn opgezet.
Om de tafel
Het Occupytentenkamp staat nu al sinds half oktober op het Beursplein. Van der Laan wil maandag om de tafel met de organisatie. "We hopen dat we daar met de organisatie uitkomen", zei hij.
December
Vrijdag onderhield de burgemeester zich met ondernemers uit de buurt. Die wezen hem collectief op het belang van de maand december voor hun bedrijven. "Ze verheugen zich er niet op dat dit nog langer doorgaat", meldde hij aan AT5.
De gemeente legde de demonstranten vier locaties voor op de Zuidas, het zakencentrum in het zuiden van de stad.
http://www.bnr.nl/topic/w(...)ijgt-sint-op-z-n-dak
Je hebt het filmpje van occupy amsterdam van at5 niet gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef RobbieBoy het volgende:
Benieuwd wat ze nu doen in die tenten, zal wel voor boven de 18 zijn. tja, je moet toch IETS doen om nu nog warm te blijven-edit- volgens de webcam zitten ze hier in dordrecht aan de bier, ik zie in iedegeval een hoop blikjes Best bier staan
![]()
nee, hoezo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:37 schreef heartz het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje van occupy amsterdam van at5 niet gezien
Het past binnen hun eerdere media-uitingen en ik vind het dan ook een grappige actie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet over uit of ik dit nu grappig en positief vind, of bespottelijk en negatief...
Mij raakt het niet.quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet over uit of ik dit nu grappig en positief vind, of bespottelijk en negatief...
Op 4:19, ben jij dat?quote:
quote:Call it what you will. The fact remains that everyday Americans are tired of being put last on the list. We ultimately pay for everything, yet in reality we have little to no say on how our money is spent.
Summer
Tof zeg die foto's!!quote:Op zondag 6 november 2011 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
Zaterdagmiddag 5 november Amsterdam Beursplein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol , maar zeker lief van de politiequote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Op 4:19, ben jij dat?
[..]
Kijk nou es:
Occupy Amsterdam kraakt Shell-toren
Lief van de politie dat ze de krakers laten zitten, zelfs met die vrij nieuwe wetten daaromtrent.![]()
Nu nog wachten op 'het eurootje van Rutte'.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef Summers het volgende:
Er zijn toch geen grenzen meer want wij pikken alles .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |