Wat een zelfingenomen kwal.quote:journalist zegt: Vorig jaar was het Rene tegen jou..
Kooijemans: -Jaja, en toen pakte ik hem hè? En nu is Rene van der Gijp ineens depressief. Dat is wel rot dat hij daar nog steeds mee zit.
Over een kwal die onze Gijpie beledigdquote:
depressief is gewoon onzin van die kutkooijemansquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:08 schreef ElmoFan het volgende:
Gijp depresief? Maar hij was altijd zo vrolijk
Wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
depressief is gewoon onzin van die kutkooijemans
Klap die gozer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over een kwal die onze Gijpie beledigd
Nietesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het citaat heeft TS trouwens van Shownieuws op SBS6
Gepresenteerd door Evert Santergoeds en Sjimmie Bruininckxs
Waar heeft hij ooit gevoetbald?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem leuk.
Vrouwen kunnen jaloers zijn, maar mannen ook.
Oh wacht...dan heb ik zelf daar naar zitten kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:37 schreef Symer het volgende:
[..]
NietesDat komt uit de uitzending van VI gisteren alwaar een VI-journalist Kooyemans interviewde.
Alsof er ook maar 1 man is die jaloers is op Mr. Plakhaar met z'n homofiele dansgebeurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem leuk.
Aldus een vrouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem leuk.
Oh die lulquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een 1 of andere lul uit een soap
Ze heeft je genoeg redenen gegeven om het uit te makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:11 schreef Tommeke het volgende:
Mijn ex vond altijd dat ik op he leek, maar ik heb geen plakhaar
het is kooijemansquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij heet Jan Kooijman niet Kooijemans![]()
Jaa of ze vinden m echt een kwal, net als ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem leuk.
Mijn favoriet is het ook niet maar hij heeft wel talent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Jaa of ze vinden m echt een kwal, net als ik
Altijd afkeer maar aan jaloezie koppelen
Nooit zijn echte naam zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Als verdedigende middenvelder?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn favoriet is het ook niet maar hij heeft wel talent.
Is helemaal nooit gezegd door hem.... Mensen stoken weer flink.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:03 schreef Ritmo het volgende:
Heeft ie dat echt gezegd?wat een walgelijke opmerking.
Heeft ie wel gezegd hoor, kwam gewoon voorbij in de uitzending van VI.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is helemaal nooit gezegd door hem.... Mensen stoken weer flink.
Jij valt op homo's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
Die man is zó mijn type. Heerlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Talent voor wat? Onzin uitkramen? Zichzelf spelen in een slecht soapje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn favoriet is het ook niet maar hij heeft wel talent.
He een Trol!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is helemaal nooit gezegd door hem.... Mensen stoken weer flink.
Nou ik vind dat ie goed kan acteren, heel goed kan dansen en als jury-voorzitter bij SYTYCD vind ik 'm echt goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Talent voor wat? Onzin uitkramen? Zichzelf spelen in een slecht soapje?
Dansen wel trouwens, maar daar doet ie niks meer mee.. dansen is bij hemwant zolang ie z'n bek niet open trekt is ie best ok
Ik vind dat ie alleen goed kan dansen, verder moet ie z'n mond houden want anders word ik misselijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ie goed kan acteren, heel goed kan dansen en als jury-voorzitter bij SYTYCD vind ik 'm echt goed.
Maar mijn type is het helemáál niet.
Goed acteerwerk in een soap??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ie goed kan acteren, heel goed kan dansen en als jury-voorzitter bij SYTYCD vind ik 'm echt goed.
Maar mijn type is het helemáál niet.
Ik zat ook al te zoeken naar een picquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Ons levende Playmobil-poppetje
[ afbeelding ]
Sterker nog: ik ben beide!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef FireFox1 het volgende:
Mens, je spoort niet of je bent gewoon een simpel figuur
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als homo's er zo uit zouden zien: absoluut.
Kijk VI van gister maar terug, rond de 15e minuut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heeft dat nooit gezegd over Gijpie
Ik zie geen man?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel omdat heeeeel veeeel vrouwen op hem vallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 man is die jaloers is op Mr. Plakhaar met z'n homofiele dansgebeuren
*Snif* *snif*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien wel omdat heeeeel veeeel vrouwen op hem vallen![]()
Nee maar het is wel als 1 vrouw hier op FOK ook maar iets negatiefs zegt over een vrouw komen er meteen 10 mannen die zeggen: je bent jaloers! mag het andersom ookeen keer
Omdat je hem kunt opdragen elke dag van onderbroek te ruilen, zijn baard te scheren en mooie kleren aan te trekken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem leuk.
Nu je 't zegt, hij lijkt inderdaad op die Ken van die Barbie-poppen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat je hem kunt opdragen elke dag van onderbroek te ruilen, zijn baard te scheren en mooie kleren aan te trekken?
Zie voorgaande quote...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kapsel is echt om te huilen jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, hij lijkt inderdaad op die Ken van die Barbie-poppen.
Hopelijk gooit RTL Nederland hem bij het vuilnis en wordt hij nergens meer aangenomen. Kan hij lekker vertrouwen op zijn kunstenaarsuitkering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, inderdaad, het is wél zo dat Kooistra vindt dat ie het érg met zichzelf getroffen heeft. En dat irriteert behoorlijk.
Is dat niet mode, dat het haar helemaal tot aan de wenkbrauwen gekamd wordt? Mijn buurjongen ziet er net zo uit (dus met het haar als Justin Biebermans).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat kapsel is echt om te huilen ja![]()
Gister zag het er iets beter uit
Die twee (en nog meer van die bimbo's en metroseksuelen) hebben zich omhooggeneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:52 schreef rubje het volgende:
Jan Kooiemans... altijd afgevraagd wat zijn expertise is bij So You think you can dance BS...![]()
De zoveelste 'mooiboy'wat tegenwoordig de norm op tv moet zijn van 'mooie'mannen en voormalige modellen ala dat C&A meisje Sjimmy Bruijninckx en die dan jouw als kijker wel ff vertellen hoe eea in elkaar zit.![]()
klacht is meer dan terecht
ja afschuwelijk is dat, hopelijk gaat het nu uit de mode nu justin bieber ook een ander kapsel heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat niet mode, dat het haar helemaal tot aan de wenkbrauwen gekamd wordt? Mijn buurjongen ziet er net zo uit (dus met het haar als Justin Biebermans).
Ik hoop het ook. Het is lastig: ik heb nog steeds moeite m'n buurjongen te herkennen want ik zie de helft van z'n gezicht nooit door dat haar. Dus misschien zwaai ik al twee jaar naar de verkeerde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja afschuwelijk is dat, hopelijk gaat het nu uit de mode nu justin bieber ook een ander kapsel heeft
Misschien woont jan kooijman wel naast jequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het is lastig: ik heb nog steeds moeite m'n buurjongen te herkennen want ik zie de helft van z'n gezicht nooit door dat haar. Dus misschien zwaai ik al twee jaar naar de verkeerde.
Nee, gelukkig niet! Mijn buurjongen is blond!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien woont jan kooijman wel naast je
Een balletdanser die überhaupt een mening heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Een balletdanser die een mening heeft over (wereld)voetballer vd Gijp... Daar kun je toch enkel medelijden mee hebben?
Laat dat acteren ook maar wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een balletdanser die überhaupt een mening heeft.
Wat Kwimans moet doen is niets anders dan dansen en acteren, daarbuiten simpelweg zwijgen...
Justin Bieber dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Mijn buurjongen is blond!
Je bent in de war met Gerard Cox.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Gebruikt Kwamens een autocue of een gelijkaardig hulpmiddel om teksten te onthouden en op te lepelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Laat dat acteren ook maar weg
Niet alleen over Gijp, gewoon in het algemeen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Buitendam het volgende:
Hij moet alleen z'n gelkop houden over Gijp.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Buitendam het volgende:
Hij moet alleen z'n gelkop houden over Gijp.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Omdat hier zo veel echte fans van Koimans zitten:
http://de-jan-kooijemans-fanclub.clubs.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |