Gefeliciteerd MPquote:
Ik riep eerderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef tombolafan het volgende:
KREES!
Wat snap je niet aan mijn lapo en tt?
Jij was zn naam vergeten andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep eerder![]()
Lapo niet eens gezien nog, ik ga ff kijken
Ja de groeten, zijn naam stond er echt in hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij was zn naam vergeten anders![]()
Lekker ding, TT ook niet gezien?
JIJquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
Tombo is gewoon overijverig....
Ik riep al dat ik het ging doen, ik was al bezig
Whut, die deed ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de groeten, zijn naam stond er echt in hoor
Kijk maar in de edithistory
kijk eens in de historyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Er staat ook geen zinnetje van ...% gewijzigd door Tombo![]()
Je eigen post veranderen mag heurquote:
slaap lekker bamba!quote:
Sommige mensen kunnen geen leeftijden schatten. Ik ben er ook waardeloos in en doe het dan ook liever nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het niet leuk om jonger dan 18 geschat te worden als ik al 22 benik dacht echt: zie ik er dan zo kinderachtig uit?
Dat is nooit als je het heel kort erna editquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Er staat ook geen zinnetje van ...% gewijzigd door Tombo![]()
TR?quote:
Ik had hem in zijn geheel in het vorige topic zitten editten, niet ingevoerd, toen alles gekopieerd en in zijn geheel over jouw OP heen geplaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kijk eens in de historyEerst staat er dat ik de naam heb neergezet, daarna jouw toevoeging pas
Dan is het misschien maar goed dat ik ouder geschat werd, ik he nl zo het vermoeden dat het voor mij niet veel had uitgemaakt of ik en vest meer of minder aanhad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het niet leuk om jonger dan 18 geschat te worden als ik al 22 benik dacht echt: zie ik er dan zo kinderachtig uit?
Ik kwam vroeger ook niet in kroegen waar je 18+ voor moest zijn. Dan liep ik weg, deed mijn vest uit en mocht vervlogens zo doorlopen naar binnen
Whahahahaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar goed dat ik ouder geschat werd, ik he nl zo het vermoeden dat het voor mij niet veel had uitgemaakt of ik en vest meer of minder aanhad.
Wil je een perm-banquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn TT was "Leeftijd is overrated"
En ik wilde ElisaB eruithalen
Nietquote:
Weet je wat nou zoi erg is, ik zat gewoon knetterhard te lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had eentje die 97 is geworden en toen al 2 achterachterkleinkinderen had (niet dat ze er iets van meekreeg, zo dement als een deur).
Over 2 weken zou ze anders 100 zijn geworden als de Here haar niet tot zich had geroepen
Ik ook, door dat 'Here' zinnetje dat zó niet Ing isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat nou zoi erg is, ik zat gewoon knetterhard te lachen
Erg he
Twee keer een naam en dus de ava dubbel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Tombo ik zie het al
Zie edithistory:
- eerst de gewone OP
- toen zette jij alleen de naam in het klein er bij, geen ava
- toen kwakte ik het geheel gewijzigd en al er overheen (naam en ava)
- toen stond de ava dus dubbel
Gisteren mocht het wel, en ik bedoel tussen de opperbevelhebbersquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
Ik ook, door dat 'Here' zinnetje dat zó niet Ing is![]()
quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat nou zoi erg is, ik zat gewoon knetterhard te lachen
Erg he
Ja, maar jij mag dat niet doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gisteren mocht het wel, en ik bedoel tussen de opperbevelhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |