Ook belangrijk!quote:
Zattekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef princess-a het volgende:
Whehe! Ik zit lekker op de bank zodat de stap naar liggn zometeen wat minder groot is
Zuupschuitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef princess-a het volgende:
Whehe! Ik zit lekker op de bank zodat de stap naar liggn zometeen wat minder groot is
lekker slapen chica!quote:
Nice!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef Mss het volgende:
NYX Powder Blush - Sand
NYX Powder Blush - Mauve
NYX Powder Blush - Expresso
NYX Jumbo Eye Pencil - Gold
NYX Jumbo Eye Pencil - Iced Mocha
NYX Jumbo Eye Pencil - : Rust
NYX Jumbo Eye Pencil - Bronze
NYX Jumbo Eye Pencil - Rock Mountain Green
NYX Matte Lipstick Indie Flick
NYX Matte Lipstick Strawberry Daiquiri
Oh kut, ik zat nog te twijfelen, maar omdat die van jou zo rood leek op de foto. Even mailen of ik mijn bestelling kan uitbreiden dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice!
De indie flick is wel meer oranje dan rood btw...
Handig inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuu het is ochtend.
Werd veel te gezellig gisteravond en toen was het ineens half 4. En ik moest er uit want ik moet naar de lenzenboer
. En dan is het toch vrij cruciaal dat je je ogen open kunt houden
Whut? Ohja, ik had nog niet terug gelezen, straks even doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Honeys
Lesbosex gesprek gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt Poes echt een beetje beu![]()
zou je haar dat niet af kunnen leren? Aangezien ze het bij haar vorige baasje niet deed? Mijn mam duwde onze kat elke keer weer met zn gezicht erin, tot ie het niet meer deed.. Misschien staan er op internet meer tips om het gedrag af te leren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien kun je een krant naast de bak leggen? Als die van ons opgesloten was in huis en niet bij zn bak kon, ging ie altijd op een krant zitten en zn behoefte doen. Is iets met het geritsel of de geur van de krant wat ze fijn vinden
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
dat inderdaad, tenzij je wilt dat de kat in je bed gaat schijten.. dan moet je dat wel doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
een kat moet je nooit met z'n kop in z'n ontlasting douwen, da's echt een achterlijk achterhaald concept
Het zou door de stress van hun dochtertje komen. Bij mij heeft ze een zee van rust...dus nee, niet eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus je wist het al voor je haar kreeg? Dan is het beetje eigen schuld dikke bult. Niet lullig bedoeld hoor, maar je wist het toch al
Worked for us, kat wist dondersgoed wat wel en vooral wat niet mochtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
een kat moet je nooit met z'n kop in z'n ontlasting douwen, da's echt een achterlijk achterhaald concept
puckzzz, misschien moeten we op zoek naar een huis met een grote tuin voor d'r.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben je de uitzondering op de regel
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woontquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een poepie-sjieke Senseo op de kop getikt voor 35 euro. Eindelijk mijn eigen senseo en geen gefrut met filters
![]()
Ik vind Senseokoffie lekkerderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woont
ik heb alleen maar filter...vindt het heerlijk. Heb wel teveel koffie op nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woont
Ja maar cafeïnequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Lindytje het volgende:
Koffie is vies! Bah!
Ook goedemiddag
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama doet het hele half uur dat ik nu bij haar ben huilenwat is Parkinson toch een kutziekte
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama doet het hele half uur dat ik nu bij haar ben huilenwat is Parkinson toch een kutziekte
o dat doet zo'n zeer als mamma's huilenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Ahhquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
dat inderdaad.. Heb haar steunkousen, sokken en schoenen aangetrokken, nu boodschappen voor haar doen. Enerzijds zo fijn dat ik kan helpen, andere kant zo verdrietig dat het moet en dat ze zoveel pijn heeft dat ze steeds moet huilen.. Ze is 'nog maar' 55quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o dat doet zo'n zeer als mamma's huilen![]()
Dat is wel heel relaxedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
On a more cheerful note: Ik heb Peridot gescoord voor maar 11 euro. Dank U meneer Flips voor uw beloningssysteem met VVV bonnen!Ik heb ook nog Wish van Chopard en Boss Bottled erbij
[ afbeelding ]
80 euroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
had petje 5 stikgoedkaartjes verdiend ja?
Ik heb een zwaard gekocht bij Intertoys en 3 veters van 2.5 meter lang voor mijn outfitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
net voor 2,95 per meter een gruwelijk synthetisch wit glansstofje gescoord voor mijn halloweenoutfitnu es kijken hoe ik dat ga verwerken
oh, is het daar kei-goed? Dan is stikgoed van winterswijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
80 euro![]()
Maar dat komt omdat ie ook gewoon Kei-goed is he?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt nog wel een lederlook legging onder he?
255 valt best mee toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb weer eens een volkstelling gehouden, en de lakjes (zonder base-top-stempel etc.) wonen nu met z'n 255-en in de helmer. Best netjes
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Ik heb de hele dag een keileuk jurkje aan gehad (met dito complimentjes), maar dan ben ik thuis en dan MOET het uit!! NU!!![]()
Oh heerlijke pyamabroek..I love you![]()
Oh en heeft iedereen ineens een leven ofzo??
Nee joh, ik heb geen leven. Was bonje met de buren aan het kijken, met het kattenvrouwtje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Ik heb de hele dag een keileuk jurkje aan gehad (met dito complimentjes), maar dan ben ik thuis en dan MOET het uit!! NU!!![]()
Heel bekend! En dan vloekend als een kerel je torenhoge hakken in een hoekje smijten omdat die zeer doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
Dat!! Maar ze staan zo tof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel bekend! En dan vloekend als een kerel je torenhoge hakken in een hoekje smijten omdat die zeer doen
yesh pretty pleeeaaasee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!! Maar ze staan zo tof!
Ik heb trouwens nooit een jurkje aan maar het was wel heel leuk om te horen vandat ie het heel erg mooi vond staan. (heeft ie maar een keer of 5 gezegd heel de dag hihi) Ik ben altijd veel te onzeker geweest over jurkjes dragen en mijn tieten passen er nooit in. Maar dit is een mooi modelletje
I have crappy peekshur...youwannaseecrappypeekshur?
It's cutequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
kweeniehoor, ik sta er echt suf op en daardoor zit ie niet mooi
maargoed, moet je dan maar ff voorstellen dat ik rechtop sta, het is een pencilmodel maar door mijn rare houding zie je dat nu niet
[ afbeelding ]
staat je heel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
kweeniehoor, ik sta er echt suf op en daardoor zit ie niet mooi
maargoed, moet je dan maar ff voorstellen dat ik rechtop sta, het is een pencilmodel maar door mijn rare houding zie je dat nu niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef Incantrix het volgende:
En heuj, wie zijn jullie allemaal op feestboek en twitter? Ik wil ook hip doen met veel vrienden
En als je de rest gevonden hebt: gewoon zoeken naar een Bianca met een groen beest als plaatje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Leuk jurkje!
Princess, dikkevoor jou, wat rot dat je moeder zoveel pijn heeft..
En hoezee voor Isla Moos, ik ben mijn stem bijna kwijt en dat spul wérktEn het is superfijn dat je het ook als walvis mag gebruiken
En heuj, wie zijn jullie allemaal op feestboek en twitter? Ik wil ook hip doen met veel vrienden
Ik met veul blond haar en duckfacequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:03 schreef Incantrix het volgende:
Lindy, got it
Bianca met een groen beestje, check, en Albino gaat mij vinden. GesjelligVan hier had ik alleen Taart
Heb ik jou al Puckzzz?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik met veul blond haar en duckface
Ja maar ik wil ook ff hip meepratenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar wij hebben elkaar toch allang?
Haha, de rest ga ik ook zoeken
Yups! TBquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik jou al Puckzzz?
Inci, je had me ook nog kunnen vinden via Taart dan.
Que?quote:
Translation:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Que?
Ik snap geen reet van je post
helemaal zelf besteld die pizza?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Translation:
Yay, food's ready![]()
Tot zo!
sushiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben om 7 uur een tafeltje aan de sushitrain
Ik dacht "fudge ready" o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Translation:
Yay, food's ready![]()
Tot zo!
Sushi, jumjum!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
alleen jammer dat het zo duur isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sushi, jumjum!![]()
Kun je mij ook wel paar keer per week voorzetten
Veel plezier en lekker van genieten!
Oeh lekkah!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zelf maken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleen jammer dat het zo duur is
zou het best twee keer per week willen eten
ik vind het toch lekkerder als een ander het doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelf maken?
Als je het niet zo netjes doet (who cares, gaat toch allemaal in een groot pie-hole) is het vrij snel klaar en je kunt er best 2 a 3 dagen van eten toch?
Gewoon wat goedkopere ingrediënten nemen. Avocado, gebakken ei, surimi, wortel etc.
ja, same here.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou niet van tonijn, dat scheelt dan weer
Zalmsalade erin is ook lekker trouwens. Gewoon een blik zalm met wat mayo en dat op je roll knallen
Maar ik ben ook altijd wel fan van halen of ergens gaan eten hoor, ben een luie aap.
bij yokohama aan het stationspleinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh lekkah!!
Waar is dat ergens in E'hoven?
Ah, dat ga ik onthouden voor als ik een keer in Eindhoven ga shoppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij yokohama aan het stationsplein
Is deze het?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat ga ik onthouden voor als ik een keer in Eindhoven ga shoppen
Nu al wasted?quote:
Niet eens! Ik geef de schuld aan m'n oren, die doen weer eens irritant.quote:
Nee, water. Maar eens in de zoveel tijd doet dat *plop* (dus ineens een gigantisch drukverschil) en dan draait alles een beetje.quote:
Mwah, het kan in mijn geval geen kwaad voor m'n oren of gehoor, het is "slechts" vocht wat niet weg kan. Vergelijkbaar met een goede verkoudheid zeg maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat lijkt me toch niet zo prettig en goed voor je oren, toch?
Hoe komt dat dan? En is er niks aan te doen verder?
Gelukkig voor mij is het een gevalletje "weet niet beter".quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Bah, lijkt me naar. En dat je het vergeet bij douchen enzo kan ik me voorstellen, je staat eronder voor je er erg in hebt
Die lakken dan, China Glaze voor ¤12. Dream on.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie hier zijn NYX paletjes bestelt voor dit bedrag![]()
http://nelly.com/nl/beaut(...)palette-832002-1099/
NYX COSMETICS / CARIBEAN COLLECTION PALETTE
Voor E. 36,50
Daar heb ik dan weer geen verstand van, maar echt, damn... wat een kutsite zeg...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lakken dan, China Glaze voor ¤12. Dream on.
Naja, ander voorbeeld: OPI in de winkels hier is zeg ¤14. Op die site ¤18. Srsly.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van, maar echt, damn... wat een kutsite zeg...
quote:
Dat doet hij altijdquote:
Kan Mascha nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ander voorbeeld: OPI in de winkels hier is zeg ¤14. Op die site ¤18. Srsly.
HIJ DRAAIT HARDER ZEG IK JE!quote:
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan Mascha nog een puntje aan zuigen
Hij werd aangeraden door lushiousbeauty.nlquote:
ik denk het wel, zal wel dingen toegestuurd krijgen om te reviewen ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij werd aangeraden door lushiousbeauty.nl
Ik dacht ik ga eens kijken, maar DAMN! Ze zal wel commissie krijgen ofzo
ze aanspreken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Een stel domme koeien op t werk praten zacht uitgedrukt, niet zo aardig over mij.
Wat weet ik niet. En nu weet ik niet of ik het wil weten eigenlijk.
Eigenlijk niet want dan moet ik janken(slaat nergens op natuurlijk, maar op dat moment is dat gegarandeert zo).
En aan de andere kant wil ik het weten.
Maar heb ook al bedacht wat ze kunnen zeggen dan wat zo lelijk is.
Dat ik dik ben, ok is zo, maar dat was ik 3 jaar terug ook al. Dat ik lui ben misschien omdat ik veel kassa heb(heb iets chronisch aan mn teen, dit jaar wat aan mn enkel gehad, en nu wat aan mn knie, maar dat is zo over). Volgens mij ben ik gewoon klantvriendelijk, dus dat zou het ook niet zijn(en das niet eens onaardig).
Dus ik zou het niet weten.
Moest het toch even kwijt.
Ja maar weet je wat het is(en nee dat durf ik denk ik inderdaad niet) ik vind het eigenlijk belachelijk om iemand daar op te moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze aanspreken?
of durf je dat niet? (kan ik me voorstellen, is ook keimoielijk)
denk dan maar 'vinger in je reet!' aan al die stommerdsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het is(en nee dat durf ik denk ik inderdaad niet) ik vind het eigenlijk belachelijk om iemand daar op te moeten aanspreken.
Het schijnt dus dat 1 meisje(die ik uitgerekend niet mag) het tegen een leidinggevende heeft gezegd. Maar bedacht me net dat die maar 1 kwartiertje pauze met hun had.
Dus weet ook niet in hoeverre hoe of wat, of het eenmalig was of wat dan ook.
En het zou me ook niet uit moeten maken.
En na morgen maakt het me vast ook niet meer uitMaar nu is het even een beetje bluh.
Juh, ik ben slimmerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
denk dan maar 'vinger in je reet!' aan al die stommerds
meiden met veel nagellak zijn altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Juh, ik ben slimmer(nou.....doe alsof ) En leuker, en heb meer nagellak(want das belangrijk).
Mn nagels hebben eindelijk een dag werken zonder scheuren overleefd. Mn nagellak echter niet, van mn wijsvingers is niets over, nog nooit zo erg gehad.
Whahaha *insert lmfao-smilie hier*quote:
Oeh da's altijd zo lekker!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnomnom..... lekker zelf tortilla-wraps gebouwd
Jaaa!! Met kidneybeans, creme fraiche, kippetjes, sla, ananas... jammiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh da's altijd zo lekker!!!
Ik ben een filmpje aan het uploaden van mijn cultuurbarbarische Poes...Janis hatert
Waar werk je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef megamandy het volgende:
Blegh, was super druk op het werk vandaag. Dan weet je gewoon niet waar je in de winkel moet staanWaar je ook staat, je staat in de weg. Maar je moet wel in de winkel staan omdat anders iedereen de toonbank gaat blokkeren
Ik kwam opeens gewoon niet meer bij de kassa omdat er zoveel mensen bij stonden
yokohama zei ik toch, mutsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Of deze?
http://www.soho-eindhoven.nl/index.html
Beide Stationsplein Eindhoven, de eerste op nr. 11, de tweede op nr. 15?
als ik om 7 uur een sushitafel heb ben ik om half negen echt al ruim thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreten jij, zonde van de tijd om te gaan zitten fokken
Gaat 'm nie worre nie...2 x geprobeerd te uploaden...2 x error. Dan hou ik ermee op he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!! Met kidneybeans, creme fraiche, kippetjes, sla, ananas... jammie
Oeh, ben benieuwd!
Lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
ben nu mijn lunch aan het uitpoepen
Tsssssquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaat 'm nie worre nie...2 x geprobeerd te uploaden...2 x error. Dan hou ik ermee op he?
Ik ben juist altijd zo'n plakkert, vandaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik om 7 uur een sushitafel heb ben ik om half negen echt al ruim thuis
Grrr... irritant!! Als je dat nou de hele dag zou doen, oke... maar een paar liedjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffffffft the joy of living in a flat...
Ik heb Jimi en Janis een beetje hard aanstaan omdat ik ff in een emo momentje zit want mijn broertje zou volgende week jarig geweest zijn. En ja, het staat hard...maar om dan meteen aan te gaan lopen bellen en zeiken enzo...
Ik bedoel ik heb echt NOOIT mijn muziek hard aanstaan. Meteen de eerste avond dat er een paar liedjes hard staan...hoppa...bovenbuurvrouw aan de deur.
Als het nou midden in de nacht was ofzo
Wat een zeikerdsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffffffft the joy of living in a flat...
Ik heb Jimi en Janis een beetje hard aanstaan omdat ik ff in een emo momentje zit want mijn broertje zou volgende week jarig geweest zijn. En ja, het staat hard...maar om dan meteen aan te gaan lopen bellen en zeiken enzo...
Ik bedoel ik heb echt NOOIT mijn muziek hard aanstaan. Meteen de eerste avond dat er een paar liedjes hard staan...hoppa...bovenbuurvrouw aan de deur.
Als het nou midden in de nacht was ofzo
Ik ben heeeeel blij ook dat we maar aan 1 kant een buurman hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
W
[..]
Wat een zeikerds
Als ik ook nog eens in de bewoonde wereld gabwonen moet ik daar echt heel erg aan wennen vrees ik
Oi Lindy..dat is kut
Ohhh, heerlijk!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn buren wonen minstens 50 meter weg. Zalige rust
Sachaquote:
In Tilburgquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
SachaAls ik door de stad loop en rondkijk een van de enige schoenwinkels die nog goed loopt volgens mij
Binnenkort dus feest voor alle filialen in Tilburg (incl. België, Duitsland en Frankrijk)Fifties-thema, maar dat heb ik al in het make-up topic genoemd
Ooh en wat heb ik allemaal gemistDeutsch pratsen, ich liebe deutsch mhuaha! Tun wir aug immer auf werk
Und lesbosex
Meine freund wollt nicht
Nee, de sukkelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij wil niet megamandy? Dat is zeldzaam
Echt compleet overheen gelezenquote:
Je kunt smilies op je mobiel wel aanzetten hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Whahaha *insert lmfao-smilie hier*
(ik mis de smilies zo op m'n mobiel)
Nou ja, wel lief dat hij je niet wil delen :-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, de sukkelBang om jaloers te worden ofzo
Ik weet niet, het is iedere keer iets anders. Vandaag hoorde ik trouwens op Studio Brussel dat vrouwen hoe ouder de ze worden steeds meer biseksuele trekjes krijgen, vond ik wel grappig
Ja soms is hij wel liefquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja, wel lief dat hij je niet wil delen :-)
Op de iPad staat er onder het tekstvak 1 smiley, als ik daar op klik komen de andere smileys volgens mij. Maar dit weet ik niet 100% zeker want zit nu op mijn laptop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt smilies op je mobiel wel aanzetten hoor
Ik weet zo 1,2,3 niet hoe, maar je kunt het wel opzoeken ergens, ooit heb ik het ook gevonden op Fok hoe het moest.
Is veel relaxter, posts zonder smilies zijn als appeltaart zonder slagroom
Foknerd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, ik ken alle smilie codes uit menne kop!!
Er staan 237 comments!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
En Masha heeft nog geen comments op haar blog van vandaagZou iedereen gezellig op haar feestje zijn?
Omdat jij alleen kijkt naar je negatieve punten en andere mensen alleen hun positieve punten erop zetten? En iedereen is net zo onzeker als jij, alleen zie je dat niet aan hun Facebook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Pfff... waarom voel ik me na een rondje Facebook altijd een nutteloze mongool die nog niks heeft gepresteerd?
Wat zie jij tijdens een rondje Facebookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Pfff... waarom voel ik me na een rondje Facebook altijd een nutteloze mongool die nog niks heeft gepresteerd?
Dan kijk je ff op mijn facebook en voel je je weer een baasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.. dat relativeert wel! Behalve dan je laatste 2 zinnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat jij alleen kijkt naar je negatieve punten en andere mensen alleen hun positieve punten erop zetten? En iedereen is net zo onzeker als jij, alleen zie je dat niet aan hun Facebook.
Draai dat om en jij bent een baas!
All hail Lindy
Leuke mensen met leuke foto's die allemaal toffe dingen hebben gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat zie jij tijdens een rondje Facebook
Gewoon Madagascar kijken en denken dat jij King Julian bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.. dat relativeert wel! Behalve dan je laatste 2 zinnen
Thanx
Die kuttikel peeling ken ik niet, maar de basecoatis prima spulliequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik heb vandaag 2 nagelproducten gekocht!
Herome cuticle peeling gel, om nagelriemen te verwijderen (hoop ik, staat op het pakje dat het daarvoor is).
En Sally Hansen Maximum Growth Strengthen & Grow, daily nail treatment. Powerful protection for short problem nails.
is da wat?
Ja, nou, bij mij gaat dat in golfbewegingen... Niet dat ik nu überdepri ben ofzo hoor, die periode heb ik net een week of 2 geleden afgesloten.. Al kan een volgende snel weer volgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan kijk je ff op mijn facebook en voel je je weer een baas
Heb jij ook dat het najaar is en dat alles dan gelijk weer zoveel zwaarder lijkt? *aai*
Nee, madagascar is kutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon Madagascar kijken en denken dat jij King Julian bent
Oh nee, jij vond die film niet leuk
You go girlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef megamandy het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden eigenlijk
Ben een echte Fok!ker
Ik ga die gel er zo opsmeren, neem aan dat dat ook wel onder het Fokken kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kuttikel peeling ken ik niet, maar de basecoatis prima spullie
Er staan nu wel allemaal comments van mensen die de mascha-beurs helemaal geweldig vondenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan ook die comments niet zien, alleen dat er veel geplaatst zijn. Maar da's niet van het feestje, a la huishoudbeurs (geld betalen voor reclamekraampjes), maar van een filmpje dat ze daarvoor al had opgenomen.
Ik heb het gezien en damn, wat treurig, een duckface is er niks bij. Het lijkt meer op foute Duitse pornofilm zoals ze voor het scherm zit
Nee man, Donkey natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, madagascar is kut
Ik kijk Shrek nog wel een keer, denk ik dat ik Pinocchio ben
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
En fokneurt ben ik idd, ik sta ook in de top 100 geloof ik
Dat ga ik checkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom luv ik je so muchquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Do tell please!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zal ik jullie eens iets ergs vertellen? Ik was erbij
NIET!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee man, Pinocchioquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, Donkey natuurlijk!
Tomorrow in the morning, I'm making waffles!
Koste dat geintje eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zit je op je aaipet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan de top 500 niet vindenop demobiele layout...
Eigenlijk is het wel zoquote:
Nee..... 3 uur, echt?????quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een heul lief vriendinnetje van mij (wiens beurt het was om iets leuks te verzinnen) had kaartjes gekocht. Het arme schaapje heeft van beautyblogs geen kaas gegeten. Maargoed. Toen ze als hint gaf beauty en roze dacht ik dat ze het over de pink beautybeurs in Rijswijk had.
Maargoed, ik zal maar meteen met het schandaligste beginnen (althans vind ik). Er hebben gewoon een stuk of 300 arme naieve meisjes 3(!!!!!) uur in de rij gestaan voor een manicure en daarna kreeg je het gratis lakje mee van HeromeIn een of andere kelder waar de temperatuur en dus ook de lucht niet te harden was.
Kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt niet, daar ben je stiekem trots op
Germquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een heul lief vriendinnetje van mij (wiens beurt het was om iets leuks te verzinnen) had kaartjes gekocht. Het arme schaapje heeft van beautyblogs geen kaas gegeten. Maargoed. Toen ze als hint gaf beauty en roze dacht ik dat ze het over de pink beautybeurs in Rijswijk had.
Maargoed, ik zal maar meteen met het schandaligste beginnen (althans vind ik). Er hebben gewoon een stuk of 300 arme naieve meisjes 3(!!!!!) uur in de rij gestaan voor een manicure en daarna kreeg je het gratis lakje mee van HeromeIn een of andere kelder waar de temperatuur en dus ook de lucht niet te harden was.
Ja echt, serieus.quote:
Ik heb af en toe wat ruzie met mijn moeder, maar heb eigenlijk zulke leuke familie en schoonfamiliequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ach vrienden komen gaan, maar je familie blijft altijd bestaan(daar valt mijn ventje en zijn familie ook onder, uiteraard)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb echt geen behoefte aan lesboseks. Een hele grote kerel lijkt me dan wel weer een keer wat, mijne is soms gewoon te lief voor mij![]()
Maar goed, al met al ben ik wel blij met 'em hoor![]()
Joh, echte goede vrienden zijn bij mij ook op 1 hand te tellen hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel zo1 vriendin al sinds groep 2
En verder 2 vrienden (echte kerels
) van de middelbare en verder niemand
Had een hele goede band met een klasgenote van de middelbare maar toen ze bij een dispuut ging en ik stopte met studeren was het opeens pas boem niets meer, opeens kon ze niet meer. Toen kreeg ik echt het idee dat ik te min voor haar was omdat ik werkte ipv naar een uni gaan![]()
Gelukkig heb ik wel mijnEn zijn vrienden zijn ook lief voor mij
Och... arme meisjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echt, serieus.
Toen we binnenkwamen was het eerste wat we allebei dachten, hoe gaat ze in deze ruimte 650 mensen (schijnt) 6uur lang bezig houden? Nou zo dus
Was er wel lekker eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echt, serieus.
Toen we binnenkwamen was het eerste wat we allebei dachten, hoe gaat ze in deze ruimte 650 mensen (schijnt) 6uur lang bezig houden? Nou zo dus
Vraag ik me ook af!quote:
Ik heb 5 echte hele goeie vriendinnen en ik weet dat ik daar enorm geluk mee heb. Ik ken er 1 sinds mijn 3e, 3 zijn erbij gekomen in de 2e klas gymnasium en 1 vriendin staat los van die groep en ken ik van mijn HBO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, echte goede vrienden zijn bij mij ook op 1 hand te tellen hoor!
Nou, er waren cupcakes, die waren best te kanen ja! En verder 3 verschillende soorten bagels, wat brownies en redbull en frisdrank. Je kreeg 3 vouchers om 1 gratis cupcake, 1 gratis redbull (met suiker, de suikervrije waren gratis want die waren Mascha's favoriet) en 1 bagel te halen. Als die op waren dan moest je muntjes kopen voor 1,50 ps.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was er wel lekker eten?
Omnomnomnomnom
Hoe triest het ook klinkt, ik ben sinds mijn 'situatie' (quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb 5 echte hele goeie vriendinnen en ik weet dat ik daar enorm geluk mee heb. Ik ken er 1 sinds mijn 3e, 3 zijn erbij gekomen in de 2e klas gymnasium en 1 vriendin staat los van die groep en ken ik van mijn HBO.
Verder wel kennissen enzo, maar die veranderen elke paar jaar wel, dit blijft voorlopig wel denk ik
Mijn vent heeft niet echt vrienden, ja, mijn vriendinnen en hun mannen, maar niet echt van zichzelf. Maar goed, mannen (zeker contactgestoorde IT-ers) zijn ook egwoon anders soms
5 is op 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb 5 echte hele goeie vriendinnen en ik weet dat ik daar enorm geluk mee heb. Ik ken er 1 sinds mijn 3e, 3 zijn erbij gekomen in de 2e klas gymnasium en 1 vriendin staat los van die groep en ken ik van mijn HBO.
Verder wel kennissen enzo, maar die veranderen elke paar jaar wel, dit blijft voorlopig wel denk ik
Mijn vent heeft niet echt vrienden, ja, mijn vriendinnen en hun mannen, maar niet echt van zichzelf. Maar goed, mannen (zeker contactgestoorde IT-ers) zijn ook egwoon anders soms
Ligt eraan of je met vuurwerk hebt gespeeld vroegerquote:
ik loldequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt eraan of je met vuurwerk hebt gespeeld vroeger
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:57 schreef megamandy het volgende:
Ik ga toch even een comment plaatsen om alles te kunnen lezen
Whehehehhe, kneusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Ik heb dit geplaatst, is het too much?![]()
Ik vond het veel leuker dan de Huishoudbeurs waar ik normaal altijd naartoe ga met mama. We hebben wel heel erg gezweet door de warmte, maar gelukkig hadden we onze zelfgemaakte deodorant bij ons die we aan de hand van je tutorial hadden gemaakt!
Mascha is de meest geweldige persoon die er is, zelfs bij zweetgeurtjes!
Ik dacht nog, zal ik er een disclaimer bij zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt eraan of je met vuurwerk hebt gespeeld vroeger
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Ik heb dit geplaatst, is het too much?![]()
Ik vond het veel leuker dan de Huishoudbeurs waar ik normaal altijd naartoe ga met mama. We hebben wel heel erg gezweet door de warmte, maar gelukkig hadden we onze zelfgemaakte deodorant bij ons die we aan de hand van je tutorial hadden gemaakt!
Mascha is de meest geweldige persoon die er is, zelfs bij zweetgeurtjes!
Was dus niet zo'n goeie vriendin in the end, toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe triest het ook klinkt, ik ben sinds mijn 'situatie' () mijn enige goede vriendin verloren. heb nu in mijn directe omgeving echt niemand meer.
#sneuetoestandallemaal
Ligt er maar net aan welke betekenis je aan dat woord toekentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, je gebruikt het woord 'kneus' steeds in de verkeerde context, kap daar eens mee
Je kan dus serieus alleen de comments lezen als je wat geplaatst hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]Had ik gelezen. Ik was niet zo crea-bea
Heb mezelf wel Shaniqua genoemd
en gezeurd
Ja, die van mij is dat ook hoor. De enige persoon waarbij ik echt compleet mezelf kan zijn, gek (mee) kan zijn, mezelf geweldig vind en ook nog eens sex mee heb, what more do you wantquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn partner is mijn allerbeste vriend, zoals t hoort
Verder wel een hoop vrienden, maar geen "hartsvriendin" ofzo. Heb daar wel mee in mijn maag gezeten, maar nu geeft het niet meer. Ik kan mijn ei op andere plekken kwijt, zoals mijn oudrs en mijn ventje
Ja, we gaan hier niet vrij interpreteren, ik ga jou ook geen vishoer noemen en dan zeggen dat ik dat heel positief interpreteerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke betekenis je aan dat woord toekent
Ik moest lachen. Hardopquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan hier niet vrij interpreteren, ik ga jou ook geen vishoer noemen en dan zeggen dat ik dat heel positief interpreteer
Ik lollerdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan hier niet vrij interpreteren, ik ga jou ook geen vishoer noemen en dan zeggen dat ik dat heel positief interpreteer
Ik ga even zoeken. Shaniqua ook echt, bwhehehehe, ik zie echt zo'n Antilliaanse straathoer voor me met een broek met panter-spandex met haar billen er half bovenuitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]Had ik gelezen. Ik was niet zo crea-bea
Heb mezelf wel Shaniqua genoemd
en gezeurd
Ja, als overal zo weinig mensen terecht kunnen en het zo druk is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het moge dus duidelijk zijn dat er OVERAL rijen stonden en het superdruk was overal.
Ik hou van je hoor, vishoer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke betekenis je aan dat woord toekent
Vet man. Net de huishoudbeurs!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou zal ik de activiteiten maar even opsommen dan
- Je kon je laten opmaken bij de Rimmel stand met producten naar keuze. (6 man tegelijk)
- Er was een 3 voor 15 euries actie van Rimmel.
- Je kon een huidmeting laten doen door Hannah.
- Je kon dus je nagels gratis laten lakken + lakje als je geduldig was!
- Er was een stand van Lush waar je een hand massage kon krijgen (2 man tegelijk) je kon er ook dingen kopen, maar gewoon voor de winkelprijs geen korting nix![]()
- Er was een workshop van Studio Bellezza voor 30 personen waar van te voren voor ingeschreven moest worden.
- Er waren 2 workshops van Rimmel
- Er was een stand van ByBeautygloss
- Er was een stand van WIT iets voor je tanden geloof ik.
- Er was een stand van Embryolisse
-Er werden 10 meisjes gescout door Mydress ofzo? En die mochten een modeshow lopen.
-Er was een bak waar je je grootste geheim in kon doen en die werd dan EN PUBLIC voorgelezen door Mascha en die wonnen iets.
-Er werd ook iets verloot voor degene die het antwoord op de volgende vraag als eerst wist: 'Wanneer begon Mascha met beautygloss.nl?' wat overigens door volgens mij de 10 persoon pas werd geraden dmv gokken![]()
Tom Sebastian was er en Beertje van Beers. En ook die Nadia van MTV.
Nee OK, maar dat komt omdat ze vind dat ik haar verraden heb door met haar ex iets te krijgen, terwijl zij ondertussen spijt van die beslissing heeft gekregen. Dat werkt niet echt in mijn voordeel zeg maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was dus niet zo'n goeie vriendin in the end, toch?
Ben dan ook erg blij dat ik daar mijn zaterdag aan heb besteed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vet man. Net de huishoudbeurs!
Ze is niet op de foto geweestquote:Mascha, ik vond het echt heel leuk! Ik ben helaas niet met je op de foto geweest, maar ik heb je wel van heel dichtbij gezien =) Je zag er super uit in je mooie jurk!
Het was echt een geslaagd feest, er waren echt heel veel lieve mensen, bij de stands en gewoon je bezoekers. Ik vond het alleen jammer dat de Herome stand zo druk was.. We stonden al een uur in de rij en toen hoorden we dat het waarschijnlijk nog 2 uur zou duren. Toen zijn we maar wat anders gaan doen. Wel jammer, want ik had me zo verheugd op dat nagellakje.
Maar verder, echt heeeeel leuk! =D
Don't mess met Shaniqua jwz!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken. Shaniqua ook echt, bwhehehehe, ik zie echt zo'n Antilliaanse straathoer voor me met een broek met panter-spandex met haar billen er half bovenuit![]()
Ik heet "Liesje" trouwens
Ik zie d'r nu ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken. Shaniqua ook echt, bwhehehehe, ik zie echt zo'n Antilliaanse straathoer voor me met een broek met panter-spandex met haar billen er half bovenuit![]()
Ik heet "Liesje" trouwens
Staat er bij, de goodiebag kost meer dan het entreekaartje. Ze krijgt al die spullen toch van de fabrikantenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ik vergeet helemaal de goodiebag te noemen, die vond ik wel okee..
Gebeurtenisquote:Het is toch juist leuk dat we het op die manier kunnen mee volgen? Het is een hele gebeurtenis in de Beautygloss geschiedenis waar heel veel werk in gekropen is dus ik vind ook niet meer dan normaal dat ze dat aan iedereen wil laten zien
In haar fragile little mind heeft ze er natuurlijk zelf zooooo hard voor gewerkt dat het haar arbeidsuren zijn die het waard zijn ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat er bij, de goodiebag kost meer dan het entreekaartje. Ze krijgt al die spullen toch van de fabrikanten
Ja, dat!! Dat dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat er bij, de goodiebag kost meer dan het entreekaartje. Ze krijgt al die spullen toch van de fabrikanten
Ik wil niet verwijderd wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Shaniqua says:
22/10/2011 at 21:59
Waarom kan ik geen commetns zien? Er zouden veel comments zijn.
Wel raar!
Je had meer moeten zeuren, dit is wel heel mild hoor! Of je prijst haar de opperhemel in, of je kat haar helemaal af (en wordt verwijderd)
Hell yeah, het komt zelfs in de canon van de geschiedenis van Nederland!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef megamandy het volgende:
Whaha en er was een meisje die het een beetje overkill aan informatie over het feest vond, zegt iemand anders dit:
[..]
GebeurtenisBeautygloss geschiedenis
Ze zal zeker de boeken in gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef megamandy het volgende:
Whaha en er was een meisje die het een beetje overkill aan informatie over het feest vond, zegt iemand anders dit:
[..]
GebeurtenisBeautygloss geschiedenis
Nobody is gonna top this party!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja man, over zestig jaar denkt iedereen er nog aan terug!
Ik vraag me af of ze die erop laat..quote:Hoi Mascha,
Ik was vandaag op jou party aanwezig!
Wil toch even iets kwijt, en misschien wat tips voor de volgende keer.
Het is mij helaas heel erg tegengevallen. Het was veel te druk voor het aantal dingen wat je kon doen. We hebben veel moeten wachten overal.
Misschien dat je de volgende keer wat minder mensen moet uitnodigen of net zoveel mensen maar dan meer mogelijkheden om ergens iets te doen.
Het ware leuke ideeën alleen 3 mensen die nagels lakken voor 650 mensen is erg weinig. En 2 stensels met rimmel producten ook.
Ik begrijp heel goed dat je er veel werk mee hebt gehad en dit bericht is ook niet de bedoeling als afkraking. Maar meer als tip voor de volgende keer.
Misschien ben ik ook wel de enige die dit zo ervaren heeft. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt en er misschien iets mee kan.
Groetjes
Nom!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Combi verse rijpe Comice du Doyenne peer met 3-chocolades ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben jaloers!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
vast niet, maar ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die erop laat..
Had ik ook al gelezen inderdaad. Ook vreemd dat niemand van haar fans daarop gereageerd heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahhhh, das klote man... fruit is zo lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!!!
*is allergisch voor bijna fruitsoorten*
Die laat ze er wel op, is netjes ingepakt en nog heel mild!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
fruit is zeker lekker!! Maar alleen sinaasappel, meloen, mandarijnen en grapefruit komen ook wel eens je neus uit...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, das klote man... fruit is zo lekker
Herinner me ineens dat ik nog bananenijs heb liggen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |