Ook belangrijk!quote:
Zattekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef princess-a het volgende:
Whehe! Ik zit lekker op de bank zodat de stap naar liggn zometeen wat minder groot is
Zuupschuitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef princess-a het volgende:
Whehe! Ik zit lekker op de bank zodat de stap naar liggn zometeen wat minder groot is
lekker slapen chica!quote:
Nice!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef Mss het volgende:
NYX Powder Blush - Sand
NYX Powder Blush - Mauve
NYX Powder Blush - Expresso
NYX Jumbo Eye Pencil - Gold
NYX Jumbo Eye Pencil - Iced Mocha
NYX Jumbo Eye Pencil - : Rust
NYX Jumbo Eye Pencil - Bronze
NYX Jumbo Eye Pencil - Rock Mountain Green
NYX Matte Lipstick Indie Flick
NYX Matte Lipstick Strawberry Daiquiri
Oh kut, ik zat nog te twijfelen, maar omdat die van jou zo rood leek op de foto. Even mailen of ik mijn bestelling kan uitbreiden dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice!
De indie flick is wel meer oranje dan rood btw...
Handig inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuu het is ochtend.
Werd veel te gezellig gisteravond en toen was het ineens half 4. En ik moest er uit want ik moet naar de lenzenboer
. En dan is het toch vrij cruciaal dat je je ogen open kunt houden
Whut? Ohja, ik had nog niet terug gelezen, straks even doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Honeys
Lesbosex gesprek gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt Poes echt een beetje beu![]()
zou je haar dat niet af kunnen leren? Aangezien ze het bij haar vorige baasje niet deed? Mijn mam duwde onze kat elke keer weer met zn gezicht erin, tot ie het niet meer deed.. Misschien staan er op internet meer tips om het gedrag af te leren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien kun je een krant naast de bak leggen? Als die van ons opgesloten was in huis en niet bij zn bak kon, ging ie altijd op een krant zitten en zn behoefte doen. Is iets met het geritsel of de geur van de krant wat ze fijn vinden
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
dat inderdaad, tenzij je wilt dat de kat in je bed gaat schijten.. dan moet je dat wel doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
een kat moet je nooit met z'n kop in z'n ontlasting douwen, da's echt een achterlijk achterhaald concept
Het zou door de stress van hun dochtertje komen. Bij mij heeft ze een zee van rust...dus nee, niet eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus je wist het al voor je haar kreeg? Dan is het beetje eigen schuld dikke bult. Niet lullig bedoeld hoor, maar je wist het toch al
Worked for us, kat wist dondersgoed wat wel en vooral wat niet mochtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
een kat moet je nooit met z'n kop in z'n ontlasting douwen, da's echt een achterlijk achterhaald concept
puckzzz, misschien moeten we op zoek naar een huis met een grote tuin voor d'r.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben je de uitzondering op de regel
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woontquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een poepie-sjieke Senseo op de kop getikt voor 35 euro. Eindelijk mijn eigen senseo en geen gefrut met filters
![]()
Ik vind Senseokoffie lekkerderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woont
ik heb alleen maar filter...vindt het heerlijk. Heb wel teveel koffie op nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
filterkoffie is wel veul lekkerder. Maar het gemak telt wel mee als je alleen woont
Ja maar cafeīnequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Lindytje het volgende:
Koffie is vies! Bah!
Ook goedemiddag
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama doet het hele half uur dat ik nu bij haar ben huilenwat is Parkinson toch een kutziekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |