quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Mwah, ze wilde me gewoon beschermen.
Dat wat in je edit staat is toch wat anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Hier is toch een reeks van?!
Edit: Ohh nee: Vreemde dingen die je vroeger niet mocht van je ouders #2
Nou ken echt wel betere plaatsen als Hasselt, Dilsem-stokkemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:55 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Hasselt, oftewel de leukste plek in de Benelux.
Wat is nou zo leuk aan Dilsem-stokkem? Het feit dat het aan de Nederlandse grens zit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nou ken echt wel betere plaatsen als Hasselt, Dilsem-stokkem
Nee, Vind het gewoon leuker en kom heel veel in het bels maar Dilsem is gewoon tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:05 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wat is nou zo leuk aan Dilsem-stokkem? Het feit dat het aan de Nederlandse grens zit?
Ze heeft echt pech gehad ik moet er om huilenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toe nou maar daar kan zij ook niets aan doen.
als je altijd al rechtsaf gaat, waarom is het dan ineens gevaarlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef JennaSometimes het volgende:
Toen ik 7 was en samen met m'n moeder naar huis liep konden we twee kanten op gaan: links of rechts. Mijn moeder wilde altijd rechts gaan, maar telkens als ik vroeg of ik alleen naar huis mocht lopen omdat ik 'zo trots was dat ik zelf de weg naar huis wist' zei m'n moeder altijd nee omdat dan als je rechstaf gaat dat er enge monsters op je af komen die op jonge kindertjes wachten om ze op te kunnen eten.
Daarvoor woonde ik nog gewoon in Castricum, Nederland hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toe nou maar daar kan zij ook niets aan doen.
Ja, dat bedoelde ik. Foutje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:17 schreef 314 het volgende:
[..]
als je altijd al rechtsaf gaat, waarom is het dan ineens gevaarlijkjij wilde linksaf dus?
Daar kan ik een heel topic mee vullen. 300+ posts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Hier is toch een reeks van?!
Edit: Ohh nee: Vreemde dingen die je vroeger niet mocht van je ouders #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |