Ja, maar mijn lieve, prachtige meisje en jongen zie ik helaas maar 1x in de 2 weken.quote:
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat positief is bedoeld.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelaten
Bot?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelaten
Jaquote:
Sorry man! Dit is niet persoonlijk bedoeld! Mijn menig was gebaseerd op niets. En ik vond het gewoon knap dat je na 1 nietszeggende pic, het antwoord wistquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Firefox, ik ben november 2003 begonnen hier mee te spelen
zoals je net al zei, de druppel was je eigen opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JaIk heb 3 nachten moeten huilen
oh haiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef picodealion het volgende:
Psst. Bij mij moet je altijd even naar de PI kijken.
Of je dingen opzocht, ja of nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't care. Vroeg me alleen af waar je aan twijfelde.
Je had ook gewoon direct: Geen interesse kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals je net al zei, de druppel was je eigen opmerking
Daarvoor ben ik steeds heel geduldig met je geweest juist
Dat was niet per definitie zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon direct: Geen interesse kunnen zeggen
Heerlijk hoe vrouwen er omheen kunnen draaienquote:
Tijd om te slapenquote:
Ga je nou pas?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:17 schreef picodealion het volgende:
Ik moet deze nog even reviewen voor ik op vakantie ga, dus ik ga in elk geval een uurtje kijken. Dan kan de rest morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |