horrorfanaat altijd al geweest, aziatische films doen me niks tot dusverquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een horror- en Aziatische filmfanaat?
Opschepperquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Patch het volgende:
[..]
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdaging
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegenquote:
Had je serieus 22 minuten nodig voor die grap...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegen
Miaaaauw!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had je serieus 22 minuten nodig voor die grap...
Ik vond hem goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Anders ging je bier over hem heen gooien?quote:
Jazeker, ik gooi alleen over alle serieuze mensen bier !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders ging je bier over hem heen gooien?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben ooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hè?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben nooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Ik wist dat iemand deze onbedoelde en makkelijke quote zou pakken, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hè?
Als iemand even snel mijn vraag beantwoord en er heel snel een paintvraag tegenaan gooit. Heb niet meer veel tijd helaas.quote:
Moeten er sowieso genoeg mensen zijn. Ik en Ran is een beetje karig vrees ik. Bovendien heb ik nog maar een minuut of tien. Had er zin in, maar helaas, andere keer inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:42 schreef The_Substitute het volgende:
Had je nog de tijd, gill? Of die paintvraag een andere keer?
Ok.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Gillingham het volgende:
Moeten er sowieso genoeg mensen zijn. Ik en Ran is een beetje karig vrees ik. Bovendien heb ik nog maar een minuut of tien. Had er zin in, maar helaas, andere keer inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |