quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar ben gerustgesteld toen ik laatst bij vrienden driekwart fles wodka soldaat heb gemaakt..
Zo af en toe kom ik op een zaterdagavond achter dat ik toch nog oliedom benquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar ben gerustgesteld toen ik laatst bij vrienden driekwart fles wodka soldaat heb gemaakt..
slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen wachten de brieven... hopelijk ben ik voor het donker thuis
Tot ooit!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen wachten de brieven... hopelijk ben ik voor het donker thuis
Tot ooit!
Dank je wel Pietjequote:
Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee of tegen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Net eventjes 1.5u geslapen, maar nu fit en
Och, het was best druk maar de grootste ellende was dat we een uurtje moesten wachten op de vrachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee of tegen?
quote:
Volgens mij waren er 3 tornado reports die dag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Florida is trouwens toch géén tornado geworden hè?
Zag eerst berichtjes over een EF1
Hmmm... heb ik weer verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij waren er 3 tornado reports die dag.
Of we hebben het beide over een andere dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik weer verkeerd gekeken.
Vooral in Oklahoma en een stukje Noord-Texas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
In Oklahoma neem ik aan?
Ik ben blij dat het hier tenminste weer droog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |