Ja duh, ik ging door t slotquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed, ik ga dat wijntje op het aanrecht zetten en iedere keer dat ik er langs scharrel ga ik een slokje nemen![]()
Laterzzz
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat een saaie TT.
Echt iets voor een veertiger Ll .
Is die al 40?quote:
Ik heb geen pilsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen poes, ze zijn allemaal weg
Oh, als jullie privacy willen ga ik wel even uit het topic weg heurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat geeft niet, muis en ik zitten lekker te seks-DM'en
wat snap je niet aan DMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als jullie privacy willen ga ik wel even uit het topic weg heur
Voor als jullie het door willen trekken naar hierquote:
Vieslakje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor als jullie het door willen trekken naar hier
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor als jullie het door willen trekken naar hier
De muis zit vast? Anders wil ik het niet weten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Er wordt genoeg getrokken waar het gesprek zich nu bevindt hoor
Oh, nu moet ik aan Tineke Schouten en die cavia denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De muis zit vast? Anders wil ik het niet weten...
Ik klik gelijk op YouTubequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik aan Tineke Schouten en die cavia denken
"Hij trekkem aan ze koppiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik aan Tineke Schouten en die cavia denken
Ja daar wordt ie wild van natuurlijk!quote:
Die kale poes ookquote:
uhuhquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, en dan denken dat ze ook verdient als ze zelf belt![]()
Hij blijft grappig
kan je hem niet vinden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hij streept "cavia" door en zet er "camilla" neer
Automatisch
Ik zit em al te kijkenquote:
Die veiligheidsmodus staat aan. En als ik 'm uitzet, word ik teruggestuurd naar de homepage van YouTube. En als ik 'm dan weer probeer te zoeken staat die veiligheidsmodus weer aanquote:
Kan je een Youtubeje hier plaatsen?quote:
Ze loopt net met Joop mee voor een gesprekjequote:
Joop doet de medische keuring zelfquote:
Ik denk dat ie ook dokter isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joop doet de medische keuring zelf![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Een marmotje? In uw hand?
Oh, dies zeker tam dan!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik lees nu pas wat er met Re aan de hand is
NEE DAT VIND IK ZIELIG!quote:
Nou istie dood, hij zegt ut zelluf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE DAT VIND IK ZIELIG!
HIJ TREK AAN ZN KOPPIE![]()
STRAKS GAAT IE OVERGEVEN![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou istie dood, hij zegt ut zelluf.
Hij is al stijf![]()
quote:
En dan die "een stel astmapatienten, ja je hijgt maar meequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan die "een stel astmapatienten, ja je hijgt maar mee"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het bloedheet ja, ik zit gewoon met m'n muts in m'n hand
Ha Tombolalalalala!quote:
Moet je met je voeten doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik zit in mijn schommelstoel en krijg hem niet omhoog
Die heeft longkanker las ik net op facebook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oognip, wat is er aan de hand met Re?
Longkanker? Zomaar? Op zo'n leeftijd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die heeft longkanker las ik net op facebook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Longkanker? Zomaar? Op zo'n leeftijd?![]()
Wat moet Re maar ook MissBliss in een vreselijke situatie zitten...![]()
Ik heb btw geen Facebook van jullie allemaal, dus weet ik dat ook niet.
Het is ook niet echt de bedoeling dat het zomaar overal rondgaat hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Longkanker? Zomaar? Op zo'n leeftijd?![]()
Wat moet Re maar ook MissBliss in een vreselijke situatie zitten...![]()
Ik heb btw geen Facebook van jullie allemaal, dus weet ik dat ook niet.
Oh oepsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook niet echt de bedoeling dat het zomaar overal rondgaat hoor
Ik ook. Is dat trouwens wel iets voor Facebook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb wel facebook, maar ik heb ze niet in mijn lijst. Per toeval kwam ik op de facebookpagina van MissBliss terecht.
Dat snap ik, en ik vraag me dan ook af waarom het op Facebook wordt gezet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook niet echt de bedoeling dat het zomaar overal rondgaat hoor
Nou ja, het staat op facebook dus het zal meevallen maar ze willen niet te veel FOK! ruchtbaarheid eraan gevenquote:
euh maar wel www.fok.nl/requote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het staat op facebook dus het zal meevallen maar ze willen niet te veel FOK! ruchtbaarheid eraan geven
Als mensen steun betuigen etc en anderen lezen dat, tjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat snap ik, en ik vraag me dan ook af waarom het op Facebook wordt gezet...
Ook hoiquote:
Iedereen zet toch op zijn Facebook wat hij/zij wil, dus of dat iets voor Facebook is moet hij zelf wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ook. Is dat trouwens wel iets voor Facebook?
[..]
Dat snap ik, en ik vraag me dan ook af waarom het op Facebook wordt gezet...
sorry ik las net ff meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook hoi
Ja, ze hebben een blog idd, maar zoals gezegd, ze hoeven er niet hele topics over enzo
Maar door de media die ze gebruiken om zich te uiten en steun te krijgen is dat onvermijdelijk. En dat weten ze ook. Volgens mij was het geen probleem als je het noemt, zolang er maar geen speciale topics over gingen lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het staat op facebook dus het zal meevallen maar ze willen niet te veel FOK! ruchtbaarheid eraan geven
Oh gelukkig maar, ik schrok al een beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar door de media die ze gebruiken om zich te uiten en steun te krijgen is dat onvermijdelijk. En dat weten ze ook. Volgens mij was het geen probleem als je het noemt, zolang er maar geen speciale topics over gingen lopen.
Het is gewoon kut.
Dat is nogal geregel en dit is makkelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sorry ik las net ff meemaar vond die opmerking ff opmerkelijk want dan kun je ook n blog kiezen los van de naam fok
En je kan ook al niet correct Nederlands schrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben echt aan Neanderthalert; ik heb geen FB
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
die kunnen ze dan zelf op slot gooien maar zou n beetje raar zijn als anderen, dan zijzelf, er topics over zouden openenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is nogal geregel en dit is makkelijker
Maar zoals Cat zegt; erover hebben is ok, maar geen topics tt's etc
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had eerst een andere zin iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je kan ook al niet correct Nederlands schrijven
Je hebt sneller een blog zonder FOK! dan met hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
Dat is nogal geregel en dit is makkelijker
Maar zoals Cat zegt; erover hebben is ok, maar geen topics tt's etc
Kende ik nietquote:
Snap ik, ik zou het zelf in ieder geval niet zo makkelijk doen. Of misschien ook juist weer welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iedereen zet toch op zijn Facebook wat hij/zij wil, dus of dat iets voor Facebook is moet hij zelf weten
Ik wist niet dat er niet te veel over gezegd mag worden. Die facebook pagina is ook niet prive.
Ik ook pas tweeënhalve weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
wuuut je bent zwartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt sneller een blog zonder FOK! dan met hoor
Maar goed; zo ik al eerder opmerkte: het is een illusie te denken dat je iets op Facebook kunt zetten en dan op FOK! stil zal kunnen houden. Dat gaat niet werken.
tt's en topics voor steunbetuigingen zijn anders niet vreemd hoor. Maar dat hebben ze dus liever nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kunnen ze dan zelf op slot gooien maar zou n beetje raar zijn als anderen, dan zijzelf, er topics over zouden openen
stil houden hoeft niet, maar dus niet hele topics ervoor openen zeg maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt sneller een blog zonder FOK! dan met hoor
Maar goed; zo ik al eerder opmerkte: het is een illusie te denken dat je iets op Facebook kunt zetten en dan op FOK! stil zal kunnen houden. Dat gaat niet werken.
Ik heb gehoord dat FB in 2012 ook voor Friesland wordt opengesteldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
ik zou t iig nooit in mn hoofd halen, zoietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tt's en topics voor steunbetuigingen zijn anders niet vreemd hoor. Maar dat hebben ze dus liever niet
Jij loopt gelukkig maar een heel klein beetje achterquote:
ja sorry ik lag onder n huge steenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij loopt gelukkig maar een heel klein beetje achter
Hi M-M
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
stil houden hoeft niet, maar dus niet hele topics ervoor openen zeg maar
Elisa, hoe lang ben je eigenlijk mod geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij loopt gelukkig maar een heel klein beetje achter
Hi M-M
Dat moet welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ja sorry ik lag onder n huge steen
Een jaar of 7. Met wat uitstapjes en kleine pauzesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Elisa, hoe lang ben je eigenlijk mod geweest?
Logisch is heul niet logisch op FOK!quote:
7 jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een jaar of 7. Met wat uitstapjes en kleine pauzes
Als mod?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
7 jaar
Ik vier binnenkort überhaupt pas mijn eenjarige jubileum op FOK!
Nee, als lidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Logisch is heul niet logisch op FOK!
Ja, ik ben oudquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
7 jaar
Ik vier binnenkort überhaupt pas mijn eenjarige jubileum op FOK!
Nee hoor, ik ben gewoon heel jongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud
Des te beter dat ik weer zwart ben
Jeeeeejquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat FB in 2012 ook voor Friesland wordt opengesteld
Je bent een moppiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon heel jong![]()
Had je ook mijn moeder kunnen zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een moppie
Ik had ruimschoots je moeder kunnen zijn. En je zou met gemak nog een oudere broer en zus kunnen hebben gehad ook
Nou nou, dan zou je diep in de veertig of zelfs in de vijftig moeten zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een moppie
Ik had ruimschoots je moeder kunnen zijn. En je zou met gemak nog een oudere broer en zus kunnen hebben gehad ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Had je ook mijn moeder kunnen zijn?
Ik zelfsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja als je vroeg in de twintig of zelfs eerder kinderen krijgt zou zelfs Greys mijn moeder kunnen zijn
Staat mijn gebdatum er niet in? : maar ik ben van 1988quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Nee, dat zou zelfs mij niet gelukt zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou nou, dan zou je diep in de veertig of zelfs in de vijftig moeten zijn
Dat lijkt me misschien ook wat overdrevenStél nou eens dat ik op mijn 18e voor het eerst moeder was geworden van je broer. En ik had 'm Jan-Peter genoemd. Dan was op mijn 21e jouw zus gevolgd; Bertha-Therese. Dan had jij prima op mijn 24e gekomen kunnen zijn: onze Maarten-Pieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud zou ik dan nu zijn?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Had met gemak gekund. Als ik in 1988 niet de MAP was wezen halen, had je zo geboren kunnen zijn geworden geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Staat mijn gebdatum er niet in? : maar ik ben van 1988
M-P is ook van 00-00-0000 hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stél nou eens dat ik op mijn 18e voor het eerst moeder was geworden van je broer. En ik had 'm Jan-Peter genoemd. Dan was op mijn 21e jouw zus gevolgd; Bertha-Therese. Dan had jij prima op mijn 24e gekomen kunnen zijn: onze Maarten-Pieter.
Hoe oud zou ik dan nu zijn?
Hoor wie het zegt; tante Ingetje heeft gelijk. Ik was een woest konijnquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stél nou eens dat ik op mijn 18e voor het eerst moeder was geworden van je broer. En ik had 'm Jan-Peter genoemd. Dan was op mijn 21e jouw zus gevolgd; Bertha-Therese. Dan had jij prima op mijn 24e gekomen kunnen zijn: onze Maarten-Pieter.
Hoe oud zou ik dan nu zijn?
Ik ben hartstikke jong en fris en fruitigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M-P is ook van 00-00-0000 hoor
Ook goed; Jan-Peter op mijn 24e, Bertha-Therese op mijn 26e en Maarten pieter op mijn 28e... Hoe oud zou ik dan nu zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dan zou je nog niet eens in de veertig zijn
Ja, zo kan het. Maar 24 lijkt me eerder een leeftijd om te beginnen en dan lijkt het me nog vroeg
Dan is het misschien/héél waarschijnlijk theoretisch nog niet eens mogelijk dat jij mijn moeder bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was 24 toen ik ging trouwen....vorig jaar was dat
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was 24 toen ik ging trouwen....vorig jaar was dat
In de veertigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook goed; Jan-Peter op mijn 24e, Bertha-Therese op mijn 26e en Maarten pieter op mijn 28e... Hoe oud zou ik dan nu zijn?
Nee, we doen ff een Maarten-Pieter reality checkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zijn we leeftijden aan het raden?![]()
Ze proberen nou altijd mijn leeftijd te radenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zijn we leeftijden aan het raden?![]()
Kijk, now we're cooking!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In de veertig
Maar niet zo ver
Welnee joh, gekkerd; die weten we alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze proberen nou altijd mijn leeftijd te raden
makkelijk, ik was al heul jong vruchtbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik gok je op 28
Dat zou dan wel heel gortig worden
Maar in principe kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jullie lopen me te googlen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee joh, gekkerd; die weten we al
Niet dus. En je zou zelfs nog een oudere broer en zus hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou nou, dan zou je diep in de veertig of zelfs in de vijftig moeten zijn
Maar nog lijkt me 24 wel vroeg eigenlijk... mijn moeder was 32 en ik ben de oudstequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet dus. En je zou zelfs nog een oudere broer en zus hebben
De onze zijn trouwens 13 en 18
Psies. En daar ik écht gewoon keihard 42 ben, zou ik ruimschoots je moeder kunnen zijn. Theoretisch natuurlijk, want ik kan je moeder heul niet zaijn, want jouw vader en ik kennen mekaar niet (denk ik), laat staan dat we... you know!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jullie lopen me te googlen?
Theoretisch zou ik volgens de beschrijvingen 12-15 kunnen zijn
Ah, een Maarten-Pieter reality check, dus ik heb nog tijd zat om ff iets in te schenken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, we doen ff een Maarten-Pieter reality check
Ik had er ook niet aan moeten denken, maar 24 is vrij normaal hoor. Net als 28. Of 32quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar nog lijkt me 24 wel vroeg eigenlijk... mijn moeder was 32 en ik ben de oudste
Je kunt je eigen wijn nog wel stampenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, een Maarten-Pieter reality check, dus ik heb nog tijd zat om ff iets in te schenken?
Je hebt het al half gemistquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, een Maarten-Pieter reality check, dus ik heb nog tijd zat om ff iets in te schenken?
Inmiddels moet je wel een beetje opschieten, maar het zou nog moeten kunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee gekkerd, dat dénk jij. Maar daar gaat het heul niet overquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je hebt het al half gemist
Maar ze proberen overal mijn leeftijd te raden
In ESF, hier
Dan zijn ze van '60 en '61 zo ongeveerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn mama en papa waren 27 en 28 toen M-M ter wereld kwam
Ik ben te ESF merk ik nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee gekkerd, dat dénk jij. Maar daar gaat het heul niet over
Adem in, adem uit
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inmiddels moet je wel een beetje opschieten, maar het zou nog moeten kunnen
Als het een Roger_Epiales reality check was geweest had ik nog tijd genoeg gehad om mijn wijn te láten stampen en in Frankrijk te gaan halen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt je eigen wijn nog wel stampen
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al 5 jaar moeder geweest als het aan mij lag
jij bent dan ook geen vrouwquote:
Je wil mij mijn ongelijk laten zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee gekkerd, dat dénk jij. Maar daar gaat het heul niet over
Adem in, adem uit
De vrouwelijke troefkaart.quote:
Als het aan mij lag ook, maar jij moest zo nodig aan de pilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al 5 jaar moeder geweest als het aan mij lag
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het aan mij lag ook, maar jij moest zo nodig aan de pil
mama van 61 en papa van 60, heel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zijn ze van '60 en '61 zo ongeveer
Ik heb echt een helder cijfermoment
Ik weet het al, maar als ik het niet wist, dan hoefde ik het niet te weten hoor. Ik vind je leuk, en da's genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je wil mij mijn ongelijk laten zien
Maar in ESF willen ze wel mijn leeftijd weten
Mijn moeder is ouder dan mijn vaderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maam van 61 en papa van 60, heel goed
WTFquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anyway, ik ben heel jong, dan komen in volgorde Memento-Mori, Ingetje, Roger en Tombo, en uiteindelijk sluit ElisaB de lijst
Bij ons ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn moeder is ouder dan mijn vader
toen was ik niet aan de pilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het aan mij lag ook, maar jij moest zo nodig aan de pil
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het al, maar als ik het niet wist, dan hoefde ik het niet te weten hoor. Ik vind je leuk, en da's genoeg
Reality check Tomboquote:
Als jij liever achteraan wil lopen, dan mag dat hoor. Als je maar niet steeds op mijn hakken stapt, want dat vind ik vervelendquote:
Dus van deze 6 ben ik een van de oudste 3?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anyway, ik ben heel jong, dan komen in volgorde Memento-Mori, Ingetje, Roger en Tombo, en uiteindelijk sluit ElisaB de lijst
quote:
Je kan niet mij op 28 schatten en dan Ing jonger dan mij zettenquote:
Don't ask, want ik weet hetquote:
En geboren in het najaarquote:
vast niet lang meerquote:
Misschien moeten we de OP-foto's op volgorde van leeftijd zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't ask, want ik weet het
[..]
En geboren in het najaar
Verrassend
11 juli 26 gewordenquote:
Wel als je niet kan rekenen heur (of als je het grappig vindt dat jij een beetje op de kast gaatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Je kan niet mij op 28 schatten en dan Ing jonger dan mij zetten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel als je niet kan rekenen heur (of als je het grappig vindt dat jij een beetje op de kast gaat)
Oh jaquote:
Ing zei zelf dat ze vorig jaar 24 wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan niet mij op 28 schatten en dan Ing jonger dan mij zetten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, ik weet dat ik jong ben, maar volgens mij is het niet zo schokkendquote:
Zeg![]()
Ow, doe jij dat evenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moeten we de OP-foto's op volgorde van leeftijd zetten
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niemand gebruikt de wikiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, doe jij dat even
Tombo, our walking Wiki-updater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ing zei zelf dat ze vorig jaar 24 wasZe loogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets in haar Username doet me vermoeden dat ze ouder is. Kan er de vinger nog niet op leggen, maar ik denk dat ik gelijk heb13 of inmiddels 14quote:Zeg, ik weet dat ik jong ben, maar volgens mij is het niet zo schokkend
Zeg
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niemand gebruikt de wiki
Tsskkk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Greys vooraan zetten, Cat daarna, dan Senesta, dan een hele tijd nix, dan jij en ik![]()
![]()
en Ingetje en dan de jonkies
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou en?? Who caresquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niemand gebruikt de wiki![]()
Er zijn naamstatistieken, en als er in 1986 opeens geen "Inge" staatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze loog
Iets in haar Username doet me vermoeden dat ze ouder is. Kan er de vinger nog niet op leggen, maar ik denk dat ik gelijk heb
Gegoogled? Met een beetje denkwerk kan je er trouwens prima achter komenquote:[..]
13 of inmiddels 14
Ik moet hardop lachen nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze loog
Iets in haar Username doet me vermoeden dat ze ouder is. Kan er de vinger nog niet op leggen, maar ik denk dat ik gelijk heb
[..]
13 of inmiddels 14
Zeg, ik begon je net best aardig te vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou en?? Who caresGewoon doen joh, en dan MP de schuld geven
Ik weet 100% zeker dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er zijn naamstatistieken, en als er in 1986 opeens geen "Inge" staat
Ik bedoel jou nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zeg, ik begon je net best aardig te vinden
Ik ben niet in the mood voor wat voor denkwerk dan ook op dit moment.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gegoogled? Met een beetje denkwerk kan je er trouwens prima achter komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zegquote:
Oohquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel jou nietWant dan zou ik M-P zetten natuurlijk
Gekkerd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsskkk....
Gewoon Greys vooraan zetten, Cat daarna, dan Senesta, dan een hele tijd nix, dan jij en ik![]()
![]()
en Ingetje en dan de jonkies
Hey Greysquote:
Ja.. en toch hè... Tis gewoon mijn water hoor Ingetje. Want ik zelf (exclusief mijn water dan) vertrouw echt op wat je zegt. Maar er is iets...quote:
Als ik alle leeftijden zie die hier worden rondgeslingerd ga ik nog bijna denken dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wie is dan echt de oudste van de mensen die hier regelmatig posten
Jij moet minder drinken of een nieuwe bril kopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als ik alle leeftijden zie die hier worden rondgeslingerd ga ik nog bijna denken dat ik dat ben.
Ook al weet ik dat het niet zo is.
In '79 zijn mijn ouders getrouwdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja.. en toch hè... Tis gewoon mijn water hoor Ingetje. Want ik zelf (exclusief mijn water dan) vertrouw echt op wat je zegt. Maar er is iets...
Mijn haar zit ECHT goed vandaag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
Hi Greys, lekker mopjeWat zit je haar leuk
Wil je wat drinken
Ik heb geen bril, dus misschien moet ik juist meer drinken om het gemis van die bril te compenseren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij moet minder drinken of een nieuwe bril kopen
Die slaaptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn haar zit ECHT goed vandaag!![]()
En ja nou graag, doe maar een sapje. Maar snel, straks kijkt Ll en we mogen geen virtuele drankjes doen van hem
What's up with je collega?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen bril, dus misschien moet ik juist meer drinken om het gemis van die bril te compenseren.
Een sapje... gheylquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
En ja nou graag, doe maar een sapje. Maar snel, straks kijkt Ll en we mogen geen virtuele drankjes doen van hem
Nou ja zeg, geen virtuele drankjes? das ook saaiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks slechts hoor, ik moet er gewoon niet te veel aan denken.quote:
Ja ik dacht... gooi je haar los, doe eens wildquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een sapje... gheyl![]()
![]()
![]()
Zal ik het zelf maken
Ik nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef Bamba het volgende:
MP is 13 of 14?![]()
Dan had ik ook al bijna je moeder kunnen zijn
Ik heb hachee gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dacht... gooi je haar los, doe eens wild
Maak je dan een... bijzonder sapje voor me?
drugs erin?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Reken maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Hij is lekker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geen virtuele drankjes? das ook saai
[..]
Niks slechts hoor, ik moet er gewoon niet te veel aan denken.![]()
Dat je oud bentquote:
Ik zet mijn geld op Rewimoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wie is dan echt de oudste van de mensen die hier regelmatig posten
You guessed it, en lief, leuk, heerlijke lach en 100% heteroquote:
Jij hebt Erik toch al?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You guessed it, en lief, leuk, heerlijke lach en 100% hetero
Dat raad ik je afquote:
En gaat dat ook in het sapje?quote:
Mag ik zijn nummer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You guessed it, en lief, leuk, heerlijke lach en 100% hetero
Oh ja, nog een reden om niet te veel aan die collega te denken dan.quote:
Zuwwe samen een sapje maken voor Elies?quote:
Dat ik best heul jong benquote:
Indaha-Man is hier ooit wel eens geweest ook, vast ouder dan iedereenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat raad ik je af
Kies een ander om je geld op in te zetten
(Strega wellicht?)
En Baaf?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat raad ik je af
Kies een ander om je geld op in te zetten
(Strega wellicht?)
Neequote:
Mss heel sneu, maar ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik hou hoop dat die 100% nog wat naar beneden kan komen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ik best heul jong ben
Alhoewel... Laatst was ik ergens waar iedereen zich voor moest stellen, bijna iedereen was 19. Dan voel ik me al best oud en zou ik willen dat ik nog zo jong was
Rewimo is dacht ik 48 en Indaha 43 of zo. Is Maes ouder?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong is Rewimo?
Ik denk Maes of Indaha
Ik ook wel een beetje toen ik het typte, maar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss heel sneu, maar ik moest wel lachen
Weet je nog die keer dat Elisa in ESF kwam buurten en dat ze toen dacht dat er wat tussen Erik en mij was. Roger, Erik en ik hadden toen heel duidelijk uitgelegd dat dat not done zou zijnquote:
Als ik het goed onthouden heb had Maes mijn moeder kunnen zijn en die is net 49 geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Rewimo is dacht ik 48 en Indaha 43 of zo. Is Maes ouder?
Elies, ik dacht dat Strega nog niet zo heel oud was?
Als Tombo mijn moeder zou kunnen zijn zou Maes makkelijk mijn oma kunnen zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb had Maes mijn moeder kunnen zijn en die is net 49 geworden.
En daar was Roosjeee het niet mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat Elisa in ESF kwam buurten en dat ze toen dacht dat er wat tussen Erik en mij was. Roger, Erik en ik hadden toen heel duidelijk uitgelegd dat dat not done zou zijn
Jonger geschat worden is meestal wel leuk, maar laatst kocht ik een fles whisky en moest ik mijn id laten zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Bamba het volgende:
[..].
Ik word eigenlijk altijd jonger geschat, zo'n 23-24
Nog steeds niet trouwensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar was Roosjeee het niet mee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Mijn oma werd op haar 42e voor het eerst oma (van mij).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als Tombo mijn moeder zou kunnen zijn zou Maes makkelijk mijn oma kunnen zijn
Ah kijk het kan dus NOG ouder dan Rewimo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb had Maes mijn moeder kunnen zijn en die is net 49 geworden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds niet trouwens
Gelukkig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 achterkleinkinderen op je 42e? En 14 kleinkinderen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma werd op haar 42e voor het eerst oma (van mij).
En nu is ze al 66 en 14 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen rijker![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jonger geschat worden is meestal wel leuk, maar laatst kocht ik een fles whisky en moest ik mijn id laten zienvond ik niet zo heel leuk toen
Dit hoeven we echt niet te weten heurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef Oognip het volgende:
Tering, mijn buren hebben seks en ik hoor ze kreunen
Ik keek gisteren de aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah kijk het kan dus NOG ouder dan Rewimo.
Tering, mijn buren hebben seks en ik hoor ze kreunen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Toen vroeg de kassamedewerkster bij Office Centre of ik een kleurplaat wilde (nee, dank u; ik ben gestopt met kleuren). Zegt ze: "Nee mevrouw, voor uw kinderen of kleinkinderen!"
Over de noodzaak van een nieuwe bril gesproken. F*cking hell... Daar gaat Hans Anders niet aan helpen hoor. Tééééring
Tuf
Wat gaaf zo'n jonge omaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma werd op haar 42e voor het eerst oma (van mij).
En nu is ze al 66 en 14 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen rijker
Oh ik dacht dat Rewimo jonger was johquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Rewimo is dacht ik 48 en Indaha 43 of zo. Is Maes ouder?
Elies, ik dacht dat Strega nog niet zo heel oud was?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Toen vroeg de kassamedewerkster bij Office Centre of ik een kleurplaat wilde (nee, dank u; ik ben gestopt met kleuren). Zegt ze: "Nee mevrouw, voor uw kinderen of kleinkinderen!"
Over de noodzaak van een nieuwe bril gesproken. F*cking hell... Daar gaat Hans Anders niet aan helpen hoor. Tééééring
Tuf
Ff goed lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gelukkig wel
[..]
4 achterkleinkinderen op je 42e? En 14 kleinkinderen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek gisteren de aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terug
Ik las wel 66, maar ik was even in de war met de 42 van Elisaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ff goed lezen![]()
Mijn moeder was oma op haar 42ste, mijn vader was toen 41.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Reminds me of Asielactie 2008; Zwolle.
Dat ze dachten dat er groep kinderen kwam met een kleine inzamelactie en de ranja voor ons klaarstond![]()
Q was not amused
Oh jakkiebah!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zuwwe samen een sapje maken voor Elies?
Echt waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Rewimo jonger was joh
Neeee, die is toch geen 48? Echt???
Maes is eh... 46 geloof ik?
Ik heb niet eens meer een opa of oma.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nog een overgrootmoeder van 95
Ik had eentje die 97 is geworden en toen al 2 achterachterkleinkinderen had (niet dat ze er iets van meekreeg, zo dement als een deurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nog een overgrootmoeder van 95
Enn heb je haar even uitgelegd waar ze die kleurplaat kon stoppen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Tuf
Lijkt mij best een compliment, mij vroegen ze op mijn 15e in het cafe al niet of ik oud genoeg was, maar een vriend van me die 17 was wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jonger geschat worden is meestal wel leuk, maar laatst kocht ik een fles whisky en moest ik mijn id laten zienvond ik niet zo heel leuk toen
Ik ga je d'r in frommelen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het schijnt dat er geroepen moet worden om hier mee te kunnen doen/in de OP te worden gezet. Ik ben hier al even, dus alsjeblieeeeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |