volgende keer melk pakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OwIk had 2 liter of zo erbij gedronken.
Ik heb wel eens smakelijkere pizza's opquote:
Neem maar vast afscheid van je smaakpapillenquote:
lava uit je reetquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef DemonRage het volgende:
Hij was me vorige week goed bevallen, dus er ligt er weer eentje in de oven.![]()
![]()
![]()
Het is trouwens een van de weinige pizza's waarbij je tijdens het opwarmen gewoon al kan ruiken dattie pittig is.
-edit-
En een plaatje
[ afbeelding ]
-edit 20:15-
Oeh... er is buikpijn op komen zetten. Straks vlammen schijten.
-edit 20:35-
En vlammen zijn gescheten.
-edit 21:27-
Ik dacht dat ik er een uur geleden vanaf was... maar dat stelde niets voor. Daarnet met nog meer buikpijn naar de plee en het voelde alsof er lava uit m'n reet kwam.
Ik ben benieuwd met naar het lava hoesten uit mijn sterretje dadelijk, volgens mij valt het meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neem maar vast afscheid van je smaakpapillen![]()
en morgen ook van je sterretje
Pharkus spuwt vuur! Niet FOK! in de fik zetten!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met naar het lava hoesten uit mijn sterretje dadelijk, volgens mij valt het mee
Ik zal oppassen! op FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Pharkus spuwt vuur! Niet FOK! in de fik zetten!
Geen last daarvan, wel een aantal smaakpapillen kwijt volgens mij. Geen branderig gevoel bij het buikhuilen vandaag.quote:
Door die pizza heb ik een deel van mijn ziel uitgescheten.. Ik voel nu geen liefde meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen last daarvan, wel een aantal smaakpapillen kwijt volgens mij. Geen branderig gevoel bij het buikhuilen vandaag.
Ok, ik moest gisteren nog wel ff vuur schijtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb 'm n uurtje geleden op, en alhoewel hij tijdens het eten best pittig is, is er niks meer aan na een liter melk
totaal geen last van gehadquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:34 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ok, ik moest gisteren nog wel ff vuur schijten
Sommige filialen. Is een brief destijds gestuurd naar Lidl.quote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Er gaan geruchten dat de pizza inferno is terug gekeerd. is dit waar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |