De mijne slaapt ondertussen ook alweer. Die was in de draagdoek lekker in slaap gevallen en ligt nu in bed te knorren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Lujaxa het volgende:
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
Hahaha, herkenbaar!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken
Ja dat had Evan ook. Ik zou er niet al te veel zorgen over maken...meestal is het niet heel erg en hoeft er niets te gebeuren. Zo wel, dat moet er geopereerd worden...dat is wel wat minder natuurlijk. Sterkte!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef danic het volgende:
Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog. Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......
En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid!
We moeten er allemaal inderdaad nog even aan wennen, het is ook allemaal nieuw!quote:@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthiasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kleurdoos het volgende:
3880 en 53 cm!
dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik
grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk
3790, 53cm en hoofdje 37 cm
jep, blijkbaar een betere productie dan toentertijd bij elin..al deed die t ook al prima..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias![]()
Hij doet het dus lekker
Die dan weer uitgroeien tot heel gemiddelde kleuters, het zegt niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef p_iglet het volgende:
Jij maakt kleine olifantenbaby's![]()
Van die lieve bolletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |