abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:28:07 #176
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103570364
Buuh, Larissa is flink aan het hoesten en heeft 39,1 graden koorts. Kan onderhand een abonnement nemen bij de huisarts volgens mij :')
Ach beter 1 keer teveel dan te weinig, toch? Dadelijk weer ernaar toe. Hoop zo dat ze niet weer bronchitus heeft ofzo.
Ik had het kunnen weten, ze was gisteren zo ontzettend onrustig/ontevreden, en ik had haar al regelmatig nisykind gegeven voor haar verkoudheid (+ een spray van vsm). Heeft niet echt geholpen dus :(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:38:52 #177
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103571677
Hilliebillie, daar zou ik me niet druk om maken hoor, kan gebeuren toch?

Mijn meisje is alweer bijna een half jaar oud, voor mijn gevoel is ze nog maar 4 maanden ofzo. De tijd gaat veel te snel ;(
Ik moet mezelf er elke keer aan helpen herinneren dat ze al bijna een half jaar oud is en dan ook bijvoeding gaat krijgen, moet ik niet vergeten natuurlijk :P
pi_103572820
zeggeuh, is t normaal dat je tranen je de kop uit knallen bij een toeschietreflex.. ?
ben er gisteren eens op gaan letten, maar steeds als t toeschiet word ik emotioneel.. hilarisch :D

ik huil dan niet, maar gewoon het brok in je keel en ik ga zo heel hard huilen gevoel :D (merkte dat t aan de TSR lag nadat ik mn tietpadz vergat :')
pi_103572906
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken 8)7
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103573613
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_103574634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Lujaxa het volgende:
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
De mijne slaapt ondertussen ook alweer. Die was in de draagdoek lekker in slaap gevallen en ligt nu in bed te knorren.
pi_103575291
Cas kan ook tijden lang naar niets kijken, heel grappig. O+

Ik vind het zo dubbel, weer aan het werk zijn is fijn maar lekker met mijn mannetje knuffelen is ook zo fijn! -O- Gelukkig heeft hij het naar zijn zin op het kdv, hij gaat lachend heen en komt met een grote lach weer thuis *;
pi_103575922
gisteren voor het eerst een schaterlach gekregen bij het verschonen, ondanks dat ie vol snot zit :)
pi_103576226
Schaterlachen O+
rondkijken en gefascineerd zijn door "niets" *check* O+
Vergeten tietpadz O-)
Draagdoek slapers O+ O+

Floris is een beetje uit zijn hummetje, we denken doorkomende tandjes, regeldagen én een verbouwende bovenbuur; dus heel gek is het niet.
Vandaag dus maar veel melkkoe spelen en Floris in de draagdoek en veel knuffelen.
pi_103576378
Mignonne, echt belachelijk natuurlijk weer. Ben benieuwd of het gaat lukken. Hoop voor je meisje van wel.
Ach gos, Larissa, beterschap meiske :*

Wij zijn vanmorgen weer naar het CB geweest. Goed nieuws en minder goed nieuws.
Eerst het goede nieuws: 66cm en 7010 gram, mooi volgens haar lijntje, kijk maar:

Geen commentaar ook over de bijvoeding. Nog geen boterhammen geven, maar een korstje om op te sabbelen was prima.

Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog -O- . Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......

En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid! O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:37:29 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103577251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken 8)7
Hahaha, herkenbaar!
Mijne ligt in een deuk als ze een stopcontact ziet :D O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:23:52 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103579095
Herkenbaar, maar ze kijken niet 'nergens' naar volgens mij. Wij benoemen het als niks, maar voor een baby is bijvoorbeeld en relief op het behang, het contrast van boomblaadjes tegen een blauwe lucht of een schaduw van een lamp echt megaboeiend!

@Danic,wat een vervelend nieuws! Is zoiets erfelijk (omdat jij het ook hebt?) Wel mooie curves en fijn dat ze zich zo goed ontwikkelt. Da's het belangrijkste toch?

@Mignonne, wat idioot van dat poepsparen :D Denk niet dat iemand je het kwalijk zal nemen als het niet gelukt is!

@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
pi_103579406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef danic het volgende:
Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog -O- . Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......

En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid! O+
Ja dat had Evan ook. Ik zou er niet al te veel zorgen over maken...meestal is het niet heel erg en hoeft er niets te gebeuren. Zo wel, dat moet er geopereerd worden...dat is wel wat minder natuurlijk. Sterkte!
pi_103580781
Ik weet niet of het erfelijk is. Bij mij is het dus gebleven. het kan bij Eva ook goed zo zijn dat haar rechterbeen een groeispurt heeft gehad en dat haar linkerbeen het nog gaat inhalen. Schijnbaar zagen ze ook wel eens kindjes waarbij de beentjes steeds wisselden, dan weer links langer, dan weer rechts.
Ze ontwikkeld zich super, dus ik maak me ook niet echt zorgen, maar toch hè........
Maar heb inmiddels mijn moeder gesproken en die gaf aan dat ik het ook had als baby en schijnbaar kon ze het nog zien, maar dan moest ik wel in mijn blote kont voor d'r staan. Nou vind je het erg........(had er trouwens aan de telefoon dus had toch geen zin haha)
pi_103585882
quote:
@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
We moeten er allemaal inderdaad nog even aan wennen, het is ook allemaal nieuw!
Ik merk wel dat ik hem met een gerust hart daar laat 3 dagen per week, hij lijkt het ontzettend naar zijn zin te hebben en dat draagt bij in mijn goede gevoel. <3 En nu ben je niet alleen maar mamma, ook een fijne collega :)
Mijn vriend haalt hem altijd op en dan gaan we lekker even met hem kletsen en knuffelen. Ondertussen samen eten, Cas lekker in de box en na het eten samen hem naar bed doen.
pi_103586130
Matthias heeft de hele dag honger vandaag. De laatste dagen veel geslapen en nu veel eten!!
pi_103588039
3880 en 53 cm!

dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik

grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk

3790, 53cm en hoofdje 37 cm
pi_103588580
Netjes KD, hij groeit lekker dus!
pi_103588804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kleurdoos het volgende:
3880 en 53 cm!

dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik

grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk

3790, 53cm en hoofdje 37 cm
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias :o
Hij doet het dus lekker O+
pi_103589616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias :o
Hij doet het dus lekker O+
jep, blijkbaar een betere productie dan toentertijd bij elin..al deed die t ook al prima..
en ik kan goed inschatten, want ik zei gisteren tegen manus dat Lex precies zo aanvoelde als Elin toen ze geboren was.. had ik t erg goed :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Kleurdoos op 26-10-2011 17:40:57 ]
pi_103591143
Zo Lex doet het netjes!

Joris was vandaag 5165gram en 56,5cm.
Prikken maar even uitgesteld aangezien hij net 2 dagen vrij is van waterpokken.
pi_103591154
Ik vind Lex er op de foto's zo klein uitzien en de mijne juist zo groot. Terwijl het dus eigenlijk andersom is.
pi_103591261
Leonore was vorige week vijf kilo, op drie weken. Dat wordt weer een dikke baby die niet meer in de curve van het cb past. :p
pi_103591313
Jij maakt kleine olifantenbaby's :D
Van die lieve bolletjes O+
pi_103591857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef p_iglet het volgende:
Jij maakt kleine olifantenbaby's :D
Van die lieve bolletjes O+
Die dan weer uitgroeien tot heel gemiddelde kleuters, het zegt niks. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: