abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103614335
Ach verkouden Cas, zo sneu vind ik dat :*

mooi lijntje heeft je ventje Aventura.

En wat sneu dat Larissa zo blijft hoesten TT :*

Hier eigenlijk een goed gestemd meisje, dat overdag toch wel weer beter slaapt nu ik haar inbaker. Ik doe het niet strak dus vaak zijn de armpjes er uit als ik haar uit bed haal. 's Nachts blijft ellendig, maar goed dat zij even zo. Ze is wel lief en tevrede en kan zichzelf steeds beter vermaken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103614857
oo MP een dikke knuffel hoor... gebroken nachten blijven vermoeiend... en zo jammer dat je je meisje eigenlijk niet meer echt kan inbakeren he? Is er geen andere oplossing, die hetzelfde effect heeft?

Zieke verkouden kindjes... zielig.. :*
(de mijne is ook verkouden en hoest ook echt...)

Jipster; mooi mannetje hebt je zeg!! knapperdje! :) Gaat het een beetje met het kolven enzo?

wauw Aventura; wat een mooooooie curves van je mannetje! prachtig!!

en ik ben heeeel verbaast; ik zit ALLEEN op de bank... Liene heeft doorgeslapen van 22:30 tot 7:30 uur! en daarna nog even weer ingelegd en beide dames zijn nog stil... dus ik heb mijn ontbijt op, ben gedoucht en aangekleed en zal zo maar eens naar boven gaan, want mijn borst staat op springen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103615095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo MP een dikke knuffel hoor... gebroken nachten blijven vermoeiend... en zo jammer dat je je meisje eigenlijk niet meer echt kan inbakeren he? Is er geen andere oplossing, die hetzelfde effect heeft?

Nee er zijn eigenlijk geen lternatieven, ik moet maandag naar het CB dan zal ik het nog eens vragen.
Ik baal gewoon dat ze ons niet eerder inbakeren hebben geadviseerd, dan had ik het gewoon vanaf dat ze 1 maand was kunnen doen, dan hadden we op die manier rust en regelmaat in haar leventje kunnen krijgen. Dan hadden we kunnen afbouwen en was het misschien nu wel veel beter gegaan. (maar ja inbakeren mag officieel ook niet bij reflux)
Maar goed zo ging het allemaal niet en achteraf krijg je altijd wat als.... En daar hebben we nu niets aan. We gaan nu een safe-t-sleep proberen, mag ik lenen van lieve Mrien.
Maar als die pacco slaapzakken waar de armpjes in kunnen, zijn maar tot maatje 62 ofzo. En anders kom je al op dingen waar de armpjes toch vrij liggen en de armpjes zijn toch wel het probleem :(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 oktober 2011 @ 10:07:21 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103615403
voor iedereen die het nodig heeft een dikke :*

SPOILER: lief filmpje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103618713
Goedemiddag

Vandaag is ons kleine manneke 4 weken... wat gaat het toch vooruit hé...

wel grappig om te lezen dat de meeste babytjes ongeveer gelijk opgaan hé...

Hier verschoot ik in de week wel even.. Kyan had een slechtte dag en had hem tijdens het huilen even op de zetel gelegd tussen ventje en mij in.. en opeens draaide hij zich van buik naar rug.. dacht dat het toeval was dus terug op buik gelegd.. draaide hij zich weer.. zo klein en al zo draaien... verschoot er echt van...

wilde ik nieuwe foto's spammen.. heeft ventje de sd-card van de camera opgeschoond.. al de foto'"s weg :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lujaxa op 27-10-2011 12:02:29 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_103619109
herkennen jullie deze blik toevallig :D?

dit is voor mij echt typich het VRETUH! dan trekt ie zo'n grimas en begint te gnorfen tot ie eindelijk aan mag happen :D
pi_103619458
wat een leuke foto ;)
Kyan
pi_103619547
ps mag Kyan ook in het lijstje.. heb het nog al eens gevraagd...kyan: 29sept
Kyan
pi_103620089
Cas knort ook wanneer hij door heeft dat hij de fles krijgt *;
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:46:58 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103620392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben Vanyel!
En ik weet het nu ook niet want ik ben thuis.
Maar tis een heerlijk progje :Y
Ik zit inmiddels wel op m'n laptop (of eigenlijk zit m'n laptop gewoon daar waar hij hoort: op m'n schoot), dus ik weet nu wel hoe hij heet: WHO Anthro

Hier te downloaden: http://www.who.int/childgrowth/software/en/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103622719
Hij is net voor t eerst in de tummytub geweest O+ badje vond ie al fijn, maar dit was werkelijk geweldig :D scheler van geluk had ie niet kunnen kijken :D
pi_103623225
mmmzz, KD, de mijnes kijkt niet zo schattig als ie wil eten. Dan gaat het luchtalarm af en is ie niet stil te krijgen voordat ie een borst in z'n mond heeft. Het lijkt dan net alsof ik hem al een dag geen eten heb gegeven....
Tummy is hier ook een hit, hoofd naar achter gooien en genieten maar.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:13:43 #238
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103623227
Vandaag even extra wegen bij CB, want vorige keer niet zoveel gegroeid.

6,5 mnd 70,5 cm en 7510 gram; langer en lichter dan gemiddeld. Het lichter was volgens haar wel logisch met mijn enorm beweeglijke baby, die gebruikt zijn voedsel efficient.

Nog wel wat vragen gesteld over voedsel, omdat wij t nog lastig vinden bijvoeding te doen. Hij heeft nu nog 6 drinkmomenten; waarvan 3x alleen Bv, 2x gekolfde BV aangevuld met Opvolgmelk en 1 keer alleen opvolgmelk. En dan een fruithapje.
Volgens haar drinken babies van deze leeftijd nog maar 3 x melk en rest moet hij ander voedsel gaan krijgen. Met dat 3x melk ben ik het niet zo eens, omdat BV anders is dan 6x opvolgmelk. In totaal krijgt hij maar 360 cc opvolgmelk maximaal per dag, dus dat is 2 flessen.
Maar manlief en ik vinden wel dat we moeten kijken om de voeding van 17.30 als ik thuiskom uit mijn werk om te gaan zetten naar ook eenhapje of meeeten met pot, maar wij eten meestal pas om 18 of 18.30..... Eens even kijken hoe we dat gaan doen.

Maar ze heeft wel advies gegeven en dat was wel fijn, ik kijk alleen wel even in hoeverre ik dat gaat doen zoals zij het zegt, ik denkndat het mijn eiegn manier wordt met haar tps in mn achterhoofd.

Trouwens mijn CB zegt dat t nieuwe advies tav vitamine D is (zag ik ook op t flesje staan vandaar dat ik t nog vroeg) dat elk kind tussen de 0 en 4 jaar elke dag 10 ug vitaminenD krijgt, ongeacht de soort voeding.
Ik zei nog tegen dr; goed voor de aandelen davitamon ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_103623306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Aoraki het volgende:
mmmzz, KD, de mijnes kijkt niet zo schattig als ie wil eten. Dan gaat het luchtalarm af en is ie niet stil te krijgen voordat ie een borst in z'n mond heeft. Het lijkt dan net alsof ik hem al een dag geen eten heb gegeven....
Tummy is hier ook een hit, hoofd naar achter gooien en genieten maar.
Lex niet, die begint gewoon aan zijn eigen lichaam als ik niet opschiet :P al merk ik wel dat ie pittiger is dan elin hoor.. Elin liet echt alles maar gebeuren, Lex zorgt wel dat ie netjes op tijd zijn eten krijgt, zonde rhuilen O+ :D
pi_103623540
ahhh wat is Lex toch een heerlijk mannetje KD.... lieffff!!

@MP; wat ontzettend jammer idd, dat jullie niet eerder met je meisje hebben kunnen inbakeren.. Bij Liene zijn we bij 3 weken ofzo al begonnen. (op advies van een collega die er ook ervaring mee had). En hier werkt het ook erg goed.
Zowel smiddags even ingebakerd, en als ik dr savonds na de laatste ronde inbaker valt ze ook echt diep in slaap.. Mijn meisje maait ook enorm met dr armpjes...
pi_103623542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
herkennen jullie deze blik toevallig :D?

[ afbeelding ]

dit is voor mij echt typich het VRETUH! dan trekt ie zo'n grimas en begint te gnorfen tot ie eindelijk aan mag happen :D
KD wat heb je daar een prachtige Lex O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103623694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh wat is Lex toch een heerlijk mannetje KD.... lieffff!!

@MP; wat ontzettend jammer idd, dat jullie niet eerder met je meisje hebben kunnen inbakeren.. Bij Liene zijn we bij 3 weken ofzo al begonnen. (op advies van een collega die er ook ervaring mee had). En hier werkt het ook erg goed.
Zowel smiddags even ingebakerd, en als ik dr savonds na de laatste ronde inbaker valt ze ook echt diep in slaap.. Mijn meisje maait ook enorm met dr armpjes...
ooooooh Elin deed dat ook zo erg, haalde ook r hele gezicht open.. dus ik ahd al een inbakerdoek gekocht voor Lex, maar die ligt gewoon stil :D
pi_103623719
op die foto van net zie je zijn neusooievaarsbeetje zo goed, ik vind m zo leuk O+
pi_103623802
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Lujaxa het volgende:
Goedemiddag

Vandaag is ons kleine manneke 4 weken... wat gaat het toch vooruit hé...

wel grappig om te lezen dat de meeste babytjes ongeveer gelijk opgaan hé...

Hier verschoot ik in de week wel even.. Kyan had een slechtte dag en had hem tijdens het huilen even op de zetel gelegd tussen ventje en mij in.. en opeens draaide hij zich van buik naar rug.. dacht dat het toeval was dus terug op buik gelegd.. draaide hij zich weer.. zo klein en al zo draaien... verschoot er echt van...

wilde ik nieuwe foto's spammen.. heeft ventje de sd-card van de camera opgeschoond.. al de foto'"s weg :'(

SPOILER
je arme kind heeft geen bovenopdekop!
pi_103624782
ahhh ik spam mijn meisje ook nog ff; omdat ik zo flieft ben....

O+ O+ O+
pi_103626341
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef J-net het volgende:
Vandaag even extra wegen bij CB, want vorige keer niet zoveel gegroeid.

6,5 mnd 70,5 cm en 7510 gram; langer en lichter dan gemiddeld. Het lichter was volgens haar wel logisch met mijn enorm beweeglijke baby, die gebruikt zijn voedsel efficient.

Nog wel wat vragen gesteld over voedsel, omdat wij t nog lastig vinden bijvoeding te doen. Hij heeft nu nog 6 drinkmomenten; waarvan 3x alleen Bv, 2x gekolfde BV aangevuld met Opvolgmelk en 1 keer alleen opvolgmelk. En dan een fruithapje.
Volgens haar drinken babies van deze leeftijd nog maar 3 x melk en rest moet hij ander voedsel gaan krijgen. Met dat 3x melk ben ik het niet zo eens, omdat BV anders is dan 6x opvolgmelk. In totaal krijgt hij maar 360 cc opvolgmelk maximaal per dag, dus dat is 2 flessen.
Maar manlief en ik vinden wel dat we moeten kijken om de voeding van 17.30 als ik thuiskom uit mijn werk om te gaan zetten naar ook eenhapje of meeeten met pot, maar wij eten meestal pas om 18 of 18.30..... Eens even kijken hoe we dat gaan doen.

Maar ze heeft wel advies gegeven en dat was wel fijn, ik kijk alleen wel even in hoeverre ik dat gaat doen zoals zij het zegt, ik denkndat het mijn eiegn manier wordt met haar tps in mn achterhoofd.

Trouwens mijn CB zegt dat t nieuwe advies tav vitamine D is (zag ik ook op t flesje staan vandaar dat ik t nog vroeg) dat elk kind tussen de 0 en 4 jaar elke dag 10 ug vitaminenD krijgt, ongeacht de soort voeding.
Ik zei nog tegen dr; goed voor de aandelen davitamon ;)
Als hij 's avonds groente krijgt dan kan de fles opvolgmelk er wel af denk ik :Y
Puck trekt het ook niet totdat wij eten vaak. Je kan of een potje geven of je houdt van je eigen groente en aardappelen een beetje apart elke keer en vriest dit in tot een hapje. 's Ochtends alvast het bakje in de koelkast of als je het vergeet is zo'n klein hapje in de magnetron ook zo ontdooit.
Je kan ook op een zondagmiddag er echt de tijd voor nemen en meteen wat verschillende groentes en aardappelen koken en een hele berg hapjes tegelijk maken. Maar daar moet je de ruimte voor hebben in je vriezer.

Je kan ook pannenkoeken bakken. Dit heb ik laatst zelfs gedaan met opvolgmelk. Die zijn een paar dagen houdbaar in de koelkast en zo kreeg hij er in het weekend telkens eentje. Je kan ze ook bakken met moedermelk!

www.keukenkikker.nl is een site waar per leeftijd in maanden recepten zijn te vinden ^O^

Als hij zeven maanden is mag hij ook brood dus dat is weer een drinkmoment minder. I.p.v. melk kan je dan water of aangelengd sap er bij aanbieden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103627898
Lachen O+

En of dit nu lekker ligt :z
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103628526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als hij 's avonds groente krijgt dan kan de fles opvolgmelk er wel af denk ik :Y

www.keukenkikker.nl is een site waar per leeftijd in maanden recepten zijn te vinden ^O^

Als hij zeven maanden is mag hij ook brood dus dat is weer een drinkmoment minder. I.p.v. melk kan je dan water of aangelengd sap er bij aanbieden.
Dottir doet het gewoon bovenop haar drinkmomenten, niet in plaats van. Die drinkt nog 4x + 1x pap naast 4 a 5 eetmomenten.
En maar dun blijven he :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103630209
Ja dat kan. Zolang je kind niet al een propje is, geen probleem lijkt me :D

Puck drinkt van de drie ze vaak niet allemaal meer op dus die geeft duidelijk aan genoeg uit zijn andere voeding te halen inmiddels.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103630754
Volgens mij had m'n kind zojuist haar eerste nachtmerrie ofzo.
Ze lag heerlijk te slapen en uit het niets zet ze het op en krijsen! Dus ik naar haar kamertje toe en begin te praten, werkt meestal. Nee hoor. Dus ik pak haar op en dat werkt echt altijd. Maar nog steeds enorm huilen!
Ik loop met haar naar mijn kamer en ga op bed zitten en kijk eens goed naar haar.
Oogjes dicht alsof ze nog ligt te pitten maar wel huilen.
Uiteindelijk m'n borst aangeboden en dat hielp even, maar snel alweer huilen. Nog steeds geen open oogjes en plots houdt t op, kijkt weer normaal en kukelt weer in slaap.

Het was geen krampje want dat herken ik wel bij haar. Echt heel bizar!
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')