Nee er zijn eigenlijk geen lternatieven, ik moet maandag naar het CB dan zal ik het nog eens vragen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo MP een dikke knuffel hoor... gebroken nachten blijven vermoeiend... en zo jammer dat je je meisje eigenlijk niet meer echt kan inbakeren he? Is er geen andere oplossing, die hetzelfde effect heeft?
SPOILER: lief filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Lujaxa op 27-10-2011 12:02:29 ]
Ik zit inmiddels wel op m'n laptop (of eigenlijk zit m'n laptop gewoon daar waar hij hoort: op m'n schoot), dus ik weet nu wel hoe hij heet: WHO Anthroquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben Vanyel!
En ik weet het nu ook niet want ik ben thuis.
Maar tis een heerlijk progje
Lex niet, die begint gewoon aan zijn eigen lichaam als ik niet opschietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Aoraki het volgende:
mmmzz, KD, de mijnes kijkt niet zo schattig als ie wil eten. Dan gaat het luchtalarm af en is ie niet stil te krijgen voordat ie een borst in z'n mond heeft. Het lijkt dan net alsof ik hem al een dag geen eten heb gegeven....
Tummy is hier ook een hit, hoofd naar achter gooien en genieten maar.
KD wat heb je daar een prachtige Lexquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
herkennen jullie deze blik toevallig?
[ afbeelding ]
dit is voor mij echt typich het VRETUH! dan trekt ie zo'n grimas en begint te gnorfen tot ie eindelijk aan mag happen
ooooooh Elin deed dat ook zo erg, haalde ook r hele gezicht open.. dus ik ahd al een inbakerdoek gekocht voor Lex, maar die ligt gewoon stilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh wat is Lex toch een heerlijk mannetje KD.... lieffff!!
@MP; wat ontzettend jammer idd, dat jullie niet eerder met je meisje hebben kunnen inbakeren.. Bij Liene zijn we bij 3 weken ofzo al begonnen. (op advies van een collega die er ook ervaring mee had). En hier werkt het ook erg goed.
Zowel smiddags even ingebakerd, en als ik dr savonds na de laatste ronde inbaker valt ze ook echt diep in slaap.. Mijn meisje maait ook enorm met dr armpjes...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Lujaxa het volgende:
Goedemiddag
Vandaag is ons kleine manneke 4 weken... wat gaat het toch vooruit hé...
wel grappig om te lezen dat de meeste babytjes ongeveer gelijk opgaan hé...
Hier verschoot ik in de week wel even.. Kyan had een slechtte dag en had hem tijdens het huilen even op de zetel gelegd tussen ventje en mij in.. en opeens draaide hij zich van buik naar rug.. dacht dat het toeval was dus terug op buik gelegd.. draaide hij zich weer.. zo klein en al zo draaien... verschoot er echt van...
wilde ik nieuwe foto's spammen.. heeft ventje de sd-card van de camera opgeschoond.. al de foto'"s wegje arme kind heeft geen bovenopdekop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij 's avonds groente krijgt dan kan de fles opvolgmelk er wel af denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef J-net het volgende:
Vandaag even extra wegen bij CB, want vorige keer niet zoveel gegroeid.
6,5 mnd 70,5 cm en 7510 gram; langer en lichter dan gemiddeld. Het lichter was volgens haar wel logisch met mijn enorm beweeglijke baby, die gebruikt zijn voedsel efficient.
Nog wel wat vragen gesteld over voedsel, omdat wij t nog lastig vinden bijvoeding te doen. Hij heeft nu nog 6 drinkmomenten; waarvan 3x alleen Bv, 2x gekolfde BV aangevuld met Opvolgmelk en 1 keer alleen opvolgmelk. En dan een fruithapje.
Volgens haar drinken babies van deze leeftijd nog maar 3 x melk en rest moet hij ander voedsel gaan krijgen. Met dat 3x melk ben ik het niet zo eens, omdat BV anders is dan 6x opvolgmelk. In totaal krijgt hij maar 360 cc opvolgmelk maximaal per dag, dus dat is 2 flessen.
Maar manlief en ik vinden wel dat we moeten kijken om de voeding van 17.30 als ik thuiskom uit mijn werk om te gaan zetten naar ook eenhapje of meeeten met pot, maar wij eten meestal pas om 18 of 18.30..... Eens even kijken hoe we dat gaan doen.
Maar ze heeft wel advies gegeven en dat was wel fijn, ik kijk alleen wel even in hoeverre ik dat gaat doen zoals zij het zegt, ik denkndat het mijn eiegn manier wordt met haar tps in mn achterhoofd.
Trouwens mijn CB zegt dat t nieuwe advies tav vitamine D is (zag ik ook op t flesje staan vandaar dat ik t nog vroeg) dat elk kind tussen de 0 en 4 jaar elke dag 10 ug vitaminenD krijgt, ongeacht de soort voeding.
Ik zei nog tegen dr; goed voor de aandelen davitamon
Dottir doet het gewoon bovenop haar drinkmomenten, niet in plaats van. Die drinkt nog 4x + 1x pap naast 4 a 5 eetmomenten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als hij 's avonds groente krijgt dan kan de fles opvolgmelk er wel af denk ik![]()
www.keukenkikker.nl is een site waar per leeftijd in maanden recepten zijn te vinden
Als hij zeven maanden is mag hij ook brood dus dat is weer een drinkmoment minder. I.p.v. melk kan je dan water of aangelengd sap er bij aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |