Hij is bij veel winkels nu al te koop voor 19 euro...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben zelf geen racegame liefhebber maar mensen die dat wel zijn en GT5 nog willen halen, hij is momenteel van 59 euro afgeprijsd naar 24 bij Nedgame.
Ik denk het wel. De verwachte levensduur van een controller ligt nu eenmaal wat lager dan die van de console zelf, of die van een TV ofzo, want wordt veel intensiever gebruikt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef no1uknow het volgende:
Doet de Media Markt moeilijk over een PS3 controller die op 2 maanden na geen 2 jaar oud is die kuren vertoont?
Hij is dus 22 maanden als ik het goed begrijp? Dan heb je gewoon garantie, en mogen ze dus niet eens moeilijk doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef no1uknow het volgende:
Doet de Media Markt moeilijk over een PS3 controller die op 2 maanden na geen 2 jaar oud is die kuren vertoont?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Space Marines al gespeeld? Ik vond de demo vermakelijk maar wel best moeilijk.
Heb de game niet, wel een uurtje of twee gespeeld en de game leek makkelijker dan de demo. Wat ik gespeeld heb vond ik vrij repetitief.quote:
Niet gek veel nee, maar als je 3 á 4 spellen inlevert hoef je nog maar 15 euro gok ik bij te betalen voor BF3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:52 schreef marcek het volgende:
Wat zijn de inruilprijzen nou eigenlijk bij de gamestores?
Heb het idee dat het niet veel voor stelt.
Scherper, mooier, duidelijker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Big_Boss het volgende:
Ik heb van de week eindelijk een PS3 gekocht, maar ik heb een vraag over hdmi kabels.
Mijn tv is al een paar jaar oud, een 26'' philips die 720p aankan. Op het moment heb ik mijn PS3 aangesloten via scart, dus speelt hij op een resolutie van 546i. Dus als ik het goed begrijp, wordt het beeld nu "uitgesmeerd" over mijn tv (die een resolutie van 1366x768 px heeft), en wanneer ik een hdmi kabel gebruik en de resolutie op 720p instel, het beeld minder vergroot hoeft te worden. Als ik nu een hdmi kabel gebruik, worden de letters op het scherm dan ook kleiner dan ze nu zijn? Of wordt het beeld alleen scherper? Want op dit moment zijn de letters groot genoeg om te lezen, maar dat wordt een probleem als ze kleiner worden.
Ingeleverd onder het mom van niet geschoten altijd mis, zal nog rapporteren als ik 'm terug heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga het morgen gewoon proberen onder het mom van "ik heb geen zin in moeilijk gedoe met aangetekende brieven om de garantie adhv de te verwachten levensduur te krijgen, scheelt jullie ook gedoe." Als ze moeilijk doen
Ok, dat is duidelijk. Maar blijft de tekst in een game even groot op mijn scherm? Aangezien nu alles wat uitgerekt wordt, en dat niet nodig is als ik een hdmi kabel gebruik.quote:
Nieuwe controller kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef no1uknow het volgende:
Heeft iemand een goede oplossing trouwens voor mijn 'spinning' analog stick? Het rubber op de analog stick zit dus los en die kan ik ronddraaien. Ik ben zelf natuurlijk al op het lijm idee gekomen maar misschien kennen jullie nog andere ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |