abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103418114
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.

Ik ben ook juist blij dat ze nog even de Emerald Dream met rust laten. Ik persoonlijk heb het zo ondertussen wel een beetje gehad met 'een nieuw gevaar dat heel Azeroth bedreigt'. Dat zou dan al de vierde zijn in zeven, acht jaar tijd! Ik heb het idee dat zelfs Deathwing niet meer helemaal serieus wordt genomen door spelers omdat het je aan het eind van de rit toch weet hoe het gaat aflopen. De spanning is weg aan het vloeien en wat World of Warcraft nodig heeft om het terug te krijgen is een pauze voor de wereldbedreigende thema's en in plaats daarvan een andere focus. Die verdomde oorlog tussen de Alliance en Horde bijvoorbeeld, laat ze die eens netjes gaan uitwerken. En die panda's uit Warcraft III, werd het niet eens tijd dat die hun gezicht lieten zien in World of Warcraft?
De Emerald dream zal geen xpan worden want die hele storyline is al min of meer afgemaakt in het boek Stormrage.
De nightmare is verslagen, Xavius is dood en vandaar dat malfurion weer terug is.
De kans dat er dus ooit een emerald dream xpan komt ligt dicht bij 0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')