abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:39:10 #91
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104558871
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 november 2011 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een prutsartikel in de OP. Het gaat om garanties, niet om betalingen. Stelletje faal-journalisten, zo moeilijk kan dat onderscheid toch niet zijn.
Als ik de huurbaas van mijn dronken buurman zwart op wit garandeer dat ik zijn huur ook betaal de komende drie jaar, dan zou ik dat vast in een apart potje doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104575911
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
Als ik de huurbaas van mijn dronken buurman zwart op wit garandeer dat ik zijn huur ook betaal de komende drie jaar, dan zou ik dat vast in een apart potje doen
Zonde van je geld, je kunt het beter naar rato doen van de kans dat je de garantie moet uitbetalen, of zelfs pas als de uitbetaling ter sprake komt, afhankelijk van de termijn waarop uitbetaald moet worden.
pi_104579015
Zo gek is dit toch niet? De andere optie zou zijn dat je de noodsteun gelijkmatig verdeelt en dat bijvoorbeeld een gemiddelde Slowaak, die vergeleken met ons maar de helft verdient ofzo, evenveel zou moeten bijdragen. Is dat eerlijker?

Vergelijk het maar met belastingen. Zou het terecht zijn als rijke mensen kwamen janken dat ze meer euro's per jaar belasting moeten betalen dan iemand met een minimumloon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')