Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
Heel wat anders, zo verschillend zijn vrouwen niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.
Ik kan je hoge denkniveau weer eens niet volgen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
nou, dan zal ik mijn vrienden maar eens gaan voorbereiden dat de vriendschap op z'n eind gaat lopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
En welke naam heb je je rechterhand gegeven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
trouwens al moet ik moet ik de wereld 360 graden omdraaien, ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?
Ennuh, als je de wereld 360 graden draait staat 'ie weer exact hetzelfde dombo
[..]
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?![]()
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef picardmike het volgende:
catbert, ik **** meer dan jou hoor maak je maar geen zorgen. Je hoeft geen relatie te hebben om met een vrouw naar bed te gaan.
Ja, en? Dus iemand die uit een dorp naar een stad verhuist is dan "slechter"? Je hebt dit net zo slecht doorgedacht als dat 360 graden verhaal he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef picardmike het volgende:
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor. trouwens vorige maand nog via internet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.
Aggusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor.
Dat jij een top-zelfverzekerde man ben zonder tekortkomingen die vrouwen perfect begrijpt, daar kijkt ook iedereen doorheen, touche. Daarbij neem ik zeker geen advies aan van iemand die het keer na keer voor vrouwen opneemt en zijn eigen geslacht overal de schuld van geeft. Maar dat wist je al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus
Meneer kan het niet hebben dat hij op z'n fouten gewezen wordt en gaat het dan op dit niveau spelen![]()
Kerel, ik heb een vriendin. Ik heb ooit een gratis RP abbo gehad van 3 dagen waar ik 2 dates aan overgehouden heb waar ik ook beiden mee naar bed gegaan ben. Dit terwijl jij hier al jaren op vrouwen loopt te zeiken omdat ze je maar niet snappen en arrogant zijn en weet ik wat niet meer, dus gewoon continue loopt te falen. En dan denk je mij te kunnen raken met dit soort opmerkingen? Gast, van iemand met z'n plaat voor z'n hoofd als dat jij hebt is dat gewoon een compliment. Als een mafkees als jij mij irritant vindt, is dat gewoon een teken dat ik het zelf prima doe
Dus blijf gerust zo doorgaan, ik vind je verhalen enorm vermakelijk, maar het is puur leedvermaak. En hou alsjeblieft op nu opeens met mooie verhalen te komen, die verzin je nu ter plekke omdat je je in je kruis getast voelt. En je falende zelf is een stuk vermakelijker dan die PM die zichzelf beter voor probeert te doen dan hij is, want daar kijkt echt iedereen dwars doorheen. Je bent gewoon de topicfaler en dat kun je niet ff fixen met dit soort suffe comebacks
Wat doe jij trouwens nog op rp silenus. Ik zie dat je onlangs nog ingelogd heb.quote:
quote:
Mee eens, ben een fanatieke lurker maar dit is zeer vermakelijkquote:
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Thornado het volgende:
Hehe...leuk..iedereen kletst hier over daten...maar ik regel er gewoon een voor dit weekend
Dat is een luxe probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..Alleen nu wil iemand anders nog met me daten, hoe wimpel je zo iemand soepel af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |