Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat het gewoon "maar fun" is is gewoon gelogen. Hij probeert hier een soort image neer te zetten, nadat hij allemaal voorbeelden post en stukken schrijft waarin naar voren komt dat hij het vervelend vindt dat het allemaal niet lukt. Dat "het is maar fun" hu hu hu prikt iedereen zo doorheen.
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Gelukkig luisteren de meeste vrouwen altijd heel goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"
Je zegt letterlijk dat het je ergert!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet.
Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.quote:Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:11 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch wil je met die vrouwen daten blijkbaar
Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijsteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijk
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen
Ah, dat verklaart die harige pukkel op d'r neusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heks
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijstelt
En ik doe nog wel zo mijn best! Wil je soms zeggen dat het echte leven heel anders is dan hier op fok?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:
Als je gewoon een beetje normaal doet, er normaal uitziet en een leuk berichtje kan schrijven is het allemaal niet zo moeilijk. Dat laatste, daar mag meneer Vogeltjesdans nog aan werken. Oubolligheid, dat werkt niet.
Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.
Mwah, ik zoek niet direct een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt toch? Misschien is het wel zo leuk dat ik mijn vrijgezellenbestaan ervoor wil opgeven. Tot dat moment is er niets aan de hand. Ik zie wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.
Sinds wanneer mag je vrouwen niet claimen eigenlijk en is het een straf om het te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"
Nou, ik weet wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat het je ergert!
[..]
Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.
Oh en trouwens, ik had deze van je gemist:
[..]
Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen
Wat ben je toch een creep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Maar het is wel een coole creepquote:
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.quote:
???quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
Heel wat anders, zo verschillend zijn vrouwen niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.
Ik kan je hoge denkniveau weer eens niet volgen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
nou, dan zal ik mijn vrienden maar eens gaan voorbereiden dat de vriendschap op z'n eind gaat lopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
En welke naam heb je je rechterhand gegeven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
trouwens al moet ik moet ik de wereld 360 graden omdraaien, ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |