Nee, qua eisen heb ik echt bar weinig. Behalve dat ze echt een pretbek moet hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef foreverman het volgende:
[..]
Bij jou is dat misschien voldoende. Maar als ik gespecificeerd zoek op RP, dan zitten er in de eerste pagina's gerust wel voldoende kanshebsters tussen. Niet iedereen heeft een eisenpakket van 3 a4-tjes...hoewel als je profielen van sommige vrouwen bekijkt...
Denk dat je dat maar moet vertalen naar iemand die leuk genoeg is om sex mee te hebben. OF misschien iemand die er uitziet als clown, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:
Een man die mij begrijpt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Ging over die tenenkrommende spelfout van mister Picard.
Zeggen ze vaker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een man die mij begrijpt...
Je riep mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maargoed, iemand met een pretbek is dus iemand die een twinkeling in der ogen heeft, uitstraling etc. Iets persoonlijks.
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.quote:
Ik heb picardmike al jaren op weg proberen te helpen maar hij wil het maar niet begrijpen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.
Ik deel geen gaatjes met silenus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.
Precies. Ik vat het nog even samen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb picardmike al jaren op weg proberen te helpen maar hij wil het maar niet begrijpen.
Er is trouwens geen 'geheim', gewoon een beetje normaal blijven doen en grapjes maken en het loopt op rolletjes. En je moet je hoofd een beetje meehebben.
Er wordt altijd gedaan alsof het zo'n ongelofelijk grote queeste is om een vrouw te verleiden tot een internetdate. Nou, dat is het echt niet.
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Ik vat het nog even samen.
1. Normaal doen
2. Grapjes maken
3. Geen rotkop hebben
Zo moeilijk is het echt niet.
Euhm...ok...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik deel geen gaatjes met silenus.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.
'Beauty is in the eye of the beholder'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef Silenus het volgende:
Snuitebolletje heeft dates met Kloontje het reuzenkind.
Probeer nou eerst aan punt 1 te werken. Doen we volgende week nummer 2. En als dat allemaal lukt gaan we het over je uiterlijk hebben, oke?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Klopt, mijn eerste mailtjes zijn zelden langer dan 1 of 2 zinnetjes. Gewoon ff inhaken op iets van hun profiel, of het nu gaat om een film of over muziek. Een beetje teasende opmerking maken of iets dergelijks, al moet je dat wel kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Ik vat het nog even samen.
1. Normaal doen
2. Grapjes maken
3. Geen rotkop hebben
Zo moeilijk is het echt niet.
Als je een echte baas bent, maakt ook dat natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, mijn eerste mailtjes zijn zelden langer dan 1 of 2 zinnetjes. Gewoon ff inhaken op iets van hun profiel, of het nu gaat om een film of over muziek. Een beetje teasende opmerking maken of iets dergelijks, al moet je dat wel kunnen natuurlijk.
Op Paiq ervaar ik het op dit moment zo dat de dames na een match toch vaak zelf reageren, op de foto, of op de hoge score, of dat je in dezelfde stad woont. Daarna kun je alle kanten op...meestal gaat het goed, soms bloed het al snel dood...geen probleem. Het scheelt overigens in positieve zin wel als je geen IT'er bent als beroep volgens mij, haha
hehe...ik krijg altijd wel een enigszins opgeluchte reactie als ik zeg dat ik geen IT'er ben....:Dquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, maakt ook dat natuurlijk niet uit.Geen last van tenminste. Maarja, er zit dan ook verschil in een simpele helpdesk medewerker en een consultant.
Paiq matched wat dat betreft best goed merk ik hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
Damn ik krijg echt vage matches voor geschoteld. Niets ten nadele van die mensen, maar sorry ik krijg echt alleen maar lelijk dikke mensen.
En nogmaals niets ten nadele van die mensen want ik kijk ook niet gelijk 100% naar het uiterlijk, maar ik heb ook wel me grens.
yep..gewoon goed je balkjes instellen...gaat prima....moet wel zeggen dat ik op dit moment het leukste contact heb met iemand die niet "gematched" is...en dus ook niet direct voldoet aan mijn "eisen"...interestingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Paiq matched wat dat betreft best goed merk ik hier.
Jawel...maar een stuk "serieuzer" dan Paiq...en sommige vrouwen posten daar eisenlijstjes, daar lusten de honden geen brood vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef FS1986NL het volgende:
Ja zat net mijn balkjes te bekijken en uiterlijk stond best laag. Dacht dat dat balkje al aardig hoog was maar niet dus.
Hopelijk komen er nu iets betere matches uit.
Is RelatiePlanet ook aan te raden? Want wil die site weleens betaald proberen.
Krijg je als man zijnde daar eigenlijk nog wel eens reacties?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jawel...maar een stuk "serieuzer" dan Paiq...en sommige vrouwen posten daar eisenlijstjes, daar lusten de honden geen brood vanWel wat vriendschappelijke contacten aan over gehouden (ook leuk), maar geen vonk
Hangt eraf wat je zoekt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef FS1986NL het volgende:
Ja zat net mijn balkjes te bekijken en uiterlijk stond best laag. Dacht dat dat balkje al aardig hoog was maar niet dus.
Hopelijk komen er nu iets betere matches uit.
Is RelatiePlanet ook aan te raden? Want wil die site weleens betaald proberen.
haha...bij RP vraag ik inderdaad ook sneller naar gsm of mailadres/msn dan op paiq. Al heb ik op dit moment mijn RP account gedeactiveerd....paiq voldoet meer dan genoegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt eraf wat je zoekt.
Heb het idee van Relatieplanet dat het vooral vrouwen zijn die niet graag achter de PC komen. Dus 10 min ff de mailtjes door nemen met een kop koffie/thee, beantwoorden en eventueel die date regelen en dan weer verder gaan met het naar bed brengen van hun kinderen
Ja hoor...absoluut...zowel in reactie op, als spontaan...je moet alleen niet alleen meteen je hele story of your life uitbraken...gewoon lekker doseren...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Krijg je als man zijnde daar eigenlijk nog wel eens reacties?
Grumbl.. dus daar zit ga ik al de fout in..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Het scheelt overigens in positieve zin wel als je geen IT'er bent als beroep volgens mij, haha
Ben jij dan IT-er?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grumbl.. dus daar zit ga ik al de fout in..
dat kan inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Hmm...dat is een beetje hetzelfde als dat ik geen vrouwen wil daten die WoW spelen...
Ik date gerust een ITér hoor. Al zit er natuurlijk een groot verschil tussen de verschillende beroepsgroepen. Maar ach, dan heb ik in ieder geval iemand die wat van mijn werk begrijptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mannen daten dus geen WoW speelsters
Vrouwen daten geen IT-ers
Dat ging dus op mijn laatste date fout (Facility Manage-ster).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date gerust een ITér hoor. Al zit er natuurlijk een groot verschil tussen de verschillende beroepsgroepen. Maar ach, dan heb ik in ieder geval iemand die wat van mijn werk begrijpt
Dus...eigenlijk heb je geen reden om te daten met een van de drie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
zo. een weekje Paiq:
- een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggen
- een prima aardige vent, reislustig, sportief, uiterlijk geen match
- nog een, da's meer een stapper, en zeilt graag (ook mijn ding), uiterlijk beter maar nog geen wow-factor.
een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
zo. een weekje Paiq:
- een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggen
- een prima aardige vent, reislustig, sportief, uiterlijk geen match
- nog een, da's meer een stapper, en zeilt graag (ook mijn ding), uiterlijk beter maar nog geen wow-factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |