Heel wat anders, zo verschillend zijn vrouwen niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.
Ik kan je hoge denkniveau weer eens niet volgen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
nou, dan zal ik mijn vrienden maar eens gaan voorbereiden dat de vriendschap op z'n eind gaat lopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
En welke naam heb je je rechterhand gegeven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
trouwens al moet ik moet ik de wereld 360 graden omdraaien, ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?
Ennuh, als je de wereld 360 graden draait staat 'ie weer exact hetzelfde dombo
[..]
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?![]()
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef picardmike het volgende:
catbert, ik **** meer dan jou hoor maak je maar geen zorgen. Je hoeft geen relatie te hebben om met een vrouw naar bed te gaan.
Ja, en? Dus iemand die uit een dorp naar een stad verhuist is dan "slechter"? Je hebt dit net zo slecht doorgedacht als dat 360 graden verhaal he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef picardmike het volgende:
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor. trouwens vorige maand nog via internet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.
Aggusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor.
Dat jij een top-zelfverzekerde man ben zonder tekortkomingen die vrouwen perfect begrijpt, daar kijkt ook iedereen doorheen, touche. Daarbij neem ik zeker geen advies aan van iemand die het keer na keer voor vrouwen opneemt en zijn eigen geslacht overal de schuld van geeft. Maar dat wist je al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus
Meneer kan het niet hebben dat hij op z'n fouten gewezen wordt en gaat het dan op dit niveau spelen![]()
Kerel, ik heb een vriendin. Ik heb ooit een gratis RP abbo gehad van 3 dagen waar ik 2 dates aan overgehouden heb waar ik ook beiden mee naar bed gegaan ben. Dit terwijl jij hier al jaren op vrouwen loopt te zeiken omdat ze je maar niet snappen en arrogant zijn en weet ik wat niet meer, dus gewoon continue loopt te falen. En dan denk je mij te kunnen raken met dit soort opmerkingen? Gast, van iemand met z'n plaat voor z'n hoofd als dat jij hebt is dat gewoon een compliment. Als een mafkees als jij mij irritant vindt, is dat gewoon een teken dat ik het zelf prima doe
Dus blijf gerust zo doorgaan, ik vind je verhalen enorm vermakelijk, maar het is puur leedvermaak. En hou alsjeblieft op nu opeens met mooie verhalen te komen, die verzin je nu ter plekke omdat je je in je kruis getast voelt. En je falende zelf is een stuk vermakelijker dan die PM die zichzelf beter voor probeert te doen dan hij is, want daar kijkt echt iedereen dwars doorheen. Je bent gewoon de topicfaler en dat kun je niet ff fixen met dit soort suffe comebacks
Wat doe jij trouwens nog op rp silenus. Ik zie dat je onlangs nog ingelogd heb.quote:
quote:
Mee eens, ben een fanatieke lurker maar dit is zeer vermakelijkquote:
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Thornado het volgende:
Hehe...leuk..iedereen kletst hier over daten...maar ik regel er gewoon een voor dit weekend
Dat is een luxe probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..Alleen nu wil iemand anders nog met me daten, hoe wimpel je zo iemand soepel af?
Idd... En een lastig probleem! Zo iemand wil je niet kwetsen, maar het is onhandig om meerdere partijen parallel te daten. De eerste date gaat prima, 2 dates parallel daten gaat ook nog, maar daarna is het toch sociaal onacceptabel om nog langer parallel te blijven daten. Dus hoe vertel je zoiets?quote:
Gooi haar uit je Facebook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld "Sorry, je bent ongeschikt"?
Zoiets zou ik doen inderdaad, zeggen dat ze ongeschikt is vind ik ook behoorlijk sociaal onacceptabelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef Silenus het volgende:
Nee, 'sorry maar ik ben al met iemand aan het daten'. Zo moeilijk is het toch niet?
Whehehe, hmmmm.... Idd misschien iets te lullig, en die van Thornado is niet duidelijk genoeg denk ik. Hmmm, dan maar gewoon zeggen dat ik komende 3 maanden vol zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Silenus het volgende:
"He leukerd,
ik moet zeggen dat ik het waardeer dat je met me wil daten, maar ik kan het je denk ik het best duidelijk maken met dit tekentje:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Groeten,
Snuitebolletje"
Nee. Dat is gewoon lullig.
Welkom bij Snuitebolletjes Datingservice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd... En een lastig probleem! Zo iemand wil je niet kwetsen, maar het is onhandig om meerdere partijen parallel te daten. De eerste date gaat prima, 2 dates parallel daten gaat ook nog, maar daarna is het toch sociaal onacceptabel om nog langer parallel te blijven daten. Dus hoe vertel je zoiets?
Bijvoorbeeld "Sorry, je bent ongeschikt"?
Que?? hey je vergeet iets, voor mij staat de deur al wijdt open alleen pas ik er niet doorheenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere deur open... misschien wel die van picardmike. Dus dit is gewoon een kans voor je om matchmaker te spelen snuitebolletje.
Als ik zo jullie verhalen lees vis ik in een andere vijverquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere deur open... misschien wel die van picardmike. Dus dit is gewoon een kans voor je om matchmaker te spelen snuitebolletje.
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.quote:"Hallo,
ik zag je profiel en vond je meteen een warme persoonlijkheid. Laat ik beginnen met me eens voor te stellen. Ik ben Egbert, 42 jaar en werkzaam als systeembeheerder bij een ICT-bedrijf. Een afwisselende baan, geen dag is hetzelfde en ik zie voldoende uitdagingen.
Laat ik verder gaan met mijn mening over relaties. Een relatie is geven en nemen. Ik vind dat een relatie geen invulling is, maar een aanvulling. Belangrijk is dat je elkaar vrijlaat en goed communiceert. Praten is zo belangrijk, mijns inziens. Hoe zie jij een relatie voor je?
Verder, mijn hobby's. Ik hou ontzettend van lekker uitwaaien op het strand met mijn hond Max. De wind door mijn haren, en dan uitturen over de verre zee geeft me een heerlijk gevoel. Ook als de nacht valt en ik naar de sterren kijk denk ik: wat zal er toch allemaal in het heelal zijn? Hoe klein zijn wij eigenlijk, en waarom zijn we op aard? Zoals je ziet: ik ben erg filosofisch aangelegd.
Hoe mijn weekend eruit ziet? Ik hou van een avondje stappen, maar met een filmpje lekker op de bank is ook niet mis. Ik ben overal voor in, zoals je ziet, ha ha.
Het lijkt me leuk om eens wat met je af te spreken. Lijkt jou dat ook, dan hoop ik graag wat van je te horen. Xoxoxox, Egbert.
hahaha, fantastisch die standaardmail, ik mis alleen nog de verschrikkelijke term 'maatje' in het hele verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, na een tijdje moet je daar toch ook helemaal simpel van zijn.
Er zijn er ook genoeg die één ellenlange standaardmail maken en dat naar iedereen sturen. Daar staat me toch een slappe lulkoek in zeg. Van die dooddoeners.
[..]
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.
quote:
Ok, de koffie maakte jou wel wakkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Ging over die tenenkrommende spelfout van mister Picard.
Heej! Dat is mijn berichtje dat ik naar 100 vrouwen gestuurd heb!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, na een tijdje moet je daar toch ook helemaal simpel van zijn.
Er zijn er ook genoeg die één ellenlange standaardmail maken en dat naar iedereen sturen. Daar staat me toch een slappe lulkoek in zeg. Van die dooddoeners.
[..]
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.
Da's inderdaad lastig. Over het algemeen doe ik het zo:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk idd dat wanneer je 70 berichtjes hebt verstuurd, ze allemaal de kracht in zich hadden de ontvangster zich heel speciaal te laten voelen...
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef foreverman het volgende:
[..]
Da's inderdaad lastig. Over het algemeen doe ik het zo:
- eerst in het kort een paar opmerkingen over haar profiel, lieft met humoristische kwinkslag
- dan een korte samenvatting van mijzelf
- mijn emailadres en ik hoop van je te horen
Ok, ik zal er geen spinoza prijs mee winnen, maar voor het eerste contact kan het toch slechter...lijkt mij...
Doe eens tips geven dan
Stel je kopieerd iets, dan nog is er geen functie in rp gebouwd waarbij je berichtjes naar alle members kan sturen. Je zal ze 1 voor 1 aan moeten klikken en dan nog uit moeten zoeken. Wat niet hoeft als je ze alle 140 al een aan je favos hebt toegevoegd. Waar je dus al een half uur intensief mee bezig bent. Dat zal je tekst in een tekstbestandje moeten staan, die je vervolgens kan copy pasten, 140 kopieren,pasten en iedereen aanklikken. Dan ben je alweer 5 uur verder. Veelste tijdrovend dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?
Mijn tip dan maar, stuur een berichtje naar iemand die je echt aanspreekt. Zelfs 140 berichtjes, doe toch normaal man. Als je 140 leuke persoonlijke berichtjes hebt gestuurd ben je misschien zelfs nog een grotere freak dan copy-paste wanhopigen.
Een kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?
Mijn tip dan maar, stuur een berichtje naar iemand die je echt aanspreekt. Zelfs 140 berichtjes, doe toch normaal man. Als je 140 leuke persoonlijke berichtjes hebt gestuurd ben je misschien zelfs nog een grotere freak dan copy-paste wanhopigen.
Ik kan dat voor je outsourcen hoor PicardMike. Voor een dubbeltje per berichtje kan ik het laten doen in China voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Stel je kopieerd iets, dan nog is er geen functie in rp gebouwd waarbij je berichtjes naar alle members kan sturen. Je zal ze 1 voor 1 aan moeten klikken en dan nog uit moeten zoeken. Wat niet hoeft als je ze alle 140 al een aan je favos hebt toegevoegd. Waar je dus al een half uur intensief mee bezig bent. Dat zal je tekst in een tekstbestandje moeten staan, die je vervolgens kan copy pasten, 140 kopieren,pasten en iedereen aanklikken. Dan ben je alweer 5 uur verder. Veelste tijdrovend dus.
Dat hele standaartmail verhaal is een letterlijk indianenverhaal
Aha, als het maar een hartslag heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef foreverman het volgende:
Ze spreken mij allemaal aan. Ik heb een brede smaak.
Bij jou is dat misschien voldoende. Maar als ik gespecificeerd zoek op RP, dan zitten er in de eerste pagina's gerust wel voldoende kanshebsters tussen. Niet iedereen heeft een eisenpakket van 3 a4-tjes...hoewel als je profielen van sommige vrouwen bekijkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef macondo het volgende:
Aha, als het maar een hartslag heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |