abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:23:13 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103539559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.
Ik

Hoi Rafaella,

Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.

Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??

ZIJ:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

Succes met alles.

Groeten,
Rafaella
Laat het toch gaan als iemand niet reageert, dat heeft elke kerel. Met zo'n (inderdaad) dramatische mail sturen los je niets op, ze gaat je echt niet ineens leuk vinden. Zonde van je tijd.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:23:37 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539579
quote:

In deze mail doe je toch precies hetzelfde? Je geeft aan dat ze perse tijd voor je vrij moet maken als het jou uitkomt.
Blijkbaar heeft ze geen zin /tijd om op een avond te chatten met je.. maar heeft ze wel zin om even rond te kijken op RP,, kan toch?

Daarbij komt het heel eng/zielig over dat je haar checkt op RP en dat je dit ook nog eens toegeeft.
Ook het hele uitgebreide verhaal dat je ophangt eromheen. Zeg gewoon heel kort "he ik spreek je zelden meer, vroeg me af of je nog wel geintresseerd bent" .. dat is meer dan voldoende en jaag der ook niet mee weg.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:26:15 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:

:? Dat komt toch op hetzelfde neer? Dat het overkomt alsof picardmike wil dat ze alleen met hem en niet met andere chat/mailt
Even azijnpisserig:

quote:
picard: Ik zeg dat ze zich helemaal niet met mij bezighoud.
quote:
jij: Dat zeg je wel letterlijk:
quote:
"maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren (...). Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent."
Helemaal niet met picardmike of niet alleen met picardmike. Dat zijn twee verschillende dingen ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:27:10 #157
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539729
quote:

[..]

Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.
Ik

Hoi Rafaella,

Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.

Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??

ZIJ:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

Succes met alles.

Groeten,
Rafaella
Je toon is hier fatsoenlijker. Maar nog steeds verschrikkelijk wanhopig. Niet zo gek dat meisjes dan denken: "Laat maar"

quote:
neem ik het te serieus op
Denk dat dat wel het punt is.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:28:21 #158
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Even azijnpisserig:

[..]

[..]

Helemaal niet met picardmike of niet alleen met picardmike. Dat zijn twee verschillende dingen ;)
Dat klopt. Zei ik ook al eerder. Dat is iets anders dan er zijn meer andere in het spel.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:28:59 #159
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103539823
quote:

En dan nog niet snappen wat je verkeerd doet. Ze zegt het je letterlijk. Bij die Rafaella had je misschien nog best een kans gehad maar die heb je echt compleet verprutst.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:30:10 #160
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103539871
Allemaal smoesjes van die vrouwen. Ze willen gewoon niet met PicardMike daten omdat ie zwart is.
Overal verstand van.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:31:17 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103539916
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:30 schreef macondo het volgende:
Allemaal smoesjes van die vrouwen. Ze willen gewoon niet met PicardMike daten omdat ie zwart is.
Zwartgallig ja.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103539917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Laat het toch gaan als iemand niet reageert, dat heeft elke kerel. Met zo'n (inderdaad) dramatische mail sturen los je niets op, ze gaat je echt niet ineens leuk vinden. Zonde van je tijd.
Ze zeggen juist altijd dat ze mij leuk vinden. Maar vraag je om wat meer aandacht krijg je zo een kutrespons. En ik ga echt niet weken wachten tot ik diegene weer spreek. Als het gesprek dood is, heb ik ook geen voorsprong meer op andere mannen. Dus is er inweze nooit een gesprek geweest. Daarom stuur ik die mails dan weet ik tenminste zeker dat het niks word en verspil ik er geen tijd meer aan.
UITGESCHREVEN
pi_103539956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat klopt. Zei ik ook al eerder. Dat is iets anders dan er zijn meer andere in het spel.
Kom op leg toch ook uit dat het niet uitmaakt dat er andere zijn.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:32:24 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ze zeggen juist altijd dat ze mij leuk vinden. Maar vraag je om wat meer aandacht krijg je zo een kutrespons. En ik ga echt niet weken wachten tot ik diegene weer spreek. Als het gesprek dood is, heb ik ook geen voorsprong meer op andere mannen. Dus is er inweze nooit een gesprek geweest. Daarom stuur ik die mails dan weet ik tenminste zeker dat het niks word en verspil ik er geen tijd meer aan.
Is dit nu de mail voor 'meer aandacht' of om 'zeker te weten dat je niets meer hoort' ?
pi_103539992
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dit nu de mail voor 'meer aandacht' of om 'zeker te weten dat je niets meer hoort' ?
Die keuze moet zij maken :)
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:34:41 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103540066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef picardmike het volgende:

[..]
Nee mij vraag is wat jouw reden precies is voor het sturen van bv bovenstaande mails. Want je doel is dan natuurlijk heel anders.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:35:18 #167
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103540097
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef picardmike het volgende:
Vragen om aandacht als je nog aan het mailen bent is sowieso dom. En dat mailtje dat je aan die Rafaella stuurde was niet vragen om aandacht, het was gewoon een kutmailtje. Haar reactie was ook niet meer dan terecht en doodnormaal. En hoe sneller jij inziet dat je het zelf verkloot hebt hoe beter.

Sowieso; je bent met iemand aan het MAILEN, dan is er gewoon nog niks anders dan mailcontact en geen enkele vorm van aantrekkingskracht van haar uit. Het echte bewijzen komt bij die dates, met meiden chatten kan iedereen. Iemand in die fase (die zo kort mogelijk zou moeten zijn) gaan claimen is gewoon het dating equivalent van zelfmoord.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef picardmike het volgende:
Elke vrouw zal bij zo'n mail de "joh rot lekker op" keuze maken.
pi_103540210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vragen om aandacht als je nog aan het mailen bent is sowieso dom. En dat mailtje dat je aan die Rafaella stuurde was niet vragen om aandacht, het was gewoon een kutmailtje. Haar reactie was ook niet meer dan terecht en doodnormaal. En hoe sneller jij inziet dat je het zelf verkloot hebt hoe beter.

Sowieso; je bent met iemand aan het MAILEN, dan is er gewoon nog niks anders dan mailcontact en geen enkele vorm van aantrekkingskracht van haar uit. Het echte bewijzen komt bij die dates, met meiden chatten kan iedereen. Iemand in die fase (die zo kort mogelijk zou moeten zijn) gaan claimen is gewoon het dating equivalent van zelfmoord.
Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact. Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)

Zelfmoord, hahaha het is maar een vrouw hoor.
UITGESCHREVEN
pi_103540285
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee mij vraag is wat jouw reden precies is voor het sturen van bv bovenstaande mails. Want je doel is dan natuurlijk heel anders.
Vrouwen willen aandacht, maar dat wil ik als man natuurlijk ook op een datingsite. Laten we elkaar geen mietje noemen. Dan wil ik aandacht, als ik die niet krijg stuur ik dit. Dan weet ik tenminste zeker dat ik het niet meer hoef te verwachten. Tja claimen is toch wat anders.
UITGESCHREVEN
pi_103540465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact. Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)

Misschien is jouw probleem meer dat je niet uitblinkt in begrijpend lezen en/of wat je wilt zeggen op een goede manier op papier kunnen zetten. Wellicht handiger om wat sneller af te spreken in plaats van mailen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:45:07 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103540516
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef picardmike het volgende:
Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact.
Waarom ga je ze dan in hemelsnaam lopen claimen? Mailcontact betekent toch niet dat je een soort online relatie hebt waarvan je van elkaar binnen X tijd een reactie verwacht?

quote:
Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)
Doe niet zo kansloos zeg. Probeer eens iets aan te nemen van mensen die je hier tips geven. Ik ben niet de enige die hier meer succes heeft dan jij en aangeeft dat je dingen compleet verkeerd doet.

quote:
Erg slim ben je ook niet als je niet begrijpt wat ik bedoel. Wat ik bedoelde is dat je het met die mail gewoon afgekapt hebt. Na zo'n mail zul je in de meeste gevallen niks meer van een meid horen, je krijgt hoogstens nog een "joh, rot op" mailtje terug.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen willen aandacht, maar dat wil ik als man natuurlijk ook op een datingsite. Laten we elkaar geen mietje noemen. Dan wil ik aandacht, als ik die niet krijg stuur ik dit. Dan weet ik tenminste zeker dat ik het niet meer hoef te verwachten. Tja claimen is toch wat anders.
Dikke lul. Ik geloof er niks van. Je bent gewoon boos en dat uit je in dat mailtje. Je uit je hier ook erg kwaad naar vrouwen in general. Ik geloof er dus geen zak van dat het je niks kan schelen want als het je niks zou kunnen schelen zou je je er ook niet aan ergeren.
pi_103540600
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:43 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Misschien is jouw probleem meer dat je niet uitblinkt in begrijpend lezen en/of wat je wilt zeggen op een goede manier op papier kunnen zetten. Wellicht handiger om wat sneller af te spreken in plaats van mailen.
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is. Dit is niet het enige wat er over gezegd is. Dit is daarbij gewoon funchat en ik ga niet nadenken bij elke zin die typ hoe het kan overkomen.

Toch is 80% op datingsites zo vermoed ik.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:49:14 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103540652
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is. Dit is niet het enige wat er over gezegd is. Dit is daarbij gewoon funchat en ik ga niet nadenken bij elke zin die typ hoe het kan overkomen.

Haar reactie vind je overemotioneel????

Jouw reactie naar haar , die mail dus.. die is overemotioneel. Als je dat (zoals ik eerder zei) gewoon 1 simpel zinnetje had gedaan, was er niets aan de hand geweest.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:49:28 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103540657
quote:
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is.
Oh, en die "ik erger me" verhalen van jou zijn niet overemotioneel?

Sorry hoor maar damn wat een plaat. De reacties van beide dames op je "je reageert niet snel genoeg" gejank (want dat is het, het is echt gejank, man onwaardig) zijn niet emotioneel. Ze zeggen gewoon dat je te claimerig bent en ze daarom geen zin meer hebben in contact met je. Niks emotioneels aan, gewoon een "blijf bij me weg".
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:52:23 #175
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103540763
quote:

[..]

Ten eerste is het niet heel duidelijk wat je bedoelde. Zeker bij dat eerste voorbeeld, lijk je iets anders te bedoelen dan er staat. En dat tweede gedeelte over het hebben van een ander dichtbij begreep ik ook weinig van.

Ten tweede kom je tegenstrijdig over hier. Aan de ene kant hebben over het is maar een funchat, het zijn maar meisjes. Aan de andere kant wel van die wanhopige mails om aandacht sturen naar iemand, als ze even niet reageren.
pi_103540798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haar reactie vind je overemotioneel????

Jouw reactie naar haar , die mail dus.. die is overemotioneel. Als je dat (zoals ik eerder zei) gewoon 1 simpel zinnetje had gedaan, was er niets aan de hand geweest.
Tja als zo een discussie van 1 lullig zinnetje af moet hangen;)
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:54:00 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103540824
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ten tweede kom je tegenstrijdig over hier. Aan de ene kant hebben over het is maar een funchat, het zijn maar meisjes. Aan de andere kant wel van die wanhopige mails om aandacht sturen naar iemand, als ze even niet reageren.
Dat het gewoon "maar fun" is is gewoon gelogen. Hij probeert hier een soort image neer te zetten, nadat hij allemaal voorbeelden post en stukken schrijft waarin naar voren komt dat hij het vervelend vindt dat het allemaal niet lukt. Dat "het is maar fun" hu hu hu prikt iedereen zo doorheen.
pi_103540859
quote:

[..]

Dat vind ik - en anderen hier, voordat je schuift op mijn vrouw zijn - dus niet. Je geeft hier aan dat je aandacht wilt maar in je mail naar dat meisje zet je dat je wilt dat ze zich alleen met jou bezighoudt en zo niet, dan houdt het voor jou op. Daar zit nogal een stuk tussen.

Je kijkt nergens naar jezelf en hebt het over 'dit soort dames' en 'overemotionele respons'. Dat zegt ook al wel wat en overemotioneel zou ik het niet eens willen noemen. Plenty of fish in the sea, de dames zullen geen zin hebben in gezeik al zo vroeg in het contact.

Ik geef ze groot gelijk.
pi_103540866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ten eerste is het niet heel duidelijk wat je bedoelde. Zeker bij dat eerste voorbeeld, lijk je iets anders te bedoelen dan er staat. En dat tweede gedeelte over het hebben van een ander dichtbij begreep ik ook weinig van.

dat heb ik uitgelegd. Ik heb geen zin om een week later toch te praten met iemand omdat ik na een week niet meer weet waar het gesprek over gaat. En ik mij niet voor kan stellen dat het voor haar ook nog interessant is om iets van mij te horen. Kortom voor mij gevoel kan je dan elke week weer opnieuw beginnen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:54:54 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103540869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:53 schreef picardmike het volgende:
Tja als zo een discussie van 1 lullig zinnetje af moet hangen;)
"Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. "

Daar gaat het al mis. Dat is gewoon al puur wanhopig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef picardmike het volgende:
dat heb ik uitgelegd. Ik heb geen zin om een week later toch te praten met iemand omdat ik na een week niet meer weet waar het gesprek over gaat. En ik mij niet voor kan stellen dat het voor haar ook nog interessant is om iets van mij te horen. Kortom voor mij gevoel kan je dan elke week weer opnieuw beginnen.
Datingsites zijn niet voor mailcontact. Die zijn voor dates. Die meiden zitten ook helemaal niet op lange mailgesprekken met jou te wachten. Dat is een tijdje leuk en daarna is het nieuwe eraf.

Het lijkt er sterk op dat je in eerste instantie voor een date gaat en als dat niet lukt maar voor de friendszone gaat.
pi_103541074
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat het gewoon "maar fun" is is gewoon gelogen. Hij probeert hier een soort image neer te zetten, nadat hij allemaal voorbeelden post en stukken schrijft waarin naar voren komt dat hij het vervelend vindt dat het allemaal niet lukt. Dat "het is maar fun" hu hu hu prikt iedereen zo doorheen.
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:01:48 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103541126
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren" :')
pi_103541211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren" :')
Gelukkig luisteren de meeste vrouwen altijd heel goed :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:05:25 #184
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103541267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet.
Je zegt letterlijk dat het je ergert!

quote:
Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.

Oh en trouwens, ik had deze van je gemist:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:11 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.
Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen :W
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:06:50 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103541315
Ja en ik doe helemaal niet stoer. :'(
pi_103541322
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En toch wil je met die vrouwen daten blijkbaar :+
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijk :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:08:48 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103541380
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijk :P
Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijstelt :)
pi_103541399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:

Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen :W
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heks :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:10:02 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103541430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heks :P
Ah, dat verklaart die harige pukkel op d'r neus :)
pi_103541626
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijstelt :)
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.
pi_103541754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:

Als je gewoon een beetje normaal doet, er normaal uitziet en een leuk berichtje kan schrijven is het allemaal niet zo moeilijk. Dat laatste, daar mag meneer Vogeltjesdans nog aan werken. Oubolligheid, dat werkt niet.
En ik doe nog wel zo mijn best! Wil je soms zeggen dat het echte leven heel anders is dan hier op fok? :o

:')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:17:42 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103541767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.
Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.
pi_103542153
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.
Mwah, ik zoek niet direct een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt toch? Misschien is het wel zo leuk dat ik mijn vrijgezellenbestaan ervoor wil opgeven. Tot dat moment is er niets aan de hand. Ik zie wel.
pi_103546229
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je vrouwen niet claimen eigenlijk en is het een straf om het te doen?
UITGESCHREVEN
pi_103546317
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dat het je ergert!

[..]

Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.

Oh en trouwens, ik had deze van je gemist:

[..]

Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen :W
Nou, ik weet wel zeker van niet. _O-
Is het je eerste ofzo, je praat er echt over alsof je de enige bent.

trouwens al moet ik moet ik de wereld 360 graden omdraaien, ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:34:11 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103546453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:

ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Wat ben je toch een creep. :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:41:20 #197
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103546754
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar hij laat zijn standaarden ten minste niet zakken, Silenus :D
Overal verstand van.
pi_103547554
quote:

[..]

Maar het is wel een coole creep :')
pi_103547800
quote:

[..]

je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
UITGESCHREVEN
pi_103547831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
???
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:11:09 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103547860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over? :')

Er zijn zoveel mensen 'in dit land' met een vriendschap die langer dan 25 jaar duurt.
pi_103547875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

???
het valt dus toch best wel met mij uit te houden. Nee, hoor niet voor 30ers.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:12:15 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103547898
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.
pi_103547914
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.
Hope is the first step on the road to dissapointment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')