Dat zal dat Russische fotomodel leren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
Oh, dus je faalt niet, je bent gewoon kieskeurig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Maar het werkt toch helemaal niet 'prima'? Hoeveel succesvolle dates heb je nou gehad de afgelopen jaren?
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.
Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?
Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:05 schreef picardmike het volgende:
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.
[..]
Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofd
De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?
Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.
Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.
De eerste 'sorry niet geinteresseerd' zijn al weer binnen![]()
En dat waren niet eens hartjes
Kwaliteit = veel mensen. Een briljante vijver zonder vissen, daar heb je niets aan. Zie ook Cue's uitleg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever niet
Zijn er kwalitatief betere datingsites?
RP? Paiq? Zijn dat websites?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:
RP = is betaald en kan je gelijk een selectie maken naar uiterlijk.
Paiq = is gratis, maar dien je eerst een kwartier te praten voordat je foto's gaat zien.
de tweede is wat vrijblijvender dan RP, wat losser. Je zit daar gelijk in een chatsessie en als je dat relaxed vind zit je daar goed.
RP is sneller richting mailcontact (mits je geen msn uitdeeld natuurlijk).
Als de vrouw in kwestie geen full abo heeft kan ze niet anders dan hartjes / geen interesse berichtjes sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.
Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.
De eerste 'sorry niet geinteresseerd' zijn al weer binnen![]()
En dat waren niet eens hartjes die ik had verstuurd
Relatieplanet.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
RP? Paiq? Zijn dat websites?
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter en zijn passiever. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
RP? Paiq? Zijn dat websites?
Probeer het anders eerst even voor je vertelt hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatieplanet.nl
paiq.nl
zie de openingspost van dit topic.
Ja, en? Ik ken ook buschauffeurs die te lui zijn om hun eigen auto fatsoenlijk te parkeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?
Ik heb er meerdere uitgeprobeerd, en eigenlijk is het overal hetzelfde verhaal;quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de goede orde, ik ben niet sociaal gestoord omdat ik nu eenmaal fok, ik vind het gewoon makkelijker om contact te leggen vanuit mijn luie stoel. Ik heb er ook geen zin in en geen vriendenkring voor om cafe's af te struinen en chicka's te hosselen.
Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.
Volgens mij stond dat wel in mijn post.. (zijn beetje de 'top' van de datingsites)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voor![]()
Zijn die sites een beetje goed?
tja, zo cynisch ben ik (nog?) niet, als ik hele bergen reacties ontvang per dag doe ik waarschijnlijk precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |