abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103537371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.

[..]

Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofd :D
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:14:46 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103537406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?

De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:

RP = is betaald en kan je gelijk een selectie maken naar uiterlijk.
Paiq = is gratis, maar dien je eerst een kwartier te praten voordat je foto's gaat zien.

de tweede is wat vrijblijvender dan RP, wat losser. Je zit daar gelijk in een chatsessie en als je dat relaxed vind zit je daar goed.
RP is sneller richting mailcontact (mits je geen msn uitdeeld natuurlijk).
pi_103537460
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.

Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.

De eerste 'sorry niet geinteresseerd' zijn al weer binnen :')

En dat waren niet eens hartjes die ik had verstuurd ;(
pi_103537477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever niet :P

Zijn er kwalitatief betere datingsites?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:18:03 #107
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103537491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.

Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.

En dat waren niet eens hartjes ;(
Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever niet :P

Zijn er kwalitatief betere datingsites?
Kwaliteit = veel mensen. Een briljante vijver zonder vissen, daar heb je niets aan. Zie ook Cue's uitleg.

Als je gewoon een beetje normaal doet, er normaal uitziet en een leuk berichtje kan schrijven is het allemaal niet zo moeilijk. Dat laatste, daar mag meneer Vogeltjesdans nog aan werken. Oubolligheid, dat werkt niet.
Overal verstand van.
pi_103537510
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:

RP = is betaald en kan je gelijk een selectie maken naar uiterlijk.
Paiq = is gratis, maar dien je eerst een kwartier te praten voordat je foto's gaat zien.

de tweede is wat vrijblijvender dan RP, wat losser. Je zit daar gelijk in een chatsessie en als je dat relaxed vind zit je daar goed.
RP is sneller richting mailcontact (mits je geen msn uitdeeld natuurlijk).
RP? Paiq? Zijn dat websites?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:18:55 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103537521
quote:

En dat waren niet eens hartjes die ik had verstuurd ;(
Als de vrouw in kwestie geen full abo heeft kan ze niet anders dan hartjes / geen interesse berichtjes sturen ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:19:09 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103537526
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Relatieplanet.nl
paiq.nl

zie de openingspost van dit topic.
pi_103537571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter en zijn passiever. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.

Als man zou ik ook wel lekker in de tuin willen zitten, mijn profiel invullen en wachten totdat alle dames op me afkwamen. Dan had ik zelf niks meer verzonden. Zo werkt het voor dames, voor mannen vraag je je toch af na een donkere regenwolk waarom ze nog niet in je box staan.
UITGESCHREVEN
pi_103537575
quote:

Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:21:49 #113
57047 macondo
pi_103537615
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?
Probeer het anders eerst even voor je vertelt hoe de vork in de steel zit.
Overal verstand van.
pi_103537620
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Relatieplanet.nl
paiq.nl

zie de openingspost van dit topic.
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voor :{w :')

Zijn die sites een beetje goed?
pi_103537636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?
Ja, en? Ik ken ook buschauffeurs die te lui zijn om hun eigen auto fatsoenlijk te parkeren.
pi_103537640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?

Voor de goede orde, ik ben niet sociaal gestoord omdat ik nu eenmaal fok, ik vind het gewoon makkelijker om contact te leggen vanuit mijn luie stoel. Ik heb er ook geen zin in en geen vriendenkring voor om cafe's af te struinen en chicka's te hosselen.
Ik heb er meerdere uitgeprobeerd, en eigenlijk is het overal hetzelfde verhaal;
Veel te veel mannen, dus de vrouwen hebben het voor het uitkiezen.
Zorg dat je dat in je achterhoofd houd, je zal heel vaak geen reactie krijgen op berichtjes.

Ik heb goede ervaringen met Knuz.nl Het is gratis, en wel leuke mensen. Krijg ook nog redelijk vaak reacties terug in vergelijking met iets als RP.
RP (relatieplanet): veel te groot, waardoor vrouwen niet kunnen kiezen. Als je eindelijk een leuke vrouw hebt gevonden tussen alle 'mindere' vrouwen krijgt die zoveel aandacht dat je een kleine kans hebt om op te vallen. Is niet heel duur dacht ik.
(overigens ken ik mijn huidige date wel van RP, dat is dan wel weer leuk)
Lexa: Leuke site, je moet alleen wel betalend lid zijn, anders kan je echt helemaal niks. Zelfs geen berichten lezen of kijken wie je profiel heeft bezocht. Nadeel is dat het erg duur is.
Paiq: Leuk om ernaast te doen, je moet wel van chatten houden. Is altijd maar even afwachten wat voor vrouw tevoorschijn komt.

Ik zou zeggen probeer gewoon een gratis site uit en kijk wat je ervan vind. Leuke en minder leuke (de meerderheid helaas) zitten er op elke site.
pi_103537661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.

Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.
pi_103537692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:25:52 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103537727
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij stond dat wel in mijn post.. (zijn beetje de 'top' van de datingsites)
pi_103537733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.
tja, zo cynisch ben ik (nog?) niet, als ik hele bergen reacties ontvang per dag doe ik waarschijnlijk precies hetzelfde
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:27:13 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103537759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En toch wil je met die vrouwen daten blijkbaar :+
pi_103537934
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef foreverman het volgende:

[..]

Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.
Dat is juist het enige wat werkt op rp. Al mijn dates op rp zijn tot stand gekomen met elevator pitches in mailtjes. Dan ben je inweze zo klaar. Maar ik kwam toen wel een heel ander persoon tegen.
UITGESCHREVEN
pi_103537951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Probeer het gewoon en wees niet te veeleisend. Je lijkt zo aarzelend, waarom? Je kunt je er geen buil aan vallen als het niet zoveel oplevert toch?
pi_103538036
Hier verandert ook niet veel, nog steeds dezelfde gezichten! :(

Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken. En de zure opmerkingen hier over vrouwen doen bijna vermoeden dat jullie vrouwen gewoon niet leuk vinden.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:37:44 #125
57047 macondo
pi_103538078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef foreverman het volgende:

[..]

Gewoon in de paar vrouwen waar je écht interesse in hebt een leuk berichtje sturen. En al helemaal als ze je profiel bezocht hebben (zonder iets achter te laten).

Men zegt dan wel dat vrouwen geen initiatief nemen, maar dat doen ze wél. Ze kijken en geven aanleiding tot een berichtje. Net als in de kroeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken. En de zure opmerkingen hier over vrouwen doen bijna vermoeden dat jullie vrouwen gewoon niet leuk vinden.
Ik ben tweemaal iets begonnen dit jaar, en heb het tweemaal uitgemaakt. Ze was het toch niet helemaal. Kunnen datingsites ook niets aan doen.

En die verzuurde vrouwenhaters, ach.. gewoon negeren ;)
Overal verstand van.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:44:00 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103538273
quote:

De bezette kerels zijn hier vaak gebleven ;)
pi_103538339
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja beetje vreemd eigenlijk. Dat klopt niet echt. De dames die een relatie hebben die hoor je ook niet meer hier(spirit en seven).
UITGESCHREVEN
pi_103538347
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hahaha is dat de nieuwe vorm van vreemdgaan? ^^
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:51:48 #129
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103538522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef picardmike het volgende:
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter en zijn passiever. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.

Als man zou ik ook wel lekker in de tuin willen zitten, mijn profiel invullen en wachten totdat alle dames op me afkwamen. Dan had ik zelf niks meer verzonden. Zo werkt het voor dames, voor mannen vraag je je toch af na een donkere regenwolk waarom ze nog niet in je box staan.
Ik snap niet waarom je een vriendin wil als je zo'n hekel aan vrouwen hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken.
Datingsites zijn niet echt wat voor kerels die niet helemaal de looks of de babbel hebben maar denken dat ze op een site als RP wel even een knappe meid scoren door gewoon maar hun profiel in te vullen. Op RP moet je eigenlijk nog harder werken dan IRL.

Datingsites werken niet als je onhandig bent met vrouwen. Dan regel je misschien een eerste date maar tenzij het een enorme muurbloem is, blijft het daar ook bij.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103538524
quote:

Nou ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ik de dames waar ik wat in zie voor langere tijd meestal niet willen afspreken. En het eigenlijk altijd op dezelfde manier gaat.
En ik vind het gewoon niet juist om mij in te houden, alleen maar voor een date. Ik sta graag dicht bij mezelf.

Ik:

maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.

Zij:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op Paiq spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.

ZIJ
Maar ik vind het ook leuk om jou te spreken, je lijkt me echt n leuke man alleen blijkt maar dat je elkaar soms mis kan lopen. Vind niet dat ik je verkeerd behandel maar als jij dat gevoel wel hebt sorry dan is niet de bedoeling geweest. Ik hoop maar dat je snel een leuke vrouw tegen komt. Maar ik zou denken dat dat wel goed moet komen.

Tja en ze vinden allemaal dat ze niks verkeerd doen en dat vind ik dus wel. Mag ik alle vrouwen nu over 1 kam scheren?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:54:32 #131
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_103538609
Ja scheerze
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:56:27 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103538675
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef picardmike het volgende:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.

Zij:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op Paiq spreek.

Tja en ze vinden allemaal dat ze niks verkeerd doen en dat vind ik dus wel. Mag ik alle vrouwen nu over 1 kam scheren?
En jij vindt dat je niks verkeerd doet? Wat voor'n plaat heb jij voor je kop man :')

Ik vind het grappig dat je je eerder (nog voor deze reeks) voordeed als een redelijke 'expert' wat vrouwen betreft. Die verhalen die je hier post maken duidelijk dat het niet helemaal lekker loopt in je bovenkamer.

Die meid die je quotte was nog een apart geval ook, een normale meid had gewoon na je eerste berichtje ("ik erger me bla bla") niet meer gereageerd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103538731
Arme vrouwen, gelukkig is deze weer net op tijd ontsnapt.
pi_103538739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

En jij vindt dat je niks verkeerd doet? Wat voor'n plaat heb jij voor je kop man :')

Ik vind het grappig dat je je eerder (nog voor deze reeks) voordeed als een redelijke 'expert' wat vrouwen betreft. Die verhalen die je hier post maken duidelijk dat het niet helemaal lekker loopt in je bovenkamer.
Nou vertel wat doe ik verkeerd. Ik heb het hier over een gelijkwaardigheidsrelatie catbert misschien een niveau te hoog voor je. En dan nog kan niks verkeerd doen want denk er nou eenmaal zo over. Dat recht heb ik.

Deze zag er zo lief uit! liever kan bijna niet en nog doet ze zo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:01:58 #135
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103538863
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ik de dames waar ik wat in zie voor langere tijd meestal niet willen afspreken. En het eigenlijk altijd op dezelfde manier gaat.
En ik vind het gewoon niet juist om mij in te houden, alleen maar voor een date. Ik sta graag dicht bij mezelf.

Ik:

Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.

Zij:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op Paiq spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.

ZIJ
Maar ik vind het ook leuk om jou te spreken, je lijkt me echt n leuke man alleen blijkt maar dat je elkaar soms mis kan lopen. Vind niet dat ik je verkeerd behandel maar als jij dat gevoel wel hebt sorry dan is niet de bedoeling geweest. Ik hoop maar dat je snel een leuke vrouw tegen komt. Maar ik zou denken dat dat wel goed moet komen.

Welke site was het nou RP of Paiq? Wat zij jij tussen die twee berichten van haar? Want het lijkt alsof daar een berichtje van jou tussen hoort.
pi_103538926
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Welke site was het nou RP of Paiq? Wat zij jij tussen die twee berichten van haar? Want het lijkt alsof daar een berichtje van jou tussen hoort.
Scherp, niks belangrijks. Dat ik haar niet aan de ketting wil werpen, bla, uitleg en waarop ze reageerd..
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:05:19 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103538972
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef picardmike het volgende:
Nou vertel wat doe ik verkeerd. Ik heb het hier over een gelijkwaardigheidsrelatie catbert misschien een niveau te hoog voor je. En dan nog kan niks verkeerd doen want denk er nou eenmaal zo over. Dat recht heb ik.
Oh, je hebt recht op een mening hoor, maar je doet het gewoon compleet verkeerd. En loop dan niet te zeiken over dat iets een te hoog niveau is ofzo, voor iemand die zelfs op datingsites compleet niks klaarspeelt blaas je wel erg hoog van de toren. Dus OF je lusitert eens wat meer naar mensen die je vertellen wat je fout doet, of je gaat gewoon door in je falen.

Wat jij fout doet is heel simpel: je bent ronduit opdringerig. Daar heeft niemand, vrouw of man, zin in. Je gaat meteen tijd lopen claimen bij een vrouw, en als ze daardoor afstand neemt, ga je nog harder lopen claimen. Jij bent echt compleet waardeloos in het 'lezen' van mensen en je kunt je op geen enkele manier verplaatsen in de meiden daar.

Jij bent geen enorme catch, dus wat jij wil regelen is gewoon een leuk gezellig gesprek en daaropvolgend een date. Als je op een of andere manier erg zwaar of claimend over gaat komen gaat die date er gewoon niet komen. Dan ben je gewoon een "iemand van de chat" waar die meid dus op geen enkele manier emotioneel mee verbonden voelt. Als jij dan heel zwaar gaat lopen melden dat je je "ergert" hebben die meiden terecht iets van "WTF?".

Maargoed, je vertikt het al jaren te veranderen en ik heb niet de illusie dat je hier naar gaat luisteren. Daarnaast zijn je verhalen enorm vermakelijk en een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

quote:
Na dat "Ik erger me" verhaal van je zou iedereen zo iets hebben van "rot op". Dat soort geneuzel wil je ab-so-luut niet horen als je net aan het daten bent, laat staan tijdens de eerste contacten.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:05:32 #138
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103538974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je verkeerd doet is precies wat dat meisje aangeeft. Dat je niet van haar kan verwachten dat zij een beetje gaat lopen wachten tot dat jij een keertje toevallig ook online bent. Dat je al na een chat haar begint te claimen als bezit. Gelijkwaardigheid? :') Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:06:48 #139
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539016
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:03 schreef picardmike het volgende:

[..]

Scherp, niks belangrijks. Dat ik haar niet aan de ketting wil werpen, bla, uitleg en waarop ze reageerd..
Geef dat berichtje ook eens. Kan voor ons interessant zijn.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:07:56 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103539048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
Inderdaad. Je zou kunnen stellen dat als je voor het eerst gezoend hebt dat wel een moment is om het bij een persoon te houden, maar daarvoor ben je elkaar niks verplicht.
pi_103539075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Wat je verkeerd doet is precies wat dat meisje aangeeft. Dat je niet van haar kan verwachten dat zij een beetje gaat lopen wachten tot dat jij een keertje toevallig ook online bent. Dat je al na een chat haar begint te claimen als bezit. Gelijkwaardigheid? :') Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
Dat heb ik ook nooit aan haar gevraagd. De rest is volledig ongegrond, dat maakt zij er van.

De kern van mijn alinea is toch echt. Ik erger me omdat ik denk dat je niet met mij bezig ben?(dan komen argumenten)

Waarom leest ze die zin dat zo debiel?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:09:38 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539088
Eens met Catbert in deze. Je kan moeilijk tijd claimen van een vrouw/meisje die je alleen af en toe online hebt gesproken.

Je kan wel zeggen"jammer dat ik je niet vaak tref hier, misschien handig om eens wat af te spreken (online evt)"
Maar zeggen dat het je irriteert en nog meer van dergelijke blabla.. daarmee jaag je haar natuurlijk gelijk weg.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:10:33 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539119
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, je hebt recht op een mening hoor, maar je doet het gewoon compleet verkeerd. En loop dan niet te zeiken over dat iets een te hoog niveau is ofzo, voor iemand die zelfs op datingsites compleet niks klaarspeelt blaas je wel erg hoog van de toren. Dus OF je lusitert eens wat meer naar mensen die je vertellen wat je fout doet, of je gaat gewoon door in je falen.

Wat jij fout doet is heel simpel: je bent ronduit opdringerig. Daar heeft niemand, vrouw of man, zin in. Je gaat meteen tijd lopen claimen bij een vrouw, en als ze daardoor afstand neemt, ga je nog harder lopen claimen. Jij bent echt compleet waardeloos in het 'lezen' van mensen en je kunt je op geen enkele manier verplaatsen in de meiden daar.

Jij bent geen enorme catch, dus wat jij wil regelen is gewoon een leuk gezellig gesprek en daaropvolgend een date. Als je op een of andere manier erg zwaar of claimend over gaat komen gaat die date er gewoon niet komen. Dan ben je gewoon een "iemand van de chat" waar die meid dus op geen enkele manier emotioneel mee verbonden voelt. Als jij dan heel zwaar gaat lopen melden dat je je "ergert" hebben die meiden terecht iets van "WTF?".

Maargoed, je vertikt het al jaren te veranderen en ik heb niet de illusie dat je hier naar gaat luisteren. Daarnaast zijn je verhalen enorm vermakelijk en een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

[..]

Na dat "Ik erger me" verhaal van je zou iedereen zo iets hebben van "rot op". Dat soort geneuzel wil je ab-so-luut niet horen als je net aan het daten bent, laat staan tijdens de eerste contacten.
Vind eigenlijk dat dat meisje nog heel fatsoenlijk reageert. Met complimentjes en succes wensen. De meesten hadden idd alleen gereageerd met een rot op sukkel.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:11:24 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vind eigenlijk dat dat meisje nog heel fatsoenlijk reageert. Met complimentjes en succes wensen. De meesten hadden idd alleen gereageerd met een rot op sukkel.
Denk dat dat wel meevalt hoor. Ze hebben blijkbaar verder gewoon normale gesprekken gehad die zij ook leuk vond.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:12:38 #145
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt hoor. Ze hebben blijkbaar verder gewoon normale gesprekken gehad die zij ook leuk vond.
Normale gesprekken met Picardmike? :D _O-
;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:14:04 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103539235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef picardmike het volgende:
De kern van mijn alinea is toch echt. Ik erger me omdat ik denk dat je niet met mij bezig ben?(dan komen argumenten)

Het is uberhaupt debiel dat jij meent dat ze zich alleen met jouw bezig zou moeten houden.
pi_103539324
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is uberhaupt debiel dat jij meent dat ze zich alleen met jouw bezig zou moeten houden.
Dat zeg ik ook niet, stick to my interpetation!!

Ik zeg dat ze zich helemaal niet met mij bezighoud.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:17:23 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539342
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit aan haar gevraagd. De rest is volledig ongegrond, dat maakt zij er van.

Er zit een verschil tussen dat je het jammer vind dat zij niet met jou bezig is en ik erger me omdat je niet alleen met mij bezig bent.
Je berichtje klinkt als het tweede. Als je het eerste bedoelde zou ik het toch anders brengen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:18:21 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:

En waaruit haal je dat? omdat ze niet online komt op paiq als jij er bent, maar ze wel op RP zit ondertussen?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:18:48 #150
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat zeg je wel letterlijk:
quote:
"maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren (...). Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent."
pi_103539463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen dat je het jammer vind dat zij niet met jou bezig is en ik erger me omdat je niet alleen met mij bezig bent.
Je berichtje klinkt als het tweede. Als je het eerste bedoelde zou ik het toch anders brengen.
Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.
Ik

Hoi Rafaella,

Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.

Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??

ZIJ:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

Succes met alles.

Groeten,
Rafaella
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:20:53 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103539471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat zeg je wel letterlijk:

[..]

"niet alleen" kan ook als "er zijn meer anderen in het spel" ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:22:55 #153
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103539549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"niet alleen" kan ook als "er zijn meer anderen in het spel" ;)
:? Dat komt toch op hetzelfde neer? Dat het overkomt alsof picardmike wil dat ze alleen met hem en niet met andere chat/mailt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')