Uhm, nee niet echt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel een reden zijn om het te vragen.
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben toch wel 1 van de grote sponsors van datingsites als RP en Lexa. Beide een abonnement want voor niks gaat de zon op.
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.
Met andere woorden - je moet niet zo zeuren. Het gaat toch om de vrouwen met wie je wél mailt en date? En wat had je dan verwacht, 50 berichtjes? Serieus?
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick.
Maar uiteindelijk maar 1 chickquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.
Te kritisch? Gelul. Standaard smoes voor het niet regelen van vrouwen. Meestal door onzekerheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.
Dit dusquote:
Idd de vrouwen willen zo snel een zin horen of iets anders. Dat je niet eens zeker weet of je diegene wil hebben. En als je enigzinds wil daten gaan ze lopen zeuren dat ze niet zo snel zijn. Voor de dates die ik had heb ik echt veel moeite moeten doen(via rp). Paiq begint ook steeds meer op rp te lijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lulkoek. Mag ik op zijn minst het idee hebben dat ik er voor val? Dát mis ik dus.
Misschien juist omdat ik het meer iets voor vrouwen vind om zoiets te doen verbaasde het me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen kunnen anders ook heel verbolgen doen hoor.
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef Kattenkop het volgende:
Het laatste wat ik op een datingsite heb gedaan was een 'Sorry, geen interesse' verzonden. Ik dacht; wel zo handig én dan laat ik toch iets weten in plaats van geen bericht terug te sturen. Krijg ik een bericht terug met daarin: 'Arro-gant'![]()
![]()
Mannen..
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef picardmike het volgende:
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Verder heb ik gezien bij een vriendin wat voor'n berichtjes ze krijgt op RP. Geen wonder dat je afknapt en niks terugstuurt op mensen die je niet interessant vindt. Een beetje leuke meid krijgt zo 50 berichtjes per dag waarvan er 40 kansloos zijn.
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Vrouwen mogen best wat harder aangepakt worden en hoeven niet meer de hand boven het hoofd gehouden te worden. Alsof alles de schuld van de man is.
Nee? Kennelijk denk jij dat ik voor vrouwen op m'n knieen ga, en dat is gewoon onzin. Jij hebt kennelijk een of andere misvatting dat vrouwen verplicht zijn op je te reageren als je ze wat stuurt. Je bent een vreemde, ze zijn je niks verplicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Huwelijksaanzoeken, suffe verhalen over hoe ze de liefde van hun leven zijn, seksverhalen (soms redelijk extreme met SM d'r in), en soms gewoon ronduit beledigende opmerkingen. Maak maar eens een profiel op RP aan met wat foto's van een leuke meid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Ik heb wel eens mee mogen lezen, je lacht je echt kapot. Snapte ook meteen waarom ze mijn berichtjes altijd heel leuk vonden, maarja...wat zegt dat als je die andere pulp leest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ah, toevallig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hierquote:
Het profiel is opgesteld door PicardMike, weet je nog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Zie edit. Ik bedoel ze zijn niet van het niveau "hey schatje ik heb een pik van 20cm, you dig?".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
Die vallen mee, hoeveel krijg je d'r op een dag?
Edit: vallen mee bedoel ik dat ze niet enorm slecht zijn, deze zijn 'gewoon' slecht.
[..]
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |