quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon als een vrouw doen Lonewolf2003 "het klikt niet".
Die had ik afgelopen donderdag, maar de tweede date is alweer geplanned met dezelfde damequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik voel geen vonk, ik heb de neiging om te kotsen... je bent mijn soulmate niet...
't was gezellig, we bellen/smsen/sturen een ufo/ skypen/whatsappen
Oja en het kikt niet
Dat biedt perspectiefquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef palawan het volgende:
Die had ik afgelopen donderdag, maar de tweede date is alweer geplanned met dezelfde dame
Tjah, je kunt natuurlijk ook al die woorden gebruiken die niet van toepassing zou zijn wanneer wij een date zouden hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik voel geen vonk, ik heb de neiging om te kotsen... je bent mijn soulmate niet...
't was gezellig, we bellen/smsen/sturen een ufo/ skypen
Oja en het kikt niet
Ja, we waren het er ook al over eens dat het wel voor herhaling vatbaar wasquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, je kunt natuurlijk ook al die woorden gebruiken die niet van toepassing zou zijn wanneer wij een date zouden hebben.
Het klinkt stom, maar dat is natuurlijk uiteindelijk wel waar het op uit komt. Dat het niet echt klikte (wat mij betreft)quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon als een vrouw doen Lonewolf2003 "het klikt niet".
Ik heb dat standaard na 5 minuten al. Dan ga ik bedenken wat ik er nog uit wil halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat ik het toen nog niet zeker wist. Zat toen nog te veel in de flow van de date. Pas de volgende dag werd voor mezelf duidelijk dat ik geen behoefte heb aan nog een date.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, die date van afgelopen vrijdag vandaag weer gezien (had een oppas hond op visite, dus we zijn naar het strand geweest). Denk dat ik der wel erg tof vind. Eindelijk weer een kriebel in de pens
Je bent een i vergeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eindelijk weer een kriebel in de pens
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geloof na 6 paiq-dates het afgelopen halfjaar niet echt meer dat ik een klik ga voelen.
Ik heb dit jaar vijf dates gehad. Twee keer werd het "iets" (3 maanden en eentje 1,5 maand), een keer een paar dates maar verder niets en twee losse dates die niets werden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?
in de afgelopen 2 weken 5 dates gehad waarvan er nu dus 1 echt aan het hangen is. Beetje veel wel, maar het liep nu eenmaal zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?
Eén per maand, zo verschrikkelijk weinig is dat op zich niet volgens mij. Ben zelf ook het ene moment wat actiever dan het andere, dan kan ik vijf dates hebben binnen een maand, dan kijk ik er maanden niet naar om...tja, dan kom ik daar ook wel een beetje op uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt leuk, maar in de regel valt het helaas vaak vies tegen irl... Dat is mijn ervaring althans.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waar halen jullie ze toch allemaal vandaan ? 2, 3, 4 dates in twee weken.
Dat is makkelijk, zeven dates in een week moet ook wel lukken. Twee voordelen ten opzichte van jou zijn namelijk :quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik kom aan 2 sinds zomer 2010.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel een kwestie van nummers heh...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |