SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Lol......gelukkig zit ik een paar leeftijdcategorieen hogerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tweede date was niet veel beter: Ze moest om 00:30 thuis zijn.
Ze is bijna 23. :/
Leuke ouders heb je danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lol......gelukkig zit ik een paar leeftijdcategorieen hoger
Gaan we moeilijk doen???!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jammer joh. Ik drink geen bier
Immer!quote:
Kijk, ik heb dr aandacht!quote:
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dr aandacht!![]()
Maar ff serieus.
Gister op Paiq, weer iemand na een speeddate toegevoegd.
Leek redelijk leuk gesprek (op een depri mening dat het leven nutteloos is na) tot ze zich liet ontvallen dat ze een sigaretje opstak. Paar zinnen later hadden we het over jaren geleden en ik stelde mij voor dat ze wellicht toen bier dronk en shag rookte.. Beetje gekscherend bedoeld..
Opeens:
Zij: Weet je wel wat je zegt?
Ik: Natuurlijk, maar wat bedoel je?
Zij: Beetje mij de grond inboren!
Ik: Grond inboren?
Zij: Ik ben hier echt even helemaal stil van!
Ik:Ok
-inderdaad een stilte-
Zij: Weet je wel wat je doet?! Zeggen dat ik shag rook! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ik ben?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Ik: Oh, ik mag geen mening hebben?
Zij: Mij best maar ik wordt het beu dat iedereen maar wat roept! Jij probeert mij klein te krijgen he?!
Ik was aanvankelijk:![]()
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Dacht ik al dat ik alle gekken van Paiq wel gezien had, krijg je deze
Misschien alter-ego van PM ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Leek redelijk leuk gesprek (op een depri mening dat het leven nutteloos is na) tot ze zich liet ontvallen dat ze een sigaretje opstak. Paar zinnen later hadden we het over jaren geleden en ik stelde mij voor dat ze wellicht toen bier dronk en shag rookte.. Beetje gekscherend bedoeld..
Opeens:
-inderdaad een stilte-
Zij: Weet je wel wat je doet?! Zeggen dat ik shag rook! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ik ben?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Zij: Mij best maar ik wordt het beu dat iedereen maar wat roept! Jij probeert mij klein te krijgen he?!
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Ik denk eerder zn ex...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Misschien alter-ego van PM ?
Zie je wel wat je doet? Zeggen dat ze zijn ex is! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ze is?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!quote:
O ja, joh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je wel wat je doet? Zeggen dat ze zijn ex is! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ze is?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Nou jij bent ook wel een beetje een speciaal\vreemd persoon hoor Godshandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Opeens:
-inderdaad een stilte-
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
gister 3e date gehad met iemand van Paiq en voor het eerst gezoendDaarna toch weer elkaars eigen weg gegaan.. Ze is cute. (dit was 1 van die 2 die vriendinnen zijn. Ze geloofde niet dat ze allebei een oneliner naar mij gestuurd hadden
) Zei wel dat ik al door de vrienden keuring heen was zo te merken
De derde date pas gezoend? Voelde je op de tweede date niet al dat het goed zat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
gister 3e date gehad met iemand van Paiq en voor het eerst gezoendDaarna toch weer elkaars eigen weg gegaan.. Ze is cute. (dit was 1 van die 2 die vriendinnen zijn. Ze geloofde niet dat ze allebei een oneliner naar mij gestuurd hadden
) Zei wel dat ik al door de vrienden keuring heen was zo te merken
Doe het zelf nu eens een stuk rustiger aan. Merk dat als het snel gaat dat mijn interesse ook snel over is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:24 schreef macondo het volgende:
[..]
De derde date pas gezoend? Voelde je op de tweede date niet al dat het goed zat?
Omdat ik het toen nog niet zeker wist. Zat toen nog te veel in de flow van de date. Pas de volgende dag werd voor mezelf duidelijk dat ik geen behoefte heb aan nog een date.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zeg je het gewoon niet tijdens de date zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |