Volgens mij is in dit geval het symptoom aanpakken moeilijker dan de bron aanpakkenquote:Wens
Een soort medicijn, spoelmiddel of zalf voor op de anus zodat dat brandende gevoel weg is
Zoals er ook dingen gemakkelijk inglijden bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Smeer je anus in met vaseline, glijd 't er ook nog eens makkelijker uit
NOu je t zegt, je hoorde toch op tv over die toilet met zon spoeldouche voor op je anus, zou dat werken/quote:
Ja maar het ging nu om het eruithalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef MyLittlePony het volgende:
[..]
Zoals er ook dingen gemakkelijk inglijden bedoel je?
Nee, omdat...nee!quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef MyLittlePony het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n toilet met dit ding..
Zou dat uitkomst bieden?
Aanschaffen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef MyLittlePony het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat uitkomst bieden?
Mogelijk, denk persoonlijk dat het alleen voor de buitenkant een oplossing isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef MyLittlePony het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat uitkomst bieden?
Misschien goed m'n billen goed uit elkaar spreiden tijdens het spoelen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Mogelijk, denk persoonlijk dat het alleen voor de buitenkant een oplossing is
"Een prachtig fris gevoel"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef MyLittlePony het volgende:
[..]
Misschien goed m'n billen goed uit elkaar spreiden tijdens het spoelen..
Ik zal binnenkort zo'n model kopen en hier n recensie achterlaten...
Een beetje handige klusser maakt het zelf!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef MyLittlePony het volgende:
http://www.badkamerconcurrent.nl/geberit/aquaclean.html
Godverdomme kijk die prijzen eens!
Toepasselijk..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef BasEnAad het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Cash - Ring of Fire
Je moet ook gewoon luisteren naar je aars Maikuuul. Als die zegt tot hier en niet verder dan moet je dat respecterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb dit vooral na een stuk of 12 hotwings van de KFC.
Eet ik er 6, dan is er niks aan de hand, maar ga ik over een bepaalde grens dan kan ik het gewoon niet meer handlen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop