Tiptop duvelt de folders bij je op de stoep en rijden daarna als een maniak weer weg, tenminste zo gaat het hier in Belfeld...quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef datisstom het volgende:
Raar, kom ook dagelijks in de stad en heb er nog geen gezien.
Heeft tiptop trouwens ook een vestiging in Venlo?
Belfeld. Welke straat?quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tiptop duvelt de folders bij je op de stoep en rijden daarna als een maniak weer weg, tenminste zo gaat het hier in Belfeld...
Je bent toch niet stiekem m'n schoonvader he? :-Pquote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Klonk het volgende:
Ga ik niet noemen op het forum, in de buurt van de kerk, hou het daar maar op
Dacht ik ook... Ze zijn een tijdje weggeweest, maar sinds kort zie ik ze weer steeds vaker. Ook heel vaak bij de AH op t Pastoor Opheijplein of hoe t daar ook heet..quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er is toch een zero-tolerance beleid mbt zwervers op de Maasboulevard?
Voor de hele binnenstad, er komt alleen zo weinig van terecht. Op het moment dat de nachtopvang 's ochtends sluit trekken ze weer en masse de binnenstad in, em crashen dan of in het Nolenspark, of bij Benders of blijven een beetje ronddwalen in het centrum en de politie komt niet verder dan ID-controle, verder niks.quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er is toch een zero-tolerance beleid mbt zwervers op de Maasboulevard?
Als je dagelijks in het centrum moet zijn/werkt zal het je zeker opvallen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef datisstom het volgende:
Waarom heb ik ze nog nooit gezien dan?
Inderdaad ja, bij de Lidl hange ze ook regelmatigquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Voor de hele binnenstad, er komt alleen zo weinig van terecht. Op het moment dat de nachtopvang 's ochtends sluit trekken ze weer en masse de binnenstad in, em crashen dan of in het Nolenspark, of bij Benders of blijven een beetje ronddwalen in het centrum en de politie komt niet verder dan ID-controle, verder niks.
Zo niet, heb je oogkleppen op ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als je dagelijks in het centrum moet zijn/werkt zal het je zeker opvallen.
We hebben er anders genoeg!quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
's Morgens en rond 3 uur fiets ik altij door de binnenstad en nog nooit eentje gezien.
En nog een heleboel meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
Vette shit. Mijn sig staat eindelijk op Youtube!![]()
![]()
Ik zag het al ja! Nice! Dat concert was in het weekend van hemelvaart 1991. Mijn vader wilde er dolgraag heen, maar was te laat met kaarten kopen. Vervolgens is hij toen met mij en mijn broertje meegegaan op voetbalkamp in Maasbree. Mijn moeder bleef thuis. Bij thuiskomst kreeg hij te horen dat mijn moeder dat weekend samen met haar zussen toch bij dat concert was geweest. (Oom had een eigen bedrijf en had viavia nog kaarten gekregen.) Kwaad dat ie was!quote:
Whehequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zag het al ja! Nice! Dat concert was in het weekend van hemelvaart 1991. Mijn vader wilde er dolgraag heen, maar was te laat met kaarten kopen. Vervolgens is hij toen met mij en mijn broertje meegegaan op voetbalkamp in Maasbree. Mijn moeder bleef thuis. Bij thuiskomst kreeg hij te horen dat mijn moeder dat weekend samen met haar zussen toch bij dat concert was geweest. (Oom had een eigen bedrijf en had viavia nog kaarten gekregen.) Kwaad dat ie was!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Kom gewoon naar Kubke man, veel gezelliger
quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
Stappen in Helden heeft mij nooit aangesproken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef Platina het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef datisstom het volgende:
Bedoelen jullie met 'zwervers' niet gewoon al die meeuwen?
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dat volk dat rondhangt met hun blik bier in de knuisten en iedere dag weer om kleingeld "voor de nachtopvang" loopt te bedelen.
Daar zetten ze wel op in jaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Kleingeld meestal vragen ze 2 euro ofzo?
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Klopt, hij heet Michelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die gast met die Metro en Spits krantjes verkoopt is ook irritant, maar dat schijnt de zoon te zijn van rode Cor en de stoepehoer
Ah, dat joch dat misbruik door een buurman verzon en dat pa die vervolgens doodsloeg. Was nog een behoorlijk relletje toen in Blerick. Maar het blijven Tokkies.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat zeiden wij gisteren ook al tegen elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:26 schreef Klonk het volgende:
Gaat lekker trouwens, 3 overvallen in de gemeente binnen twee dagen en in Belfeld is het te vaak raak qua inbraken...
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Alweer! De enige winkel die ik weet hier op de Hogeweg is de Bristol, maar daar was dus niks te zien toen ik er langs fietste gisteren..twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 12:26:37Opnieuw overval op winkel: Er is zondagmiddag een gewapende overval gepleegd op een winkel aan de Hogeweg in Ven... http://t.co/NqFtYkEq reageer retweet
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Klonk het volgende:
Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben maar wat is er grappig aan een overval?
En dat tijdens de markt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef fratsman het volgende:
Nou weer in Blerick! de dierenkliniek aan de Helling/Antoniuslaan. Wtf is er aan de hand deze week?!?twitter:
Als je nieuws/een gebeurtenis snel wilt verspreiden is Twitter juist het ideale medium. Binnen no time is een groot gedeelte van de bevolking op de hoogte.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het feit dat de politie twittert. Dat dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 12-12-2011 om 15:04:53Politie onderzoekt overval op friture: Een friture aan de Nachtegaalstraat in Tegelen is zaterdagavond overvalle... http://t.co/31FEkOTC reageer retweet
Schijnt dat het de Bristol is geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
Hij had een nieuwe goedkope muts nodigquote:Op maandag 12 december 2011 19:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Schijnt dat het de Bristol is geweest.
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdagquote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Klonk het volgende:
Zondagmiddag toch ook nog een winkel aan de hogeweg?
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskampquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik heb iets gehoord van de C1000 in Blerick centrum zaterdag
Ik heb daar (lang geleden) gewerkt en spreek nog geregeld oud-collega's maar daar heb ik niks over gehoord...?quote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's dan de tweede keer, ergens in November is er ook een C1000 in blerick overvallen (of poging tot), of was dat die in de achterbuurt, sorry vastelavondskamp
quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Klonk het volgende:
Ik ben in de war, vergeet wat ik zei over de C1000, niet over de vastelavondskamp
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter wordenquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
een troost, waar je hierna ook gaat wonen, het kan alleen maar beter worden
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Zo te lezen lopen er nog genoeg drugsdealers rondquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Genooi een Yuppen-buurt. Mark my words.
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Klonk het volgende:
Die hoek van Venlo heeft volgens mij best veel profijt gehad van de enorme sloop en opknapbeurt daar
Heb medelijden met mijquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef fratsman het volgende:
Ik zei altijd dat wij in een achterbuurt wonen (Meeuwbeemd) maar toen ik laatst weer eens door het Vastenavondkamp fietste dacht ik "goh het valt bij ons best mee."
Dat is idd volgens mij nog vredigerquote:
Daar heb ik een aantal keren uitgeholpen bij de andere vestiging van mijn bijbaantjequote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef Klonk het volgende:
Oh, shit ja, dat hoert sinds kort ook bij Venlo
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Klonk het volgende:
internetten op de telefoon met autocorrect is niet altijd verstandig
Goed initiatief.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef fratsman het volgende:
http://petities.nl/petitie/stop-de-wietpas
Dat er überhaupt idioten hier in Venlo rondlopen die terug willen naar de situatie in de jaren 90.quote:
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 17:40 schreef Klonk het volgende:
Schat, ik ga even wat hout halen
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Whaha geweldig!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:40 schreef Klonk het volgende:
Schat, ik ga even wat hout halen
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Omdat er ook planken onder de auto zaten bleef de auto zelfs op een spoorwegovergang steken.
Mijn eerste indruk van de st1 is ook erg goed. Hopelijk weten ze dit vast te houden.quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Ruder het volgende:
zo hee st1 is wel echt een goede tent geworden is mijn conclusie tot nu toe
Venlo heeft zo af en toe wel zijn charmesaf en toe dan
Het was er afgelopen vrijdag wel stukken minder druk dan de vorige 2 weken maar wel heel erg gezelligquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk van de st1 is ook erg goed. Hopelijk weten ze dit vast te houden.
Nieuwe tent, iedereen helemaal enthousiast, eens kijken of dat over een jaar nog steeds zo is.quote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef Ruder het volgende:
Ja daar zat eerst club 6. Is een nieuw potje verf overheen gegaan en wat andere (positieve) aanpassingen. Ik mis alleen nog een rookmachine en een laser (wat mij betreft komen ze van de Kijkshop).
Was ook wel nodig dat deze weer open ging want het uitgaansleven in Venlo was erg karig het afgelopen half jaar
quote:
twitter:roy_d twitterde op maandag 19-12-2011 om 16:17:53Nog 30 cm... #maasboulevard http://t.co/AQnJSTEA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |