quote:
[Mijn flauwe mama kapster] Ik kan er niets bij knippen, alleen maar er af! [/Mijn flauwe mama kapster]quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kappertijd, alles eraf of gewoon bijknippen?
Nou snap ik dat je bril defect is, maar je hebt vast wel gezien dat ik het schreef.quote:
Ja, morgen weekend. Of niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik was druk aan het niksdoen. En me mentaal aan het voorbereiden op morgen..
Je vriendje was weg, een ex slaapt bij je thuis en een andere ex vraagt of je meegaat naar zijn hotelkamer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:33 schreef Ang3l het volgende:
Ohhhhh zat. En dan meegevraagd worden naar de hotelkamer van tygo
Laten we dat niet doen.
Tygo (Gernandt). Geen Tibo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je vriendje was weg, een ex slaapt bij je thuis en een andere ex vraagt of je meegaat naar zijn hotelkamer?
Owquote:
aaaah nee, dat meen je niet, dan ontneem je Kug's laatste reden om te levenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Was gewend dat sinds het nieuwe topicdeeltje open ding net als bij [Singles] het niet meer uitmaakt wie hem opent. Gewoon meteen BAM doorgaan. Je kunt toch niet meer 2 tegelijk openen
1336 puntnen had ik gisteren, met 1 woord leggen, marines, 70 punten bonus voor alle letters leggen, 2x tw en 1x dw, onwaarschijnlijk, maar echt gebeurt, ik heb getuigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat krijg je niet op je wordfeudje gesleept hoor
Omdat ik er mee op stap was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow![]()
Waarom wordt Ang3l meegevraagd naar de hotelkamer van Tygo?
Ik vind het een viezerik om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik er mee op stap was.
Wel een beetje een gladjakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |