abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103569680
Lang, heel lang, maar niet eeuwig. Op een gegeven moment heb je ze allemaal wel gehoord, en moet je ze even met rust laten.

(Zelfs al heb ik er redelijk wat.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 08:12:10 ]
pi_103572875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 05:45 schreef female81 het volgende:
Lang, heel lang, maar niet eeuwig. Op een gegeven moment heb je ze allemaal wel gehoord, en moet je ze even met rust laten.

(Zelfs al heb ik er redelijk wat.)
Ik had vroeger altijd muziek aan, maar nu zet ik het soms bewust uit, en kan dan prima van de stilte genieten.

En dat terwijl ik in mn vrije tijd ook aan muziek maken doe..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103573709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik had vroeger altijd muziek aan, maar nu zet ik het soms bewust uit, en kan dan prima van de stilte genieten.

En dat terwijl ik in mn vrije tijd ook aan muziek maken doe..
Dit. Door stilte (met of zonder reden, bijvoorbeeld hele dag hard werken), smaakt de muziek daarna nóg 10x beter... zou nooit zonder willen. Ik ben ook iemand die best twijfelt over 'liever' blind/doof, muziek heeft zoveel betekenis voor me...
pi_103592390
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Alsof je verplicht muziek leuk moet vinden. Ieder zijn of haar interesse.
Het ging ook niet over het verplicht zijn of gedwongen te worden om muziek te luisteren, want muziek luisteren dat doe je natuurlijk gewoon uit je eigen. Ik vond het gewoon raar dat ts daar haast nooit behoefte aan heeft omdat ik dat dus wel heb.

Maar aan de andere kant kan ik dan wel weer begrijpen dat iemand niet veel van films kijken houdt, sinds ik gerust wel een hele maand zonder kan :X
wil je erover praten...?
pi_103611837
Beetje zielig, blijkbaar is iedereen hier o zo muzikaal en wat zou het leven toch kut zijn zonder muziek. Wat moet de TS een apart figuur zijn. Word een beetje misselijk van deze elektronische muzikale elite.

TS: je bent de enige niet en misschien zit er wel groei in / denk je er ooit anders over :).
pi_103611890
Heeft mijn moeder ook!
Worry is a misuse of imagination
pi_103611960
Zet eens wat country op...
pi_103612548
Muziek kun je je mee acccoocieeren (?? Typ het via ipod). In ieder geval hou ik meestal van muziek, omdat het emoties oproept of het heel goed past bij een droom of dagdroom een gedachte / nostalgie, of me voorstel dat ik het spel speel, etc. Etc..

Met liefdesliedjes als je net strontverliefd bent tot metalrock wanneer je je een gevecht inbeeldt of sport.
pi_103613091
Ik luister toch wel enkele uren per dag muziek.

Of het echt gezond is weet ik niet. Muziek kan me enorm raken en ik heb soms het (wellicht vreemde) vermoeden dat ik mezelf er een beetje gek mee maak.
Spijt
pi_103613910
Tja, ik houd van muziek. Muziek/melodie brengt nou eenmaal emotie met zich mee en ik denk dat iedereen dat anders ervaart. Er zijn mensen die van klassieke muziek houden, van snoeiharde en technische metal, maar ook van Jan Smit en Frans Bauer. Iedereen zoekt wat anders in muziek; emotie (verdriet, liefde, boosheid etc..), melodie, iets experimenteels, iets technisch... En sommige mensen hebben hier niets mee en nemen genoegen met pop-muziek doordat het simpel en toegankelijk is, of zelfs geen muziek. Dat kan, ik zou er niet teveel mee zitten. Misschien kom je ooit nog eens wat tegen wat je wel aanspreekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')