Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je ze niet zou gebruiken, dan zou je er na 2/3 weken al uit zijn wie gratis is etc
voor mij maakt het niet uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?
Maar goed, aan de andere kant moet iedereen spelen zoals ie wil.
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?
Maar goed, aan de andere kant moet iedereen spelen zoals ie wil.
Pa+rick van manutd brengt naar mijn weten altijd binnen 1/2/3 weken een data-update uit met de verbeterde namen etc. verkeerde contracten zoals bij bony een gelimiteerde som dus die kan je heel makkelijk ophalen bij Vitessequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ga nu maar eens een game opstarten, heb geen zin om in de editor te gaan kutten voor die namen. Hopelijk werkt de patch dadelijk ook met savegames
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.htmlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pa+rick van manutd brengt naar mijn weten altijd binnen 1/2/3 weken een data-update uit met de verbeterde namen etc. verkeerde contracten zoals bij bony een gelimiteerde som dus die kan je heel makkelijk ophalen bij Vitesse
ah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html
Maar goed daar kutten ze weer met shirtjes en die staan hier nu wel allemaal goed
Ging mij nu alleen maar om de namen van de competities
Zoals duitse eerste divisiequote:
jep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat kon eerst niet? Kan je btw nog converteren naar klassiek???
Volgens mij kon je bij FM11 geen coach worden van Nederland onder 21 of onder 19. En als je met converteren naar klassiek een tactiek bedoelt, jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat kon eerst niet? Kan je btw nog converteren naar klassiek???
van die link die ik heb gegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb een hekel aan Janko, dus die wordt verkocht. Bony en de Jong samen in de spits denk ik... Wellbeck wordt ook nog verhuurd aan mij
Mega Facepack ook erop staan. Zijn Engelse spelers enzo tenminste ook zichtbaar met een mooie foto
en een ander uiterlijkquote:
Wellbeck werd in mijn game gehuurd door Twente. Maakte als vleugelspeler 12 doelpunten in vijf wedstrijden :squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb een hekel aan Janko, dus die wordt verkocht. Bony en de Jong samen in de spits denk ik... Wellbeck wordt ook nog verhuurd aan mij
Mega Facepack ook erop staan. Zijn Engelse spelers enzo tenminste ook zichtbaar met een mooie foto
Jep. Al die links heb ik gebruikt. Facepack, Logo's en shirts. Ziet er prima uit nu!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van die link die ik heb gegeven?
Cool coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jep. Al die links heb ik gebruikt. Facepack, Logo's en shirts. Ziet er prima uit nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |