Dat bewijst maar weer eens de domheid van die mensen. Erg naïef om te denken dat je er met zulke acties goed vanaf komt op televisiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij waren die mensen ook niet zo blij met de tweede herhaling toen en hebben ze dat geprobeerd tegen te houden. Nu dan maar voor de derde keer op TV![]()
Die ouwe had op z'n werk verteld over de situatie en z'n collega's reageerden begripvol. Die waren natuurlijk als de dood dat ze ook getreiterd zouden worden als ze eerlijk zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens de domheid van die mensen. Erg naïef om te denken dat je er met zulke acties goed vanaf komt op televisie. Dat buiten ze natuurlijk tot op het bot uit.
Bij dat spanddoek had ik al zoiets van 'die lui sporen niet'. Dat doe je toch niet.
Ja, gisteren gedaan en destijds ook al eensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef Montagui het volgende:
Je moet het oorspronkelijke topic nog maar eens lezen!![]()
[rtl] Bonje met de buren #5 HELP de buurman heeft een boom
Er wordt in gereageerd door (uiteindelijk) 2 dochters van de klagers, en ook door een 'buurman'.
moet vast nog ff een weekje brommen tijdens de opnamesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:57 schreef Disana het volgende:
Die meid lijkt me ook geen lieverdje, en het zal wel niet voor niets zijn dat we de vriend niet te zien krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |