quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, maar het is vrijdag en we hebben het over cakejes? Bite me als ik wat verbaasd ben.
Je-weet-wel cakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, maar het is vrijdag en we hebben het over cakejes? Bite me als ik wat verbaasd ben.
Voer iemand een aantal van die jeweetwelcakes en het lukt vastquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
Ik wil 3 november naar een dansvoorstelling. Wie wil er mee?
Ah toeeeee
Chocolade-met-noten-cakes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voer iemand een aantal van die jeweetwelcakes en het lukt vast.
Gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voer iemand een aantal van die jeweetwelcakes en het lukt vast.
Gelukkig geen contrast met je normale posts ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. is sowieso goed bezig.
Eerste cupcakes:
[ afbeelding ]
Eerste taart (voor haar pa's verjaardag):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig geen contrast met je normale posts dit.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. is sowieso goed bezig.
Eerste cupcakes:
[ afbeelding ]
Eerste taart (voor haar pa's verjaardag):
[ afbeelding ]
Zo erg ben ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
mrs stbabylon heeft ook een elektrische muffinbacker, soort van dik wafelijzer. Komen hele schattige mini-muffins uit waar je nog prima een 200g marsepein op kunt doen
Zij is beter, maar ik kan zelf ook wel dingen maken. Vind het nog leuk ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dan weer niet
Maar de eerste jaren toen ik Sinterklaas vierde bij de schoonfamilie vroeg ik altijd keukenspullen.
Bakvormen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |