dm... pm... meets waar je de namen van kentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ik een nieuwe topic moest maken
Ik heb trouwens ook feestboek.. Hoe doen jullie dat zonder je naam hier neer te zetten??
(elkaar opzoeken)
Hoe dat dan zo Zo lief ben ik niet hoor. Ben een behoorlijke pestkop eigenlijk en soms ook wel echt een teringwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:38 schreef Tammymara het volgende:
Ga je steeds liever vinden, haha!!
Als je maar doet waar je je fijn bij voeltquote:Dank je wel. Maar kleren kopen is gewoon een stuk leuker nu en geloof dat het alleen beter word als ik die laatste vijf kilo nog kwijt ben....En dan is het alleen nog maar op gewicht blijven en dat is helemaal simpel....
Ik heb je ook toegevoegd net! Dat hele teringwijf enzo mag ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe dat dan zo Zo lief ben ik niet hoor. Ben een behoorlijke pestkop eigenlijk en soms ook wel echt een teringwijf
[..]
Als je maar doet waar je je fijn bij voelt
Mooi dat het goed gaat
Ik heb je toegevoegdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef Tammymara het volgende:
Welterusten!
PS Ik ben bij Princessa aan het kijken maar ik herken helemaal niemand dus zoek maar in haar lijstje , mijn naam verschilt niet veel van mijn nick haha........
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef Tammymara het volgende:
Welterusten!
PS Ik ben bij Princessa aan het kijken maar ik herken helemaal niemand dus zoek maar in haar lijstje , mijn naam verschilt niet veel van mijn nick haha........
Volgens mij wordt hier inderdaad flink afgereageerd, en meegeleefdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Fok is gewoon een goeie afreageerplek
Eigenlijk ben ik een heel lief meisje wat roze nagellakjes en pastel roze oogschaduw op heeft. Ik ben eigenlijk 12 en woon nog bij mams thuis
Same, betrap mezelf er steeds vaker op dat ik hardop zit te lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vermaak me kostelijk hier
Ja een lach en een traan maar zo hoort het ook.
Ik lag daarnet echte helemaal dubbel om de poepverhalen
Hahaha mooi! Zo scheld ik veel meer dan ik al deed. Gewoon omdat de zaadsletten je hier om de oren vliegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk toch, ik hou ervan
Soms roep ik ook in real life Fok termen... da's weer wat minder, behoorlijk onbegrijpelijk voor anderen enzo
LOL!!!!EINZ!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha mooi! Zo scheld ik veel meer dan ik al deed. Gewoon omdat de zaadsletten je hier om de oren vliegen
Té leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Zit ik in de auto (met gristelijke kutstagiaire naast me) ineens te gillen: Gore zaadhoer!
Rijdend door Den Haag centrum zijn er genoeg situaties die dit uitlokken bij me![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Same, betrap mezelf er steeds vaker op dat ik hardop zit te lachen
OV is zeker kut... alleen die gillende negers en trommelende marokkanen alleen al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zit ik achter de laptop, gaan mensen opeens vragen wat er zo grappig is en dan had ik het geeneens door.
Oh hai! Het openbaar vervoer is kut en jullie kletsen veel op avonden dat ik niet online kan!
OV was nu kut door vertragingen enzo. Zat dan ook de hele avond in de trein. Dus kon wel mobiel op fok, maar dat vind ik niet zo relaxt en ik had een interessant boek en daarna gesprekken met willekeurige medereizigers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV is zeker kut... alleen die gillende negers en trommelende marokkanen alleen al.
Was je wel iets leuks aan het doen vanavond?
Wat is je echte naam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, ik wil jullie ook op Facebook!
I likequote:
Dat heb ik dus zitten doen sinds ik thuis kwam (een uur geleden!).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vanavond in de file alles bijgelezen wat jullie vandaag overdag hadden zitten ouwehoeren (= VEEL!)
Ilse.quote:
Heb je toegevoegd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus zitten doen sinds ik thuis kwam (een uur geleden!).
[..]
Ilse.Ik heb Sharaan wel en heb via haar net Lindy toegevoegd.
Ik heb jou uitgenodigd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben niet zo slim dat ik mensen kan vinden via -via
Tammy en BBQ staan bij mijn laatste 'A is vrienden geworden met....'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb jou uitgenodigd!
BBQ-kip, ikwiljouook.
Aaaahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit foto's te kijken van de bruiloft van 2 vriendinnen, zo leuk!
Nou, ze zijn niet met elkaar getrouwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
AaaahAls in vriendinnen die samen getrouwd zijn? Ik krijg er altijd jeuk van, zo van shiiiiiiittt NU MOET IK OOK en snel snel snel!!!
Bij die engnek zeiden mijn man en ik meteen: PEDO!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef Tammymara het volgende:
Die is volgens mij ook de chef
Nee volgens mijn man.. Ik dacht die engnek met die staart
Ik ben Nquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dan moet ik wel weten wie me toevoegt.
Yeuy.quote:
Ja, dus wanneer komen de mini Fok-kindjes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik veel FokSpakk irl... Scheelt dat ik mr. Sq ook via fok kenvoor niet-fokkende vrienden is het vaak abracadabra...
Ik heb je voorstellen gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yeuy.
Ik weet ook niemands echte namen (behalve Lin dan, maar dat telt niet) dus ik kan niemand vinden.
Mijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik veel FokSpakk irl... Scheelt dat ik mr. Sq ook via fok kenvoor niet-fokkende vrienden is het vaak abracadabra...
Donequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:21 schreef Tammymara het volgende:
Joysa, kun je mij dat ook even doen
Ik weet morgen al niet meer wie wie is maar ja.
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijnabracadabraad mij er uit
die gebruikt allemaal afkortingen uit games enzo die ik gewoon echt niet begrijp
![]()
Toen ik aangenomen was stuurde ie GZ!!! congratulations
Melz heeft 600 vriendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik sta bij Sharana op facebook. Die met de cupcake als avatar
Dat zag ik ook al, daar ga ik echt niet tussen zoekenquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:21 schreef Tammymara het volgende:
Joysa, kun je mij dat ook even doen
Ik weet morgen al niet meer wie wie is maar ja.
Dat! Das moeilijk zoeken hoor. Maarrem, Hogwarts?quote:
Ja die jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Dat! Das moeilijk zoeken hoor. Maarrem, Hogwarts?
You're welcomequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef Tammymara het volgende:
Sorry voor degenen die mij niet kennen dat ik jullie heb toegevoegd, Joysa schuld! (Dank je wel J)
En dat! Ik ben dus Ilse, dat wisten jullie als het goed is al, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
You're welcome
En jij bent nog wel te herkennen vanuit je UI met je profielfoto
Iedereen kent Laurent toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hey waar ken jij Laurent van?
Van 3 jaar verkering...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hey waar ken jij Laurent van?
Ja, heksen zijn hetquote:
Whooooooo!quote:
Geeft niet, hij kende toen al iedereen op aarde, is geen fuk veranderd. Crapforum zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
die had ik ff niet verwacht
RTL 5 is sexreclame!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
RTL5 Wie is de chef, echt, iedereen, kijken naar David!
ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Surprise
It will haunt me forever
Heb ik zoveel teruggespoeld dan net toen ik ging pissen?quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik zoveel teruggespoeld dan net toen ik ging pissen?
Haha dat verhaal ken ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje kreeg een huurflatje in eindhoven. Dus wij de eerte dag klussen, stond er op een muur allemaal streepjes (van lichaamslengte) en daarachter voornamen geschreven. Ik herkende het handschift van lau meteen en kon dus ook de overige crappers al snel herleiden.
Ik bedoel, what are the odds? It really haunts me
heeft ie dat verteld ja? Lollerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha dat verhaal ken ikVaagheid
Die negers stoppen er ook niet eens moeite in he... echt, die spelling is zoooo om te huilen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:43 schreef Tammymara het volgende:
Wat flauw, dat doe je toch wel even voor Johnbosco Azi? Kleine moeite!
Net5 is mijn held in de nachtelijke uurtjes. De series zijn kut, maar ze doen tenminste geen pron!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog 10 minuten Traumacentrum op 6, ook altijd goed
Waar is dat hendig veur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en wat ik nog even wil delen: Kruidvat nagellakeremover pompflesje!Heb ik meteen gekocht, wel wat duurder maar dan vul ik hem daarna gewoon bij met de normale.
Comedy Central tot 5 uur, dan begint die hoerige kut Dora met die enge schreeuwende aap Diego ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Net5 is mijn held in de nachtelijke uurtjes. De series zijn kut, maar ze doen tenminste geen pron!
Moet dan altijd denken aan een sketch van Theo Maassen, zal hem even opzoeken, heerlijke vent datquote:
Hihi dat. Maar is handig want je hebt maar 1 hand nodig om remover op je wattenschijfje te krijgen en je kan niet meer veelsteveel doen zodat je watje verdrinkt. Oh en, als je hem laat vallen zit het niet overal.quote:
Ah, ok, da's goed om te weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi dat. Maar is handig want je hebt maar 1 hand nodig om remover op je wattenschijfje te krijgen en je kan niet meer veelsteveel doen zodat je watje verdrinkt. Oh en, als je hem laat vallen zit het niet overal.
Da's weinig! Ik vlieg echt door dat spul heen. Fuuu, moet nagellak er ook nog afhalen voordat ik ga slapen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, ok, da's goed om te weten.
Ik heb nu nog een flesje van 200 ml van de Hema dus daar doe ik nog wel even mee
Ken 'em niet vinden. Is een stuk over dat eerst iedereen in Afrika woonde en dat er toen een groepje verder wilden kijken richting Europa enzo, maar de Afrikanen wilden niet mee. En dat ze dan later niet moeten gaan zitten zeiken als ze honger hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet dan altijd denken aan een sketch van Theo Maassen, zal hem even opzoeken, heerlijke vent dat
Ik beloof dat ik morgen zal gaan lakken, excusesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Da's weinig! Ik vlieg echt door dat spul heen. Fuuu, moet nagellak er ook nog afhalen voordat ik ga slapen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik morgen zal gaan lakken, excuses
ja die ken ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken 'em niet vinden. Is een stuk over dat eerst iedereen in Afrika woonde en dat er toen een groepje verder wilden kijken richting Europa enzo, maar de Afrikanen wilden niet mee. En dat ze dan later niet moeten gaan zitten zeiken als ze honger hebben.
Hij vertelt het leuker uiteraard, maar die scammers zijn echt van die Afrikanen die zijn blijven hangen in die stap van de evolutie... treurig eigenlijk
quote:
Ik ook weer... ik was het afgeleerd, maar sinds mijn iPhone is het wel erg makkelijk steeds te kijken... argggg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die ken ik
theo
godver ik ben fokaholic
Ga slapen jij!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die ken ik
theo
godver ik ben fokaholic
Ritme?quote:
SLAPEN JIJ!quote:
Parkinsonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben nu maar aan het kijken of er nog nieuwe klinimetrie is bij Parkinson
Ja, wat doe je eraan...quote:
He-le-maal niks. Ik kan het weten, m'n mama heeft hetquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagelinspiratie!
http://chickypicky.net/?p(...)&utm_campaign=wahoha
Die Domo is echt geweldig!
Als mijn nagels lang genoeg zijn ga ik die maken
* BBQ-kip doel heeft
[ afbeelding ]
Oh, dan blijf ik binnen.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Even delenNagelblogster die recent d'r diploma nagelstyliste heeft gehaad heeft dit bij een ander gemaakt
Mijn taalnazi huiltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet altijd zo glimlachen van die advertenties op tinypic
[ afbeelding ]
Ja over 3 weken is dat over, dan moet ik gewoon 4x per week naar de uni, en op mn vrije dag werken (en zaterdag) goh ik ga me bijna zielig voelen.quote:
kwants?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:45 schreef milka82 het volgende:
Wat is er lekkerder dan kakken,de keutel naar beneden laten zakken.... Wat is er lekkerder dan poepen,de keutel door je billen laten floepen....
Hee facebookers,ik wil ook bij de club!
Mirjam K. (sta al bij Puckzzz) en het laatste deel van mijn achternaam is een klein zwart beestje
Het lijkt wel een rebusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef Joysa het volgende:
....*zwart klein beest*
1 letter veranderen = stof soort
senks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl deelt wat sterke koffie rond
Jaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankzij mijn rebus, toch toch toch toch?
Beuk ze aan de kant. 'Oh sorry, jullie stonden in de weg'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die pal voor de lift gaan staan te vergaderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brrr. Wat een mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
goeien blogpost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
disclaimer
Welke is van jou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:37 schreef BGTes het volgende:
* BGTes laat een comment achter
Let the shitstorm come.
Ik sta nu nog bovenaan. Ik bouw het.. rustig opquote:
Je bent vergeten om allerlei glimmende goedjes onder je ogen en op je lippen te smeren! Nou verdien je mijn adoratie als 11-jarige niet meer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan dat ooook
[ afbeelding ]
ik ga ook bloggen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Je bent vergeten om allerlei glimmende goedjes onder je ogen en op je lippen te smeren! Nou verdien je mijn adoratie als 11-jarige niet meer!
En niet duckface genoegquote:
ik weet het... ik kan beter, maar op kantoor zijn er grenzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En niet duckface genoegEcht.... je kan er helemaal niks van skjoe...
quote:De wereld zal vrijdag 21 oktober vergaan, voorspelt eindtijdprofeet Harold Camping. Na twee eerdere voorspellingen weet hij nu echt zeker dat aan dit aardse leven een einde komt.
Precies. Je moet echt veel harder werken dan de gemiddelde 20-jarige die EN een studie volgt EN 12 uur per week werkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry SQ maar beautybloggen is echt heel hard werken, ik denk niet dat je dat aan kunt
die oranje (sensitive and peeling)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Chicks,
Welke OPI Nail Envy (of andere lak) is het beste te gebruiken als je nagels wel sterk zijn maar soms de bovenkant er af bladdert?
Goeden lookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan dat ooook
[ afbeelding ]
ik ga ook bloggen
oh, maar dat doe ik al, als dertigjarigequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Precies. Je moet echt veel harder werken dan de gemiddelde 20-jarige die EN een studie volgt EN 12 uur per week werkt.
Er zijn ook bepaalde beautybloggers die in de 40 zijn, en die zijn veeeeeeeel rimpeliger dan jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat doe ik al, als dertigjarige
Ik ben er te oud voor... ik heb al alabastine nodig voor m'n rimpels
Ja, maar je moet ook geen baan hebben, je moet fulltime bloggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat doe ik al, als dertigjarige
Ik ben er te oud voor... ik heb al alabastine nodig voor m'n rimpels
ohja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook geen baan hebben, je moet fulltime bloggen
Ja ik knip ze altijd een beetje bij, heb anders net de wenkrbauwen van een opaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net alsof je ze wilt pesten
Dat wilde ik ook zeggen ja, het lijkt wel pesten! Wat een ontzettende kleutersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Net alsof je ze wilt pesten
nog erger: senioren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen ja, het lijkt wel pesten! Wat een ontzettende kleuters
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:29 schreef milka82 het volgende:
Jeeeej,ik mag ook bij de club! Groetjes Mirjam Kreetkever
Heb nu nog steeds geen idee hoe jij er nou uit ziet, ook al is het dan facebookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:29 schreef milka82 het volgende:
Jeeeej,ik mag ook bij de club! Groetjes Mirjam Kreetkever
ze heeft hier wel eens fotootjes geplaatstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb nu nog steeds geen idee hoe jij er nou uit ziet, ook al is het dan facebook
Maakt de keuze wel makkelijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:43 schreef Mss het volgende:
Wij hadden gisteren een hospiteeravond. Komt meer dan de helft niet opdagen
Dan heb ik die vast wel gezien, maar er komt nogal eens een foto langs hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft hier wel eens fotootjes geplaatst
Goed gevulde blonde friezin
so far de kamernood in 020quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:43 schreef Mss het volgende:
Wij hadden gisteren een hospiteeravond. Komt meer dan de helft niet opdagen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik hoef iig geen besmettingsactie meer op touw te zetten
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen die sneu zijn, maar waar je zó blij van kan worden: denken dat je duoverpakking Liga al leeg is, maar ontdekken dat de tweede er nog in zit.
Inmiddels heb ik de donkere verf weer laten wapperen maar zal vanaaf eens kijken of ik der iets op kan zetten.. Maak de foto's altijd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb nu nog steeds geen idee hoe jij er nou uit ziet, ook al is het dan facebook
Ja echt he. Sommigen hadden woensdag nog bevestigd dat ze zouden komen. Echt heel lamequote:
Stop een briefje onder hun ruitenwisser. ´Het is een openbare parkeerplek´quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef milka82 het volgende:
Heb nu al mijn tweede briefje onder de ruitenwisser van de auto binnen anderhalve dag...
"willen jullie voortaan de auto in je eigen straat parkeren'![]()
Let wel: de auto staat er sinds gisterochtend, schuin tegenover mijn huis (nog geen 30 meter) op een openbaar parkeerterrein.... Pal voor het huis van het gluurwief hier, dat dan weer wel. Ik ga door met briefjes sparen![]()
Jammer is wel dat ik vanochtend even weg moest en dat ze toen snel hun eigen auto uit de garage hebben gehaald en neer hebben gezet, maar zodra die vanavond weer in de garage staat
Oh myquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef milka82 het volgende:
Heb nu al mijn tweede briefje onder de ruitenwisser van de auto binnen anderhalve dag...
Let wel: de auto staat er sinds gisterochtend, schuin tegenover mijn huis (nog geen 30 meter) op een openbaar parkeerterrein.... Pal voor het huis van het gluurwief hier, dat dan weer wel. Ik ga door met briefjes sparen![]()
Jammer is wel dat ik vanochtend even weg moest en dat ze toen snel hun eigen auto uit de garage hebben gehaald en neer hebben gezet, maar zodra die vanavond weer in de garage staat
Wat een klerewijf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
ik snap dat echt niet. Ik krijg daar echt eenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef milka82 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef milka82 het volgende:
Ach, het zijn een stel oude gluurmensjes die in de herfst van hun leven het niet kunnen hebben dat wij in de bloei van ons leven zitten denk ik.. Toen we hier twee jaar geleden kwamen wonen kregen we ook al commentaar (Kijk, ze trekken er zo in, hetzelfde spul hangt nog voor de ramen. Ja und? het waren nog prima luxaflex, ondertussen vervangen door iets anders, maar toch)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef milka82 het volgende:
Ach, het zijn een stel oude gluurmensjes die in de herfst van hun leven het niet kunnen hebben dat wij in de bloei van ons leven zitten denk ik.. Toen we hier twee jaar geleden kwamen wonen kregen we ook al commentaar (Kijk, ze trekken er zo in, hetzelfde spul hangt nog voor de ramen. Ja und? het waren nog prima luxaflex, ondertussen vervangen door iets anders, maar toch)
dat krijg je als je geen doel (meer) hebt in je levenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef milka82 het volgende:
Zij gaat nu anderen aansteken. Gedeelde smart is halve smart hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap niet dat mijn collega nu weer verhuist, net na mijn hoestbui. Ik had 'r toch al ziek gemaakt
mag ik haar komen schoppen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap niet dat mijn collega nu weer verhuist, net na mijn hoestbui. Ik had 'r toch al ziek gemaakt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben wij dezelfde buren? Die van mij gaan serieus 25 x per dag naar de schuur zodat ze bij ons in de woonkamer en keuken kunnen kijken...met commentaar erbij dat we het zeker te druk hebben voor de afwas![]()
En als iemand van 'hun' plek af gaat zetten ze snel hun eigen auto neer, ik snap het gewoon niet. Je bent toch geen 82 geworden om zo te gaan doen, bleh![]()
![]()
heb jij geen vaatwasser, kip??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben wij dezelfde buren? Die van mij gaan serieus 25 x per dag naar de schuur zodat ze bij ons in de woonkamer en keuken kunnen kijken...met commentaar erbij dat we het zeker te druk hebben voor de afwas![]()
En als iemand van 'hun' plek af gaat zetten ze snel hun eigen auto neer, ik snap het gewoon niet. Je bent toch geen 82 geworden om zo te gaan doen, bleh![]()
![]()
oh ja, natuurlijk! Duhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij gaat nu anderen aansteken. Gedeelde smart is halve smart he
Ja, dat zei ik tegen dr. Dat het zo heerst en dat ze het dus van iedereen kan hebben. Maar ze is er stellig van overtuigd dat het door mij komt, want ze is nooit ziek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:52 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: je moet eens kijken op internet hoe ver een nies de speeksel met virusdeeltjes kan wegblazen, ook mét je hand ervoor.
Conclusie: het boeit niet waar je zit (zeker met airco wat alles rond pompt), je wordt toch wel besmet binnen 100 meter ofzo
Simpele mensen zijn zo frustrerend. Je zou der es goed op de bek moeten pakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik tegen dr. Dat het zo heerst en dat ze het dus van iedereen kan hebben. Maar ze is er stellig van overtuigd dat het door mij komt, want ze is nooit ziek.
(leuke is, zij snotterde al voordat ik klachten had, twee weken geleden. Ik denk gewoon dat zij mij juist heeft aangestoken, wat een mop.)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Simpele mensen zijn zo frustrerend. Je zou der es goed op de bek moeten pakken
hrrrr, maak me gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef Loqi het volgende:
Lekker zon dikke fluim naar binnen duwen![]()
(ik maakte mezelf misselijk met deze zin)
Dan loop je naar dr toe, kijk je dr aan, dan eerst even flink je neus ophalen, zo achter in je keer roggelen, je weet wel, lekker je mond vol halen met die fluim.. en dan vol op die bek, *plufh* hop zo bij haar die bal snot naar binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |