quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Dhaha het volgende:
Ja ik heb nog wel 1 mobiel internet hier liggen voor je, DM maar
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef rubenhkoster het volgende:
Hoe stuur ik in godsnaam een DM :$ #bennieuwhier.
En WiFi is niet zo makkelijk op school en van school - huis..
Doe zelf eens zoeken. Je hebt het knopje ''nieuw topic'' ook kunnen vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef rubenhkoster het volgende:
Hoe stuur ik in godsnaam een DM :$ #bennieuwhier.
En WiFi is niet zo makkelijk op school en van school - huis..
Ga eerst maar is op onderzoek uit waar je dit topci het beste neer had kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:26 schreef rubenhkoster het volgende:
Hoezo denkt toch iedereen dat ik 12 ben? Ik zit in VWO 6 en ben 18 jaar? ;/ maar dat zal ik niet posten vriend ;p
Ben je al een keer legaal ''druk'' geworden?quote:
Gestalkt, door wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef rubenhkoster het volgende:
Help. Ik word gestalkt. Hmm jawel hoor hoezo? ;d
Moet je ook opletten en niet internetten.quote:
blijkbaar niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef rubenhkoster het volgende:
Hier in het saaie noorden heb je 1 of 2 tegenliggers en ik let wel op hoor? ö
Ze zegt toch van niet?quote:
God heeft geen mobielquote:
Nieuwe spelling? Die houden we erin.quote:
TS heeft geen vrienden om bij te zitten in de pauze en grijpt daarom z'n telefoon erbij alsof het lijkt dat hij vrienden heeft, maar dan niet ter plekke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef rubenhkoster het volgende:
Gezocht, het goedkoopste internet voor op je mobiel!
Niet aankomen met WiFi ofzo, maar ik zoek GPRS zo goedkoop mogelijk, maakt me niet uit of het TERING traag is. Ik wil gewoon een beetje kunnen twitteren in pauze's en onderweg naar huis.
Anyone idea's?
Goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |