Draaiden ze daar net echt ff Stockholm Syndromequote:
bye bye man bye byequote:
Meer het feit dat ik er niet was en opeens topic dichtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
En Pino is lief, ik wist geen TT te verzinnen...
Learn to take a complimentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer het feit dat ik er niet was en opeens topic dicht.
Goede keuzequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net m'n iPhone 4S gereserveerd
Ik denk altijd maar zo: slapen is ook een werkwoord. Dus ik heb er ook alweer bijna een dag op zitten vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, heb alweer 2,5 uur gewerkt! genoeg voor vandaag
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb 'm sinds begin deze week. Errug fijn toestel
.
Ik heb m'n oude UI er maar weer bijgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: slapen is ook een werkwoord. Dus ik heb er ook alweer bijna een dag op zitten vandaag
Ik gebruik nog steeds de 2G en 3Gs... Pas geleden de achterkant van m'n 3Gs laten vervangen, dus die kan weer ff mee. 2G blijft toch het meest robuuste toestel met z'n aluminium achterkant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen
Mijn 3Gs heeft't een maandje of 2 geleden begeven(net na de garantie uiteraard). Zit nu met een oude 2G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |