Goed ontbijt, neem maar meequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:48 schreef Juminelle het volgende:
M'n dieet begint weer goed![]()
[ afbeelding ]
Lazy ass.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lazy ass. Party Hardy die in 1 nacht energie voor de aankomende week erdoorheen knaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sounds goooodquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb om een uur of half 5 ontbeten met een broodje kip, een broodje garnaal en een gevulde bara met kip.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb om een uur of half 5 ontbeten met een broodje kip, een broodje garnaal en een gevulde bara met kip.
Whehe, nee, Appelsientje Multifruit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ziet er goed uit man. Wel weggespoeld met FernandesTM daarna natuurlijk toch?
Inderdaad. Gelukkig kan ik een uur onder de warme douche staan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is in de avond en vooral nacht inderdaad ijskoud, laat staan over een maand of 3. Winter van 6 maanden
.
Heb ik net gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig kan ik een uur onder de warme douche staan.
quote:
Hebben ze bij jullie in het dorp niet denk ik hè?quote:
Klopt nog ook ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie in het dorp niet denk ik hè?Maar ver hoef je er niet voor te reizen jwt.
Met een heerlijke jus'tje erbijquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef krioro het volgende:
Roti is heel makkelijk te maken, kun je zo zelf doen, hoef je alleen massala te halen bij een toko, en de roti-platen en kouseband (de rest is 'gewoon' spul).Maar hier in 013 kun je het ook afhalen (zou alleen niet weten waar ze goeie hebben aangezien ik het altijd thuis eet).
Met een lekkere stamppot is ook niks mis verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |