Voordat je je leven naar haar hand zet hoort ze eerst munitie te hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig![]()
maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshaken
Ik zie het persoonlijk zo:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.
Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:38 schreef firefly3 het volgende:
Nah, je gaat niet leren dansen voor haar alleen als je het zelf leuk vind.
totaal mee eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.
Waar vind je zelf onder vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk zo:
anorexia - mager - ondergewicht - slank/normaal - overgewicht - dik - obesitas
En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas.![]()
Dat vind ik een prima rijtje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk zo:
anorexia - mager - ondergewicht - slank/normaal - overgewicht - dik - obesitas
En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas.![]()
Ze houden juist rekening met je gevoelens in zekere zin. Meiden verwachten van ons dat wij die stille hintjes wel oppikken. They never state the obviousquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Ooh dit is weer nieuw voor mij.
Dat paiq contact van gister heeft me weggegooid![]()
Had volgens mij toch niks raars gezegd.
Haha nouja boeiend ook
Kunnen die meiden het niet gewoon zeggen wat ze nou niet leuk vinden????
Rare wezens zijn het af en toe.
Misschien stopt ze gewoon met paiqquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Haha nouja boeiend ook
Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gister 00:00 uurquote:Op
[quote][b]Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien stopt ze gewoon met paiq
Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Haha nouja boeiend ook
Was je dan minder gekrenkt dan nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gistenter 00:00 uur
haha waarom kunnen ze niet gewoon zeggen ik wil je niet ofzo?
Dan is het tenminste duidelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet gekrenkt omdat ik er sowieso al niet te hoge verwachtingen van had.quote:
Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.
Valt vies tegen op mijn leeftijd voor mijn belevingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef Sinji het volgende:
Waarom ga je gewoon niet de deur uit? Leuke meiden zat out there
Kan je me het gesprek sturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Sinji het volgende:
Waarom dan? Eigenlijk heb je mazzel dat je een man bent, vrouwen hebben het veel moeilijker zodra ze ouder worden in de dating scene. Ze zeggen wel eens dat mannen kunnen rijpen als goede wijn.. maar vrouwen? Poor gals.
Maargoed. Als jij je oud voelt, dan zul je je ook zo gedragen..
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij had je die, zal het eens nakijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |