Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus ja!
Het vreten blijft toch gewoon
Nja, ik weet niet, ik ga het meemaken, moeder vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manier
Je ziet toch ook wel eens mensen die hun nieuwe kleine maag weer helemaal oprekken langzaam maar zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manier
Maar als het vreten dan niet meer gaat, kan het probleem dat eronder lag ineens naar boven komen lijkt mij. Afweermechanisme is ineens pleitos....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehequote:
Familie van mij heeft inderdaad een gastric bypass gehad. Eerst best veel afgevallen, maar die vrouw komt nu gewoon weer bijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus ja!
Het vreten blijft toch gewoon
ja, maar tijdens een zwangerschap kan je lichaam wel ineens heel anders gaan doen toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
@sq dat is onzin... Is zeker geen standaard. Ik zal moeten aangeven bij mijn internist en dan zullen mijn bloedwaarden echt op peil moeten zijn.
Is dat bij jou toen allemaal wel goed gegaan eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je wordt er op gescreend. Maar je ziet vaak een andere verslaving in de plaats komen.
dus je zit nu vet aan de coke?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je wordt er op gescreend. Maar je ziet vaak een andere verslaving in de plaats komen.
Gewoon oprekkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoals die vent bij Obese (die overigs geen operatie had gehad).. Die stopte met extreem eten en ging toen extreem sporten, 5 uur per dag, 7 dagen per week. Wordt je wel slanker van, maar is ook niet gezond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee joh, nagellak, make-up of wordfeudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je zit nu vet aan de coke?
Ja, inderdaad!! Dat was ook niet helemaal in de haakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoals die vent bij Obese (die overigs geen operatie had gehad).. Die stopte met extreem eten en ging toen extreem sporten, 5 uur per dag, 7 dagen per week. Wordt je wel slanker van, maar is ook niet gezond.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef buzzwheedle het volgende:
@ijs ik kon al niet veel meer bij WF, met een Q en een J lukt niet veel meer.
Maar webfeud is voorlopig stilgelegd op last van wordfeud
De enige die me in maakt kan niet meer spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
en ik was net zo lekker aan het winnen
Neee. dat meen je niet!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
@mandy ik kan op een goede dag een boterham in 3 kwartier een uur opeten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoe lang geleden heb je de eerste operatie gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
net als mijn schoonpa,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik flikker wordfeud ook van mijn foon af... nieso leuk meer
Oh, ja die had ik nog gezien, thanks! Er is nog hoop voor mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
kip, had je mijn post over nagellengte nog gezien?
Ho, borderline + add he!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stelleje concentratiegestoorde borderlinerts
van 170 kilo wegen word je nog ongelukkiger denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neee. dat meen je niet!!!
Word je daar niet heel ongelukkig van?
Ik ga hem niet plaatsen, ik wil niet gebanned worden van Wikipediaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Hebben we al een wikipagina voor masjaaaaa?![]()
5 jaar geleden. Na mijn laatste operatie in maart dit jaar, ben ik beter kunnen gaat eten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je de eerste operatie gehad?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik zo moet etenBij mij is het juist zo dat ik drie kwartier na het avondeten weer honger krijg
Lakken helpt met sterkte ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja die had ik nog gezien, thanks! Er is nog hoop voor mij
Nog 1 nagel is echt heel klein, want mijn pinkie was afgescheurd, maar de rest groeit lekker.
Ik stel alleen het lakken steeds uit, want dat kost me teveel wachttijd, heb ik steeds het geduld niet voor![]()
Wil wel lakken want dat beschermt het ook een beetje toch?
en zeker ook maat XS hebben. Kutwijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je de eerste operatie gehad?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik zo moet etenBij mij is het juist zo dat ik drie kwartier na het avondeten weer honger krijg
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zeker ook maat XS hebben. Kutwijven
Hmm.. daar zit ook wat in...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van 170 kilo wegen word je nog ongelukkiger denk ik
Maar dan moet je toch afvallen als een malle, of denk ik dan te simpel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
5 jaar geleden. Na mijn laatste operatie in maart dit jaar, ben ik beter kunnen gaat eten.
@sq dat is erg vervelend
QFTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst een sportbh te vinden in mijn maat. Volgens mij denken de sportwinkels dat vrouwen met grote borsten niet sporten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Wel cupEEn dan is het heel lastig om BH's te vinden met mijn omtrek heur!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja die had ik nog gezien, thanks! Er is nog hoop voor mij
Nog 1 nagel is echt heel klein, want mijn pinkie was afgescheurd, maar de rest groeit lekker.
Ik stel alleen het lakken steeds uit, want dat kost me teveel wachttijd, heb ik steeds het geduld niet voor![]()
Wil wel lakken want dat beschermt het ook een beetje toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wilde nog opgemaakt worden op je bruiloft?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:ruil
[..]Ik heb S; derhalve: geen kutwijf
![]()
Dit helpt niet zeker?
Dat is goed om te horenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
@lindy nee hiermee kan ik goed leven. Van bijna niks eten werd ik wel echt ongelukkig en zwak.
@schaar multi vitamine, zink en calcium elke dag. Vitamine d 1x in de week. En binnenkort mag ik aan een ijzer infuus.
@ priem valt wel mee hoor
het nederlandse matensysteem is dan ook behoorlijk fucked... In amerika pas ik in L, in nederland heb ik XXL en in italie 5XL ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een normaal gewicht, normaal BMI en alsnog maat L hoor
Maar je komt ook niet aan of wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet elke dag 4 bammen, 2-4 fruit (inheems), een pond groente en normaal vlees / aardappelen. Ik drink geen fris, alleen zwarte koffie en water. (ja, en bier in het weekend, okee). Ik fiets elke dag naar mijn werk, en nog weeg ik 100 kilo.
Magere mensen
Ja het slaat echt nergens opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het nederlandse matensysteem is dan ook behoorlijk fucked... In amerika pas ik in L, in nederland heb ik XXL en in italie 5XL ofzo
* PriemGirl slaat op je vetjes !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet elke dag 4 bammen, 2-4 fruit (inheems), een pond groente en normaal vlees / aardappelen. Ik drink geen fris, alleen zwarte koffie en water. (ja, en bier in het weekend, okee). Ik fiets elke dag naar mijn werk, en nog weeg ik 100 kilo.
Magere mensen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij wilde nog opgemaakt worden op je bruiloft?
Ik eet 5 bammen, geen fruit, cappucino met suiker en groene thee en ik sport nooit. Sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Magere mensen
Ik vreet heeeeel veel en weeg bijna 100 kilo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Magere mensen
die heavy duty van nike zijn geniaal, de allerstevigste. In grote maten en je tetten gaan echt geen kant meer op!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst een sportbh te vinden in mijn maat. Volgens mij denken de sportwinkels dat vrouwen met grote borsten niet sporten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl slaat op je vetjes !
Doe eens niet zo aan skjoe plakken
[..]![]()
![]()
*zegt wijselijk even niks meer*
Ik heb maat 164, ik weet van niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik eet 5 bammen, geen fruit, cappucino met suiker en groene thee en ik sport nooit. Sorry.
kutwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik eet 5 bammen, geen fruit, cappucino met suiker en groene thee en ik sport nooit. Sorry.
Uhm, jawel hoor! Je hebt me toch gezien joh, gekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, jij weegt toch geen bijna 100 kilo? Of was dat de grap in je verhaal?
Ik ben in de war....
Fijn is dat Bubs. Maar wil je iets zeggen over je gewicht, of liever niet? Want ik ben wel snieuwgierig...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
@schaar ja klopt maar je lichaam kan zich goed aanpassen na een tijdje.
Toen niet nu wel hoor ik loop en fiets en ga binnenkort naar de sportschool.
@sq tnx
Hoe duur en tot welke grote maten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heavy duty van nike zijn geniaal, de allerstevigste. In grote maten en je tetten gaan echt geen kant meer op!!
egwelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, jij weegt toch geen bijna 100 kilo? Of was dat de grap in je verhaal?
Ik ben in de war....
Woei meteen 2 kilo lichterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Oke. Volgens mij wil m'n poep eruitbrb
Ja, daarom juist, ik kan écht me niet voorstellen dat jij die ik daar gezien heb 100 kg bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, jawel hoor! Je hebt me toch gezien joh, gek
Succes he!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Blijkbaar niet op gelet dus...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
egwelhedde die heupen gezien?
Ik ben Debs niet he!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, daarom juist, ik kan écht me niet voorstellen dat jij die ik daar gezien heb 100 kg bent
Heb je geen smartphone?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Niet makkelijk, de weg die je hebt bewandeld en nu bewandelt. Maar allemaal met een goed doel en gelukkig gaat het goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
@schaar ja klopt maar je lichaam kan zich goed aanpassen na een tijdje.
Toen niet nu wel hoor ik loop en fiets en ga binnenkort naar de sportschool.
@sq tnx
Nee, die weegt 25 kg denk ikquote:
En tha tits, en tha bellyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
egwelhedde die heupen gezien?
5 jaar gelden 150 en een beetje nu 83. Het laagste gewicht was 74.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat Bubs. Maar wil je iets zeggen over je gewicht, of liever niet? Want ik ben wel snieuwgierig...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een 90E, was dacht ik 55 euro. Bij de perry sport XXL.
Dat is dan toch ook al fijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik heb mijn weegschaal vermoord. Denk t niet...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Liefjes, ik deed per ongeluk een snurkje, dus ik ga maar weer..![]()
Tot een uur of 5/6 morgenochtend
Woei, da's wel echt een groot verschilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
5 jaar gelden 150 en een beetje nu 83. Het laagste gewicht was 74.
Op Perry kan ik inderdaad niet groter dan E vinden. Ik moet nog een tikje groter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
90.... optimistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat weeg jij?ik schat: 90?
Wacht even nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben mijn cupmaat ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op Perry kan ik inderdaad niet groter dan E vinden. Ik moet nog een tikje groter.
Da's niet gemeen, da's realistisch. Spekkies moeten nu eenmaal naar de XXL-winkels. Kun je moeilijk over doen, of nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht even nu ben ik in de war.
Staat Perry sport XXL voor een grote maten afdeling of voor een hele grote perry sport winkel?
Ik dacht namelijk die laatste en zag wel wat ironie. Maar bedenk me nu dat het ook gewoon de eerste kan zijn en dan is mijn vorige reactie gemeen
grote winkel, mutsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht even nu ben ik in de war.
Staat Perry sport XXL voor een grote maten afdeling of voor een hele grote perry sport winkel?
Ik dacht namelijk die laatste en zag wel wat ironie. Maar bedenk me nu dat het ook gewoon de eerste kan zijn en dan is mijn vorige reactie gemeen
Als je alleen maar snoept schijn je ook dun te kunnen blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef megamandy het volgende:
Ik zou voor het BMI eigenlijk een paar kilo meer moeten wegen, maar dat lukt gewoon nietToen ik in de pubertijd zat vond ik het echt verschrikkelijk
Ik vind mooie titties ook mooi hoor. Geil er niet op, maar is wel mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Mini titties !! Dus eigenlijk goedkope shitbra's... Ze mochten wel wat groter van mijDaarom geil ik ook op titties...
Errr wait whut?
Tetteeeeeeeeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Mini titties !! Dus eigenlijk goedkope shitbra's... Ze mochten wel wat groter van mijDaarom geil ik ook op titties...
Errr wait whut?
nou, in jouw geval was het een behoorlijke lijdensweg hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar ik ben dus echt niet pro wls. Zelf doen is veel beter en knapper vind ik
Godver ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grote winkel, muts
een sportzaak voor obees volk, daar valt geen droog brood mee te verdienen
Net als dat ik naar de kinderafdeling moet bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's niet gemeen, da's realistisch. Spekkies moeten nu eenmaal naar de XXL-winkels. Kun je moeilijk over doen, of niet
ben jij 1.80 dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
90.... optimist
Ik zit rond de 110 joh gek!
nope, 1.70quote:
Exactlyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind mooie titties ook mooi hoor. Geil er niet op, maar is wel mooi om naar te kijken.
Sowieso zijn mooie vrouwenlichamen (beetje Rubens-spekkig vind ik mooi) heerlijk om naar te kijken, liefst naakt natuurlijk
BIG BAMBOOZLES YEAH !quote:
2 x moeten doortrekken om hem weg te krijgen?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grote winkel, muts
een sportzaak voor obees volk, daar valt geen droog brood mee te verdienen
mijn perceptie is verneukt, ik vind andere mensen altijd veeeel slanker dan mezelfquote:
Welke foto's dan? Ik post vrijwel nooit foto's van mezelf i.v.m. herkenbaarheid/werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
BBQ-kip, verwar ik je nu met iemand anders?op die foto's die jij postte zie je er niet uit als 110 kilo
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 x moeten doortrekken om hem weg te krijgen?
Ik heb een huge bellyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo rond onze omvang zit ze, toch?
4 operaties in 4,5 was wat veelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, in jouw geval was het een behoorlijke lijdensweg hoor!
Joh dat heb ik ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn perceptie is verneukt, ik vind andere mensen altijd veeeel slanker dan mezelfIk moet eens met Gok gaan praten!
Trouwpicca's... wanneer heb ik die gemist???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar kip, je zag er helemaal niet dik uit op je trouwpicca's!!! Hoe doe je dat????
in dat geval: wees blij dat je niet in amerika woont!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
4 operaties in 4,5 was wat veel.
@bbq moet ik vaak wel stomme drijfpoep
Bubsel, de vrouw die altijd hele woorden in zinnen vergeet, heerlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat heet nou een torselet, echt een bazenuitvindingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar kip, je zag er helemaal niet dik uit op je trouwpicca's!!! Hoe doe je dat????
Dat deed mijn zusje vroeger altijd op de bank of in de auto op vakantie, omdat dat lekker zacht lagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik had op therapie iemand bij met in de groep zitten die het zo fijn vond om als ze verdrietig was om met haar hoofd tegen mijn tiet te hangen, werd ze rustig van en deed haar denken aan haar moeder vroeger
feesbookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Trouwpicca's... wanneer heb ik die gemist???
Oh, ja, dat herken ik nog van toen mijn galblaas geblokkeerd was. Allemaal vette poep, blerghquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deed ik ook bij mijn beste vriendin op de middelbare school, die had al vroeg cup E, lekker zachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed mijn zusje vroeger altijd op de bank of in de auto op vakantie, omdat dat lekker zacht lag
Precies, Feestboek FTWquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Trouwpicca's... wanneer heb ik die gemist???
Lekker zacht iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed mijn zusje vroeger altijd op de bank of in de auto op vakantie, omdat dat lekker zacht lag
's morgens ligt eraan, als ik thuis al kan eten dit:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je alleen maar snoept schijn je ook dun te kunnen blijven.
Wat eet je op een dag dan?
Snelle stofwisseling kan ook hoor, maar meestal valt er wel wat aan te doen
(tenzij het je niet uitmaakt, dan zou ik het vooral niet doen)
Zo zie ik er ongeveer uit als ik naakt ben, maar dan zonder dat haarquote:
Ik jou ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb jou heul niet op feestboek volgens mij
Brood is lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
's morgens ligt eraan, als ik thuis al kan eten dit:[ afbeelding ] en anders haal ik voor het werk bij Bakker Bart een broodje (met brie en ijsbergsla en komkommer en mosterd-dilledressing omnomnom).
Dan in mijn middagpauze twee broodjes of 3 boterhammen ongeveer. Ben eigenlijk nooit echt een fan geweest van brood. Als ik hier geen zin in heb ga ik vaker naar de McDonalds, dan neem ik 6 kipnuggets + medium friet en frietsaus![]()
Dan heb ik rond 3u weer een pauze en dan snoep ik, soms Kinder chocolade, soms haal ik 3 vietnamese loempia's.
En dan kom ik 's avonds thuis, eet ik ong. 3 aardappels, groente, vlees, en veel jus.
Dan krijg ik daarna weer honger en pak ik wat in de kast ligt, chips, of snoep. En als we het in huis hebben van de vatsige 1-minuut-hamburgers's avonds eet ik wel de hele avond door eigenlijk.
Qua drinken drink ik alleen water, jus d'orange en koffie
Doe mij eens toevoegenquote:
Victoryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 1 sportbh gevonden in mijn maat.
Je moet ook niet minder dan een 8jarig kind etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man eet altijd hele zakken chips leeg en altijd nog boterhammen kaas voor het slapen gaan en is superslank. En ik eet minder dan mn achtjarige kind en heb overgewicht. Kutlijf
Make up tips topic toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke foto's dan? Ik post vrijwel nooit foto's van mezelf i.v.m. herkenbaarheid/werk.
Hell yeah!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
kip heeft een viking achternaam nu
Ik gooi juist overal zout opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb sowieso al zoveel mogelijk halffabrikaten en andere teringzooi uit de supermarkt verbannen uit mijn boodschappenmandje/keuken/kasten.
Dus alles waar mogelijk vers, onbewerkt en zonder toevoegingen. En zo min mogelijk zout en suiker.
Voel ik me echt lekkerder door en da's fijn!
Geaccepteerdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hell yeah!
[ afbeelding ]
Lindy: done
weleens een gezichtje gepost ja, dat klopt. maar heb egwoon een dikke kop hoor, heb gewoon de gunstigste foto's eruit gezocht uit ene gunstige hoekquote:
Herkenbaar. Verplicht zoute drop zitten snaaienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik gooi juist overal zout opLage bloeddruk FTW!
Die voornaam had ik niet gedacht bij jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weleens een gezichtje gepost ja, dat klopt. maar heb egwoon een dikke kop hoor, heb gewoon de gunstigste foto's eruit gezocht uit ene gunstige hoek
Nopequote:
Hoe zie je die dan? Zit je op lindy's feestboek mee te loeren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die voornaam had ik niet gedacht bij jou
Mijn maag en slokdarm zijn ernstig kaput dus ik heb niet veel keusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ook niet minder dan een 8jarig kind eten![]()
(hoewel, als ik soms zie wat die koters weg kunnen krijgen op m'n werk...)
Ja door die nieuwe feesboek kan ik zien wie lindy heeft toegevoegdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe zie je die dan? Zit je op lindy's feestboek mee te loeren?
O dat had ik gemist, da's wel kut. hoe komp dat dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn maag en slokdarm zijn ernstig kaput dus ik heb niet veel keus
Oh, ik dacht alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja door die nieuwe feesboek kan ik zien wie lindy heeft toegevoegd
Ik heb je uitgenodigd btw
Henkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al
Ik heb een vet ouderwetse naam, tsja... is altijd wel grappig
Wat dacht je dan, Henk?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe zie je die dan? Zit je op lindy's feestboek mee te loeren?
Stom lijf heb je tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn maag en slokdarm zijn ernstig kaput dus ik heb niet veel keus
Ik ben juist hip door mijn suffe naamquote:
Dat begon met een middenrifbreuk, die werd niet opgemerkt toen volgde maag en slokdaarmontsteking en erosie, en nu na 3 jaar maagzuurremmers komt het zuur nog steeds uit mn neus als ik hoest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat had ik gemist, da's wel kut. hoe komp dat dan?
Oei, dat klinkt heel naar. Valt daar niks aan te doen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat begon met een middenrifbreuk, die werd niet opgemerkt toen volgde maag en slokdaarmontsteking en erosie, en nu na 3 jaar maagzuurremmers komt het zuur nog steeds uit mn neus als ik hoest.
Dus ik eet niet zo makkelijk
Oh men das wel nastyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat begon met een middenrifbreuk, die werd niet opgemerkt toen volgde maag en slokdaarmontsteking en erosie, en nu na 3 jaar maagzuurremmers komt het zuur nog steeds uit mn neus als ik hoest.
Dus ik eet niet zo makkelijk
Operatie is een mogelijkheid, dat ze mn maag om mn slokdarm slaan en deze zo als maagband/klep functioneert. Maar met mijn domme pech zal dat wel gaan scheuren of niets doen ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt heel naar. Valt daar niks aan te doen dan?
Hoezo, Janneke de Boulanger is een hele originele naamquote:
Ik doe mijn best maar mn lijf daagt me een beetje uit nog harder mn best te doen geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij een stom lijf moet je extra lief zijn voor jezelf
Doen alle stomme lijven dat?
Ik wel
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie heeft er de initialen B L?
Ik weet niet wie je bent!
Ijs!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar moet je trots op zijn! Da's toch mooi!quote:
da's ijsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een voornaam die blijkbaar niet te schrijven isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon een voor en achternaam die voor sommige mensen niet uitspreekbaar zijn
Dat klinkt ook engquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Operatie is een mogelijkheid, dat ze mn maag om mn slokdarm slaan en deze zo als maagband/klep functioneert. Maar met mijn domme pech zal dat wel gaan scheuren of niets doen ofzo
Net als Masja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een voornaam die blijkbaar niet te schrijven is
Heb ik ook! Alleen heb ik eerst altijd een y gebruikt. En opeens kwam ik er dus achter dat het officieel met een ij moest. Nu heb ik het probleem dat ik nooit weet waar ik met een y en waar met een ij sta ingeschrevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een achternaam die altijd fout gaat. Suffe ij.
Wedden dat die vaker goed geschreven wordtquote:
nog geyler!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Xena pak past weer!
En dit is niet off-topic want hij was te klein, en toen heb ik 'm voor doordemidden geknipt en daar een veter in gedaan en nu past ie weer
Je eigen naam fout schrijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik ook! Alleen heb ik eerst altijd een y gebruikt. En opeens kwam ik er dus achter dat het officieel met een ij moest. Nu heb ik het probleem dat ik nooit weet waar ik met een y en waar met een ij sta ingeschreven
Puckz! Hoe is het nog afgelopen met je pakketje wat bij de buren was afgegeven?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Xena pak past weer!
En dit is niet off-topic want hij was te klein, en toen heb ik 'm voor doordemidden geknipt en daar een veter in gedaan en nu past ie weer
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik ook! Alleen heb ik eerst altijd een y gebruikt. En opeens kwam ik er dus achter dat het officieel met een ij moest. Nu heb ik het probleem dat ik nooit weet waar ik met een y en waar met een ij sta ingeschreven
Acceptedquote:
Plush.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, je herkent ijs toch wel aan dr ctthulu plushie profielpic???
Nee joh, die zag ik toch niet. (Of had ik die wel moeten zien?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, je herkent ijs toch wel aan dr ctthulu plushie profielpic???
Ik lijk ook niet erg op mijn foto.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Accepted
Ja sorry, maar ik heb ook weleens patiënten die Feestboekvriend willen worden, bandaar
Ik herkende je niet....
Zag net ook weer dat ik nog ergens Candynipples heb liggen, zag mijn vrijgezellenfeestfoto's weer voorbij komen
*heb nu allemaal wilde ideeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn aangenomen achternaam klinkt als een bevel..en daar hou ik niet zo van
Maar mijn eigen achternaam is ook stom dus dan is het kiezen uit twee kwaden
Dat Duitse had ik ook in mijn gedachtequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*heb nu allemaal wilde ideeen*
HALT!
STOP!
EET!
LOOP!
DRINKBIER!
(alles met een duits accent op 1 of andere manier)
lorren gildsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Of zoals bij mij... ik heb dus een Engelse voor en achternaam... En dan heb je een Engels docent die vervolgens niet uit je naam kan komen...
Die heeft Petje voor me opgehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Puckz! Hoe is het nog afgelopen met je pakketje wat bij de buren was afgegeven?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heeft Petje voor me opgehaald![]()
Ze begon nog wel over het briefje maar hij kapte haar mooi af
Haha zoiets jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALT!
STOP!
EET!
LOOP!
DRINKBIER!
Ik denk dan aan:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALT!
STOP!
EET!
LOOP!
DRINKBIER!
Jaquote:
Heb ook Engelse voor- en achternaam (hoewel de voornaam hier ook gangbaar is). Als docenten er dan achterkwamen dat ik die namen met een reden had (Engelse vader), dachten ze gelijk dat ik supergoed was in Engels en dat ik hun wel kon helpen als ze er niet uitkwamen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Of zoals bij mij... ik heb dus een Engelse voor en achternaam... En dan heb je een Engels docent die vervolgens niet uit je naam kan komen...
BLEIB!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dan aan:
BEFEHL!
AUFMACHEN!
Schutz!quote:
AUF DER MAND!quote:
Ahhh wat was jij een kutkindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had ooit op het Gym een klasgenoot die Bram heet. We (ik dus, ik was een enorme pestkopt) wilden op de klassenlijst die elk jaar langs ging in een nieuwe klas bij een neiuwe docent zijn naam veranderen in Bami.
Dus ik heel keurig met zwarte pen een "i" erachter gezet en wilde de "r" gaan typexen.
Maar toen kwam de docent eraan. Die heeft vervolgens een heel jaar gedacht dat die arme jongen Brami heette![]()
Brami, zoals hij vanaf toen voor iedereen heette, zei er ook niks van, die vond het wel humor.
Wie heet er nu in godesnaam Brami... een roodharige sproetenkop ook echt...
Was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ahhh wat was jij een kutkind
Ja mijn voornaam komt ook wel vaker voor, maar je hebt hier in NL een presentatrice met dezelfde naam maar die spreek je dus ook echt uit zoals je het schrijft, bij mij is de klank heul andersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ook Engelse voor- en achternaam (hoewel de voornaam hier ook gangbaar is). Als docenten er dan achterkwamen dat ik die namen met een reden had (Engelse vader), dachten ze gelijk dat ik supergoed was in Engels en dat ik hun wel kon helpen als ze er niet uitkwamen.... Ben gewoon eentalig opgevoed
Ben jij getrouwd met Filip?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef Ninjaninja het volgende:
Sinds ik getrouwd ben kan NIE-MAND mijn achternaam spellen. Als de pakketbezorger (weer) voor de deur staat zegt ie altijd; sorry mevrouw HOE was het ook al weer? Frederiks? Feriks? Federkis? Frederiksen?
Ik gebruik nu mijn meisjesnaam maar
Zeg je dan: noem me maar "dico"?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja mijn voornaam komt ook wel vaker voor, maar je hebt hier in NL een presentatrice met dezelfde naam maar die spreek je dus ook echt uit zoals je het schrijft, bij mij is de klank heul andersheel verwarrend voor mensen. Maar na een tijdje noemen mensen me ook met m'n bijnaam dusja. Maar aan de telefoon bijv. is het heel leuk. Zeg je je naam, en dan is het zo van: 'hoe??'
Hot dog?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
verkeerd spellen ftw
http://translate.google.nl/#de|nl|schweinhund
Nee, Vreetbeer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeg je dan: noem me maar "dico"?
Wel prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige verhalen over la douce Francequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef Ninjaninja het volgende:
Nee joh, ik heb een oude bok, maar zo oud....
Ik noem schijten altijd beren....quote:
Die knakker die dat in elkaar zette heeft blijkbaar iets gemist in zijn opvoeding....quote:
Woehahahahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik noem schijten altijd beren....
Zo van: "jongens, ik ben even weg, even beren"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woehahahah![]()
Ik ga jou ook even adden op smoelenboek
Hete hond vertaald hij in het duits ook naar hotdogquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die knakker die dat in elkaar zette heeft blijkbaar iets gemist in zijn opvoeding....
Ik krijg net een fax uit darmstadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van: "jongens, ik ben even weg, even beren"
Ik zeg altijd gewoon: 'tijd voor een boutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van: "jongens, ik ben even weg, even beren"
Seriously?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Ninjaninja het volgende:
Die van mij heeft ook zat verhalen over La France, vooral over hoe hij mij zijn tent in zwengelde... en nooit meer liet wegrennen
Even een bruine trui breien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Nelson Mandela op de trein zetten
Bij plassen: uit je baard huilen (heb ik nota bene van een collega)
Half Amerikaansquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Dico, jouw naam is helemaal niet moeilijk! Wat een idiote docente zeg
Was jij nou half Schots of half Engels?
Of koop een pakje sigaretten voor zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
Mannen. ze zijn zo gauw blij...
whehe een fotootje van mijn billen i.c.m. Xena rokje
Pagga slaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beren..zo heet aftrekken bij ons
Hij rookt niet dus ik moet wat he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of koop een pakje sigaretten voor ze
Dwynquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gok dat MB zich hier bevind? Heb net een vriendschapsverzoek gehad, maar ken de naam niet
Da's bij "ons" snokken of afberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beren..zo heet aftrekken bij ons
Ja, wat een onzin he. Ik ben opgegroeid met MTV e.d. en Amerikaanse films (heerlijk samen met mijn vader kijken vroegerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Half Amerikaans![]()
Ja ik heb ook echt een paar keer flinke ruzie gehad met die leraar want wij lagen elkaar niet zo omdat ik dus heel erg American English praat en meneer wou dat ik mooi British English moest gaan pratenHelllll no.
Trouwens, jij woont gevaarlijk dichtbij bij mij
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin he. Ik ben opgegroeid met MTV e.d. en Amerikaanse films (heerlijk samen met mijn vader kijken vroeger) dus mijn Engels is ook behoorlijk Amerikaans.
Zeker als je een Amerikaanse vader hebt lukt UK Engels je echt niet makkelijk denk ik.
Maar ik had dus in mijn hoofd Schotland... ach, zal wel weer een andere Fokker zijn geweest
En ja, inderdaad heel dichtbij
Naja ben niet met een vader opgegroeid, heb eerste 4 levensjaren in de VS gezeten en tjah toen is dat langzaam wegge-ebt. Toen kreeg ik weer Engels op de middelbare en tjah toen was ik weer geüpdated als het warequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin he. Ik ben opgegroeid met MTV e.d. en Amerikaanse films (heerlijk samen met mijn vader kijken vroeger) dus mijn Engels is ook behoorlijk Amerikaans.
Zeker als je een Amerikaanse vader hebt lukt UK Engels je echt niet makkelijk denk ik.
Maar ik had dus in mijn hoofd Schotland... ach, zal wel weer een andere Fokker zijn geweest
En ja, inderdaad heel dichtbij
Heb jij een zus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
In de Albert Heijn hier werd ik ook meerdere keren herkend, maar ik ben niet degene die ze denken die ik ben... Ene zus van Ramona ofzo... Noooooit van gehoord. Sterker nog, ik heb geen familie in de wijde omtrek wonen
Wat voor operatie moet je van herstellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef Tammymara het volgende:
Kip, ikvan jou
Maar ben nog steeds te zwaar voor mijn lengte, moet nog iets vanaf (niet veel meer hoor)
Ja, dat wel, maar die heet niet Ramonaquote:
Ze gaat nu, net als ik, tubeless door het levenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor operatie moet je van herstellen?
Onthoud wel, je kunt beter lekker in je vel zitten en ietsjes te zwaar, dan onwijze moeite te doen voor nog iets dunner. Je bent Latina toch? Dan mag je best een klein vetje hebben
Beginnend met een S?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar die heet niet Ramona![]()
En ook geen Marlous en die staat ook niet onder de douche
Ah, ok dan. Da's wel heavy zeg (en niet heavy als in die halve kiloquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Tammymara het volgende:
Nee hoor, Gewoon hollandse kaaskop hahahahahaha.
En ik hoef ook niet onwijs moeite te doen gelukkig!
Baarmoederverwijdering, trouwens.
Scheelt alweer een halve kilo, LOL. (Ja die van mij was wat te groot)
quote:
Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay
Werk je int ziekenhuis in S'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |