Het bestaat serieusquote:De paarse loopkever, ook wel violette loopkever of paarse schallebijter (Carabus violaceus) is een kever uit de familie loopkevers (Carabidae) en het geslacht schalelbijters (Carabus). De soort wordt gerekend tot het ondergeslacht Megodontus. Het is zoals alle loopkevers een echt roofdier.
bepaalde mensen willen indruk op jou makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft er altijd wel iemand 'ruzie' als ik hier meelees.
Ja wtf, ik moet toch ook kleren en zo kopen, dat krijg ik niet meer van mijn ouders.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koop het maar, je hebt stufi daarvoor
[..]
Het antwoord hierboven. En daarnaast dis ik je nooit, dat weet je toch schatje?
Ik zei 'lees', nu post ik hier toevallig, maar ik bedoelde meer te zeggen dat er altijd wel iemand 'ruzie' heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bepaalde mensen willen indruk op jou makeneigenlijk wel skattig
ergens. als je het vanaf een goddelijk niveau bekijkt.
aight
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja wtf, ik moet toch ook kleren en zo kopen, dat krijg ik niet meer van mijn ouders.
Grappig kan ook op meerdere manieren bedoeld worden, vriend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iets niet serieus bedoelen en het grappig bedoelen zijn 2 dingen vriendaight
ow.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei 'lees', nu post ik hier toevallig, maar ik bedoelde meer te zeggen dat er altijd wel iemand 'ruzie' heeft.
Man man man, ik wilde dat al tijden voor GGMM, zelfde voor Smeg, die passen goed thuis in ONZ.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bepaalde mensen willen indruk op jou makeneigenlijk wel skattig
ergens. als je het vanaf een goddelijk niveau bekijkt.
aight
ninja edit spottedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Grappig kan ook op meerdere manieren bedoeld worden, vriend.
Ik ben zo trots op jou!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Ik gebruik ook moeilijke woorden als: jeetje.
En dan mij iets kwalijk nemen. De teringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sommige mensen zijn te serieus hier. jezus
Tuurlijk doe ik dat, heb ik alle reden voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan mij iets kwalijk nemen. De tering
Eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Het ONZ-award topic stelt mij teleur, weinig opkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |