Ja dat zei je gisteren! Wie is 'knetter....' eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet, er staan naaktfoto's van knetterkrankerjorum in
onterecht elke keerquote:
wil je echt niet wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja dat zei je gisteren! Wie is 'knetter....' eigenlijk?
Da's klote want nu kan je ook nooit meer echt lekkere vrouwen daar zien!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu heb ik levenslange kpd ban
nee maar daar heb ik tubegalore voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Da's klote want nu kan je ook nooit meer echt lekkere vrouwen daar zien!
wil je niet wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja dat zei je gisteren! Wie is 'knetter....' eigenlijk?
Altijd idd. Meeste mods kunnen wat lastig oordelen.quote:
Hehehe, ja vooral die 'Japanese' sectie hè!?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar daar heb ik tubegalore voor
nee, abusequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hehehe, ja vooral die 'japanese' sectie hè!?!
Inderdaad, enkele dagen geleden sloot een mod. zomaar mijn serieuzequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd idd. Meeste mods kunnen wat lastig oordelen.
zwarmahoer altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd idd. Meeste mods kunnen wat lastig oordelen.
Hmmm..........quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Steven kan zich onderscheiden door zijn verschijning. Zijn bijgeknipte wenkbrauwen, korte wimpers, tuitende lippen en gladde wangen onderscheiden zich van het 'plebs'. Jij en ik dus.
Steven is een soort mooiboy. Een wat oudere, maar een mooiboy. Of mooiboi voor intimi. Het mooiboy zijn gaat gepaard met een hoop 'zalven' van de huid, bijknippen en punten van lichaamshaar en welriekende oksels en balzak.
hehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Steven kan zich onderscheiden door zijn verschijning. Zijn bijgeknipte wenkbrauwen, korte wimpers, tuitende lippen en gladde wangen onderscheiden zich van het 'plebs'. Jij en ik dus.
Steven is een soort mooiboy. Een wat oudere, maar een mooiboy. Of mooiboi voor intimi. Het mooiboy zijn gaat gepaard met een hoop 'zalven' van de huid, bijknippen en punten van lichaamshaar en welriekende oksels en balzak.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Dat was die hoer wolvendagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens een van de KLB ladies heeft Steven een kop als een bak met wurmen. Daar moest ik wel een beetje om grinniken.
Nee man hij lijkt op een wat vrouwelijkere Tom Selleckquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens een van de KLB ladies heeft Steven een kop als een bak met wurmen. Daar moest ik wel een beetje om grinniken.
idd ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was die hoer wolvendagen
Pure jaloezie. Steven is een womanizer en maakt vrouwen natter dan een glazenwasser ramen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
zijn er mensen die haar serieus nemen?quote:
pure poezie ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pure jaloezie. Steven is een womanizer en maakt vrouwen natter dan een glazenwasser ramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |