Er zijn genoeg mooie alternatieven, dus dat gaat wel goed komen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Best kans dat onze plaatselijke leverancier van behang het boek tevoorschijn mag halen, alleen niet in die kleur dat past niet.
Nee, er komt dik tapijt overheen. Maar het blijft toegankelijk, dus als het nodig is kan het altijd nog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je het nu ook nog opgevuld met iets geluiddempends?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
..............De première nadert...
Hoe bevalt mister maaier?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef DS4 het volgende:
De hovenier is weer verder gegaan met de tuin... Het gaat wat meer leven en door het mooie weer is het grasveld ook ver boven arena-niveau... je kan er zelfs al op voetballen (ok, daarvoor moet het nog een paar keer goed worden gerold)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet nog een boom bij in de rij, maar die komt pas als de rest van de bomen gezet gaan worden, wat ergens over twee weken zal gebeuren.
Verder slecht nieuws tav het karpet: is vertraagd en komt pas in de loop van volgende week. Daar baal ik wel een beetje van.
On the upside: techniek in de bioscoop vordert. Oorspronkelijke plan om reciever te houden is de deur uit. De NAD was wat verouderd en dat gaf een hoop gezeik. Een Onkyo TX-NR3008 lost de NAD af. Kon ik een mooie deal mee maken bij Correct... Een minstens zo'n goede deal heb ik met de nieuwe subwoofer gemaakt, die ik voor minder dan een kwart van de prijs mee kon nemen. Gelukkig past die sub (nog net...) onder de stoelen, waar ik met een beetje kruip door sluip door deze gisteren heb geplaatst. Vandaag komt de beamer te hangen (als het goed is) en dan kan er in ieder geval al wat bekeken worden (het wordt alleen wel nog even een stomme film, waarmee ik niet de kwaliteit van de film bedoel...).
Dolly is natuurlijk geen mister... maar verder uitstekend!quote:
Die zie ik over een paar uurtjes al niet meer. Het is gewoon gras wat even plat is gereden... Zal ook wel minder worden als het gras sterker wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:02 schreef RichardHammond het volgende:
Wel jammer dat die van die lelijke banen achterlaat in het gras.
Ja, maar het is zo weinig dat het niet opvalt en het is meteen mest.quote:Laat die het maaisel liggen?
Klopt, maar we zetten er wel wat volwassen spul bij om het al wat meer op niveau te krijgen. Dan nog moet je het even geven, maar het oogt in ieder geval vanaf het begin meer.quote:Verder ziet het er netjes uit, ben benieuwd hoe het er uitziet als het af is. Tuin moet je ook minstens 2 à 3 jaar geven om te ontwikkelen.
Blijf het jammer vinden van die banen, daarom hebben zowel onze grasmaaier als verticuteermachine een achterwals. Maar als je niet zo veeleisend bent is dit ook prima. Ik was ook benieuwd, want maaisel kan je inderdaad prima laten liggen als je regelmatig maait. Deze maait toch elke dag?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die zie ik over een paar uurtjes al niet meer. Het is gewoon gras wat even plat is gereden... Zal ook wel minder worden als het gras sterker wordt.
[..]
Ja, maar het is zo weinig dat het niet opvalt en het is meteen mest.
[..]
Klopt, maar we zetten er wel wat volwassen spul bij om het al wat meer op niveau te krijgen. Dan nog moet je het even geven, maar het oogt in ieder geval vanaf het begin meer.
Nu heb ik hem ingesteld op 2 keer in de week. Maar komende zomer gaat dat naar 5 dagen in de week.quote:
Lijkt mij prima rond deze tijd, zit ik zelf ook op. Zomers maai ik elke dag m.u.v. de zondag, dat doe ik de buren niet aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nu heb ik hem ingesteld op 2 keer in de week. Maar komende zomer gaat dat naar 5 dagen in de week.
Tja, punt voor de Dolly. Hoef je met een benzinemaaier niet te proberen hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef DS4 het volgende:
Dolly werkt nu juist wel op zondag, maar ze is ook zo stil dat de buren daar geen last van hebben.
Ruim 4 meter breed.quote:
Nee, hij stond op pauze, want anders krijg je zo'n onscherpe foto...quote:En ik mag hopen dat de blauwe balk eronder niet continu vertoond wordt?
De nieuwe Panasonic. De PT-AT5000E.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt het geloof ik al gezegd, maar wat voor systeem krijg je in de bios?
Beamertype,
quote:receiver (Onkyo TX-NR3008 dus),
B&W DM309 vloerstaanders, surround en rear DM303 en bijbehorende LCR3 center. Sub is van final sound, de S220.quote:speakers,
Wii staat in de fitnessruimte en de PS3 staat in de woonkamer.quote:ps3? Wii?
We hebben een NAS, maar ik heb een collectie films die inmiddels rond de 500 titels bevat, allemaal legaal gekocht enzo. Heel ouderwets...quote:NAS met films/series erop, of een grote kast met dvd's/blu-ray's?
Volgende week dinsdag, woensdag en waarschijnlijk ook nog donderdag... worden wanden en vloer bekleed met tapijt.quote:Ziet er ontzettend tof uit, ik hoop dat je die bios wat 'warmer aankleed' als de rest van de woning (waar het prima past), en dan lijkt me dat een ontzettend gave ruimte.
Maar dan ben je waarschijnlijk ook weer een paar jaar jonger dan ik...quote:Als filmliefhebber leek mij dat ook wel gaaf, maar woon thuis/student?
Mooi dingetje, ze hebben enorme ontwikkeling doorgemaakt afgelopen jarenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dolly is natuurlijk geen mister... maar verder uitstekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |